[mbankmobile] nie działają kody USSD *121#

Data: 2013-11-10 20:49:07
Autor: Pawel G.
[mbankmobile] nie działają kody USSD *121#
Witam,

Próbuje od dwóch dni uruchomić pakiet netu *121*11*04# w mbankmobile i/lub sprawdzić stan kodami *121#. Z powrotem otrzymuję tylko "Niepoprawne polecenie!". Próbowałem na kilku numerach,

BOK mbankmobile odpowiedział cyt.
Odnosząc się do Pana pytania wyjaśniam, że na chwilę obecną żadne utrudnienia w funkcjonowaniu usług mBank mobile nie zdiagnozowano. Jeśli w Pana przypadku jednak one występują wskazane jest złożenie reklamacji.

Czy ktoś może sprawdzić u siebie odp. na *121#? Bo nie wiem czy jestem idiotą czy tylko się ze mnie robi? ;]

Paweł

Data: 2013-11-10 22:28:38
Autor: wacpan
W dniu 10.11.2013 20:49, Pawel G. pisze:
Czy ktoś może sprawdzić u siebie odp. na *121#? Bo nie wiem czy jestem
idiotą czy tylko się ze mnie robi? ;]

Faktycznie. Na *121# ja też dostaję odp. "niepoprawne polecenie".

Data: 2013-11-11 08:51:57
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-11-10 22:28, wacpan pisze:
W dniu 10.11.2013 20:49, Pawel G. pisze:
Czy ktoś może sprawdzić u siebie odp. na *121#? Bo nie wiem czy jestem
idiotą czy tylko się ze mnie robi? ;]

Faktycznie. Na *121# ja też dostaję odp. "niepoprawne polecenie".

U mnie to samo.

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-11-11 11:33:31
Autor: Habeck Colibretto
[mbankmobile] nie działają kody USSD *121#

A z operatorem ktoś się kontaktował?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-11-11 11:44:58
Autor: Pawel G.
[mbankmobile] nie działają kody USSD *121#
Witam,

W odpowiedzi na maila od Habeck Colibretto
z dnia: 2013-11-11 11:33:
45 napisał(a):

[...]

A przeczytałeś pierwszy post?

Paweł

Data: 2013-11-11 02:33:59
Autor: marcin
[mbankmobile] nie działają kody USSD *121#
Nie działa. Zgłaszałem reklamację. Nie wiadomo kiedy usuną. Pakiet internet wygasł, niewykorzystany limit przepadł, choć pani w BOKu miała aktywować od siebie (co zresztą potwierdziła). Zero informacji, mamy was gdzieś. To może ja jutro kupię sobie i całej rodzinie karty w PLAY?

Marcin

Data: 2013-11-11 11:44:32
Autor: Habeck Colibretto
[mbankmobile] nie działają kody USSD *121#
Dnia 11.11.2013, o godzinie 11.33.59, na pl.misc.telefonia.gsm, marcin
napisał(a):

[...]

Jak dużo gadasz przede wszystkim z rodziną to polecam.
Ja płacę za dwójkę dzieci jakieś 5-10zł miesięcznie (więcej do nich dzwonię
niż one do mnie), za siebie ok. 16zł (co trzy miesiące wpłacam 50zł) a żona
na abonament płaci 29zł i nie przekracza. --
Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

Data: 2013-11-11 12:18:53
Autor: J.F.
Dnia Mon, 11 Nov 2013 11:44:32 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):
[...]

Wtedy to mozna i siec rodzinna w t-mobile sprawdzic.

J.

Data: 2013-11-11 13:51:55
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-11-11 12:18, J.F. pisze:
[...]

Nie warto.
Regulamin:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00003/D_007_0005954.pdf
Za 1 + 3 dodatkowo do abonamentu  35zł, jest limit 2000 minut na numer
itd.
Tak, również polecę PLAY :)

Data: 2013-11-11 14:10:25
Autor: J.F.
Dnia Mon, 11 Nov 2013 13:51:55 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Ale jako dokladka do abonamentu bywa po znizkowej cenie.
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/abonament/multimedialna/bez-telefonu-nowa
Abo 50zl, grupa 4 osob 2 zl.

A 2000 minut na numer ... chyba wystarczy w przecietnej rodzinie ? J.

Data: 2013-11-11 14:28:53
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-11-11 14:10, J.F. pisze:
[...]

Bywa, po zniżkowej, LOL. Jeszcze trzeba podpisać glejt na 24 miesiące.
Normanie tylko brać :P

A 2000 minut na numer ... chyba wystarczy w przecietnej rodzinie ?

Hmmm, to jakaś godzina dziennie - a gdzie rozmowy poza rodzinę? No,
Sponsor ma w tej taryfie no limit, a reszta?

Data: 2013-11-11 15:17:03
Autor: J.F.
Dnia Mon, 11 Nov 2013 14:28:53 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

A w Play to tak bez zobowiazan ? Poza tym, ceny takie ze przez 24 miesiace raczej bardzo nie spadna.

Aczkolwiek numer przenioslem wlasnie z powodu glejtu :-)

A 2000 minut na numer ... chyba wystarczy w przecietnej rodzinie ?
Hmmm, to jakaś godzina dziennie

A co Ty - mieszkasz osobno i codziennie nawijasz godzine z rodzina ?
- a gdzie rozmowy poza rodzinę? No,

A co - w Play to za darmo ?
Sponsor ma w tej taryfie no limit, a reszta?

A jak niedawno sugerowalem przenosiny do marki oferujacej no limit, to
sie oburzales, jakze to tak, kazdemu taki sam abonament ?
A teraz co - wszyscy potrzebuja no limit ? :-P

J.

P.S. Zaciekawic moze Fri na karte - rozmowy do t-mobile za darmo.
I znow gorka zacznie sie tworzyc :-)

Data: 2013-11-11 16:12:16
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-11-11 15:17, J.F. pisze:
[...]

Skoro prepaid to bez. No, ale abonament za 29zł za 12 miesięcy to
raczej tez zdecydowanie mniej niż 50zł/24miesiące.

Poza tym, ceny takie ze przez 24 miesiace raczej bardzo nie spadna.

Spadną, nie spadną, umowa na 24 miesiące - to długo.

Aczkolwiek numer przenioslem wlasnie z powodu glejtu :-)

A ja jestem zasadniczo abonamentowcem, a numer przenosiłem z
racji zbyt wysokich cen, długich umów i fatalnych warunków
przy propozycji przedłużenia. Za kolejnym razem podziękowałem.

A 2000 minut na numer ... chyba wystarczy w przecietnej rodzinie ?
Hmmm, to jakaś godzina dziennie

A co Ty - mieszkasz osobno i codziennie nawijasz godzine z rodzina ?

Ja? Nie, ja z natury mało przez telefon rozmawiam, ale tu nie chodzi
konkretnie o mnie, a generalne właśnie o ograniczenie tylko do kilku
numerów w tej samej sieci. Zdecydowanie lepiej mieć bez ograniczeń
w swojej sieci. To naprawdę działa.

- a gdzie rozmowy poza rodzinę? No,

A co - w Play to za darmo ?

Za jakie darmo? Bezpłatne w sieci, bez limitu minut.

Sponsor ma w tej taryfie no limit, a reszta?

A jak niedawno sugerowalem przenosiny do marki oferujacej no limit, to
sie oburzales, jakze to tak, kazdemu taki sam abonament ?

Najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś, a wręcz śmiem twierdzić, że
dobrze, tylko kota ogonem wykręcasz. Niczego takiego nie pisałem.

A teraz co - wszyscy potrzebuja no limit ? :-P

Nie wszyscy potrzebują no limit i tak naprawdę te tanie oferty no limit
to zazwyczaj jakieś niszowe sieci, ponieważ jest grupa ludzi, która
koniecznie tego chce i już. Udział w rynku niewielki.
Bardziej się liczą rozmowy bez limitu we własnej sieci, a na resztę
powinien wystarczyć abonament, czy doładowania w prepaidach.

P.S. Zaciekawic moze Fri na karte - rozmowy do t-mobile za darmo.

Się szarpnęli :> Oferta jak oferta, nic ciekawego.

I znow gorka zacznie sie tworzyc :-)

Górka się tworzy tylko wtedy, kiedy ludzie korzystają z telefonu
w bardzo ograniczony sposób.

Data: 2013-11-11 16:48:10
Autor: J.F.
Dnia Mon, 11 Nov 2013 16:12:16 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Ale tylko jeden w calej grupie. Zreszta to przyklad, pewnie da sie
znalezc inne, gdzie grupa tez tansza.

[...]

Jak wypowiedzialem to sie pojawila przyzwoita oferta :-P
I moze bym nawet skorzystal, ale najpierw sie zastanawialem czy 18mc
to nie za dlugo, potem oni sie wycofali, i pozostalo sie wyniesc :-)

[...]

Taka byla przeciez czyjas propozycja. "Jesli glownie rozmawiasz z
rodzina ...".  Trzeba by przeliczyc szczegolowo, ale taka propozycja
za 2 zl nie wydaje mi sie zla. I ograniczenie do 2000 minut nie zmieni
mojego zdania :-)

Zdecydowanie lepiej mieć bez ograniczeń w swojej sieci. To naprawdę działa.

A potem sie okazuje ze wiekszosc znajomych jest w W3, i darmo w Play
daje niewiele wiecej niz siec rodzinna z limitem 2000m na numer :-P

Dzieciaki moga juz miec inne zdanie ...

- a gdzie rozmowy poza rodzinę? No,
A co - w Play to za darmo ?
Za jakie darmo? Bezpłatne w sieci, bez limitu minut.

A poza Play ?

[...]

">> Średnio mnie interesuję inne nazwy, jeżeli dana usługa jest
skierowana tylko do abonentów T-Mobile i młodzieży z Heyah do tego
nie podłączę.
Ale jesli celujesz w oferte bez limitu do wszystkich, to przestaje
miec to znaczenie :-)

Bardzo mi przykro, ale ma to znaczenie, ponieważ nie każdy
będzie korzystał z abonamentu za 29zł i do tego może mieć
inne wymagania, które w tych taryfach są średnio sensowne.
Jedna taryfa dla wszystkich, u jednego operatora, w jednej sieci
(czasem marka zwanej)? Żart jakiś :>"

Zart jakis ? :-P

A teraz co - wszyscy potrzebuja no limit ? :-P
Nie wszyscy potrzebują no limit i tak naprawdę te tanie oferty no limit

Przyznaje ze malo osob potrzebuje np limit, ale przed chwila sie na
limity oburzales, i no limit chwaliles :-P

to zazwyczaj jakieś niszowe sieci, ponieważ jest grupa ludzi, która
koniecznie tego chce i już. Udział w rynku niewielki.

A odkad to klient dyktuje warunki ? Grupa ludzi ktora koniecznie tego chce jest pewnie od poczatku
telefonii, tylko operatorzy im jakos nie dali.
Z rok temu wyskoczyly te taryfy w glownych sieciach, po umiarkowanej
cenie, a teraz to smiem twiedzic ze lapia klientow niewiele gadajacych
-  bo ci co wiele gadali, to byliby zadowoleni z abo za 80 zl :-)

Bardziej się liczą rozmowy bez limitu we własnej sieci,

A to juz zalezy. Dla jednych mniej, dla innych bardziej, wielu mogloby
miec z limitem ..

A po zmniejszeniu MTR coraz mniejsze znaczenie ma w ktorej sieci.

P.S. Zaciekawic moze Fri na karte - rozmowy do t-mobile za darmo.
Się szarpnęli :> Oferta jak oferta, nic ciekawego.

Zdanie wyzej wychwalasz "bez limitu w sieci", a tu dostajesz i "nic
ciekawego :-P

I znow gorka zacznie sie tworzyc :-)
Górka się tworzy tylko wtedy, kiedy ludzie korzystają z telefonu
w bardzo ograniczony sposób.

Np. dzwonia glownie do rodziny, a siec im podarowala darmowe w sieci
:-P

J.

Data: 2013-11-11 18:53:15
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-11-11 16:48, J.F. pisze:
[...]

No właśnie to wszystko nie - w Play nie musi być jeden w grupie
i wskazywać kto może z tej samej sieci dzwonić i korzystać z limitu
2000 minut, tylko mają to wszyscy, niezależnie od taryfy itd.
Znaczy można znaleźć taryfę, gdzie się płaci za rozmowy w sieci,
ale to już inna para kaloszy.

[...]

Hmmm, podałeś ją w odpowiedzi na ofertę z nielimitowanymi rozmowami w
Play. Nie, oferta T-Mobile o której piszesz to zdecydowanie gorsza
oferta, nawet nie ma o czym dyskutować specjalnie.

Zdecydowanie lepiej mieć bez ograniczeń w swojej sieci. To naprawdę działa.

A potem sie okazuje ze wiekszosc znajomych jest w W3, i darmo w Play
daje niewiele wiecej niz siec rodzinna z limitem 2000m na numer :-P

Jak już pisałem, na resztę są minuty z abo, z doładowań itd.
Zresztą kiepskiego argumentu użyłeś, ponieważ liczba abonentów w Play
jest spora i Twój argument padnie w przedbiegach. "W rodzinie" działa
tylko na te wybrane, a jak dzwonisz na dowolny inny numer to płacisz.
W Play "w rodzinie" będzie bez limitu i dodatkowo na innych, którzy są
również w Play. W tej ofercie którą zaproponowałeś to niestety sporo
drożej itd.

Dzieciaki moga juz miec inne zdanie ...

Jasne, zerknij sonie na torciki abonenckie - zobaczymy jak jest
rynek podzielony ...

A co - w Play to za darmo ?
Za jakie darmo? Bezpłatne w sieci, bez limitu minut.

A poza Play ?

Zapłacić trzeba, to chyba oczywiste. No chyba, że sobie
człowiek co dokupił :)

(...)
[...]

Tak, żart i próba odwracania kota ogonem. Mowa była o niszowych
ofertach (jakiej Heya, nju) za 29zł bez limitu do wszystkich,
a nie o rozmowach dwukierunkowych, czyli ci inni do np. nju,
co jest przedmiotem tej dyskusji. Jaki procent abonentów ma
do nju bez limitu, a jaki do Play?

Przyznaje ze malo osob potrzebuje np limit, ale przed chwila sie na
limity oburzales, i no limit chwaliles :-P

Bredzisz - na nic się nie oburzałem i nie chwaliłem ofert no limit.
Twierdziłem za to, że niszowe tanie oferty no limit do wszystkich (te
Twoje za 29zł) to kiepska oferta i mało sensowne rozwiązanie dla wielu
osób, natomiast inaczej wygląda kwestia możliwości wykorzystania
ofert bez ograniczeń we własnej sieci w sensowny sposób.

to zazwyczaj jakieś niszowe sieci, ponieważ jest grupa ludzi, która
koniecznie tego chce i już. Udział w rynku niewielki.

A odkad to klient dyktuje warunki ?

Klient warunków nie dyktuje - rynek je dyktuje. Co zresztą ładnie
widać.

Grupa ludzi ktora koniecznie tego chce jest pewnie od poczatku
telefonii, tylko operatorzy im jakos nie dali.

Cieszę się, że w końcu to zauważyłeś.

Z rok temu wyskoczyly te taryfy w glownych sieciach, po umiarkowanej
cenie,

Z rok temu? Żart jakiś. Do tego nie w głównych sieciach. Główne sieci
mają jakaś alternatywę, ale to inna para kaloszy.

a teraz to smiem twiedzic ze lapia klientow niewiele gadajacych
-  bo ci co wiele gadali, to byliby zadowoleni z abo za 80 zl :-)

A ja śmiem twierdzić, że tkwisz w błędzie. Ludzie jednak pieniądze
liczą, a jak komuś da się coś wcisnąć, to są to ludzie którym da się
coś wcisnąć, a nie niewiele gadający.

Bardziej się liczą rozmowy bez limitu we własnej sieci,

A to juz zalezy.

Jakoś tak niespecjalnie - jak masz rodzinę itd. to jednak
liczą się te we własnej sieci, czy oferty "w rodzinie".

Dla jednych mniej, dla innych bardziej, wielu mogloby
miec z limitem ..

Jeżeli mają bez limitu za te same pieniądze to jednak lepiej
mieć bez limitu we własnej +100 minut do innych, niż 150 minut
do wszystkich.

A po zmniejszeniu MTR coraz mniejsze znaczenie ma w ktorej sieci.

Po wyrównaniu MTR, a nie zmniejszeniu. W której sieci ma znaczenie
z racji ofert przez sieć prezentowanych. Pomijam chwilowo kwestie
stricte techniczne itd.

[...]

Nie wychwalam, a stwierdzam fakty. Frii to nic ciekawego, ot oferta,
która wymaga pewnej wiedzy, by skorzystać z różnych możliwości.
Zresztą przyjrzyj się dokładnie:
"W jednym czasie możesz mieć aktywną jedną wybraną przez siebie opcję."

Data: 2013-11-11 20:24:19
Autor: J.F.
Dnia Mon, 11 Nov 2013 18:53:15 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Tak w ogole to dyskutujemy w watku o mbankmobile.
Kogos satysfakcjonowalo to 0.19/min bez innych ulg.

[...]

No i wyjdzie tak samo :-P

Zresztą kiepskiego argumentu użyłeś, ponieważ liczba abonentów w Play
jest spora i Twój argument padnie w przedbiegach.

Statystycznie 1/5, a niestatystycznie .. chyba mi sie nie trafil zaden
telefon do Play przez ostatnie lata. Powazni rozmowcy nie maja Play :-P

Dzieciaki moga juz miec inne zdanie ...
Jasne, zerknij sonie na torciki abonenckie - zobaczymy jak jest
rynek podzielony ...

A znasz takie z podzialem na grupy wiekowe ?
(...)
[...]

A co to ma za znaczenie czy niszowa, jesli bez limitu do wszystkich ?
a nie o rozmowach dwukierunkowych, czyli ci inni do np. nju,
co jest przedmiotem tej dyskusji. Jaki procent abonentów ma
do nju bez limitu, a jaki do Play?

Ale 80% ma do nju tak samo drogo jak do Play.
A moze nawet 30% - bo 50% ma taniej do nju :-)

Przyznaje ze malo osob potrzebuje np limit, ale przed chwila sie na
limity oburzales, i no limit chwaliles :-P

Bredzisz - na nic się nie oburzałem

A komu sie nie podobalo 2000 minut ?
i nie chwaliłem ofert no limit.

No jak nie jak tak :-P

Twierdziłem za to, że niszowe tanie oferty no limit do wszystkich (te
Twoje za 29zł) to kiepska oferta i mało sensowne rozwiązanie dla wielu
osób,

Jedyne co im mozna zarzucic, to koszt calosciowy - z SMS i internetem.

W zaleznosci od tego ile kto uzywa.

natomiast inaczej wygląda kwestia możliwości wykorzystania
ofert bez ograniczeń we własnej sieci w sensowny sposób.

A ta oferta to po ile ? Bo chyba lepiej miec no limit do wszystkich niz tylko we wlasnej sieci :-P

[...]

Rok temu w glownych sieciach. Tylko ze po 80 zl z dodatkami.
Dla osob lubiacych sobie pogadac, to byla dobra taryfa ... no bo gdzie
indziej bylo drozej i z limitem :-)

[...]

Licza, licza, ale jak gadaja to czesto przestaja :-P
W koncu 80 zl to niewielki pieniadz.

a jak komuś da się coś wcisnąć, to są to ludzie którym da się
coś wcisnąć, a nie niewiele gadający.

Samo zejscie z cena do 29 zl sugeruje klienta ktory niezbyt duzo gada.
A w nju to nie jest 29zl, tylko "do 29 zl".

Bardziej się liczą rozmowy bez limitu we własnej sieci,
A to juz zalezy.
Jakoś tak niespecjalnie - jak masz rodzinę itd. to jednak
liczą się te we własnej sieci, czy oferty "w rodzinie".

Dzieci podrosna i z wapniakami nie beda chcialy rozmawiac, z zona tylko pilne sprawy, bo przeciez po poludniu bedziecie w domu ..

[...]

A jesli nie za te same ? lepsze 100 minut do innych i no limit w sieci
za 28 zl, czy 100 minut do innych i 1000 minut w sieci za za 24 zl ?

A po zmniejszeniu MTR coraz mniejsze znaczenie ma w ktorej sieci.
Po wyrównaniu MTR, a nie zmniejszeniu.

Po zmniejszeniu. Jak bedzie MTR do wszyskich po 50 gr, to myslisz ze
tak chetnie beda oferty no limit ? Nawet jak operator policzy ze
srednio wychodzi na zero z innymi operatorami ? Natomiast jak prawie do wszystkich bedzie po 1gr, a do np Play dwa
razy drozej ... to chyba tylko stare animozje uzasadniaja wyzsze ceny
do Play :-P

Wiem. U innych lepiej ? J.

Data: 2013-11-11 22:00:49
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-11-11 20:24, J.F. pisze:
[...]

Zdaje się, że tak ogólnie to nie bardzo, ponieważ:
"Nie wiadomo kiedy usuną. Pakiet internet wygasł, niewykorzystany limit przepadł.."
Zreszta mBak mobile może być atrakcyjny z racji doładowań 'darmowych'
- tych za operacje finansowe.

[...]

Nie, nie wyjdzie tak samo.

Zresztą kiepskiego argumentu użyłeś, ponieważ liczba abonentów w Play
jest spora i Twój argument padnie w przedbiegach.

Statystycznie 1/5,

To lepiej niż 1%.

a niestatystycznie .. chyba mi sie nie trafil zaden
telefon do Play przez ostatnie lata.
Powazni rozmowcy nie maja Play :-P

To statystycznie niemożliwe.

Dzieciaki moga juz miec inne zdanie ...
Jasne, zerknij sonie na torciki abonenckie - zobaczymy jak jest
rynek podzielony ...

A znasz takie z podzialem na grupy wiekowe ?

Odpowiem jak podasz statystyki na które się powoływałeś i których
źródeł nie podałeś.

Tak, żart i próba odwracania kota ogonem. Mowa była o niszowych
ofertach (jakiej Heya, nju) za 29zł bez limitu do wszystkich,

A co to ma za znaczenie czy niszowa, jesli bez limitu do wszystkich ?

Zasadnicze. Marne szanse by trafiło na bez limitu w sieci u innych.
Co takiemu gimbusowi po ofercie no limit do wszystkich, jak do niego
dzwonić nie będą, albo jest mnóstwo ograniczeń/braku możliwości
w takiej ofercie?

a nie o rozmowach dwukierunkowych, czyli ci inni do np. nju,
co jest przedmiotem tej dyskusji. Jaki procent abonentów ma
do nju bez limitu, a jaki do Play?

Ale 80% ma do nju tak samo drogo jak do Play.

I w żaden sposób nie podłączą go do sieci "rodzinnej" czy to
no limit w sieci.

A moze nawet 30% - bo 50% ma taniej do nju :-)

Skąd wziąłeś te wyliczanki?

Przyznaje ze malo osob potrzebuje np limit, ale przed chwila sie na
limity oburzales, i no limit chwaliles :-P

Bredzisz - na nic się nie oburzałem

A komu sie nie podobalo 2000 minut ?

Ale Ty kręcisz - pisałem że to słaba kontroferta do tego co Play daje
w swojej sieci.

[...]

LOL - z czyjego punktu widzenia? Zresztą to o czym piszesz to w zasadzie potwierdzenie moich zarzutów i próba przemilczenia tego, że
jak inni dzwonią do tych patentów to średnia szansa na to, że uda się
to w ramach "no limit" trafić. Mówiąc krótko - g*.

W zaleznosci od tego ile kto uzywa.

Nie, ile, jak i do czego.

[...]

Już tłumaczyłem.

a jak komuś da się coś wcisnąć, to są to ludzie którym da się
coś wcisnąć, a nie niewiele gadający.

Samo zejscie z cena do 29 zl sugeruje klienta ktory niezbyt duzo gada.

Nie wiem skąd taki wniosek:>

A w nju to nie jest 29zl, tylko "do 29 zl".

Pewnie, jeszcze dopłacą.

[...]

Znowu wpadasz we własne sidła - oferta "w rodzinie" wcale nie świadczy
o tym, że to rodzina ma wykorzystywać. Natomiast oferta no limit
w sieci daje możliwość rozmawiania/sms-owania do każdej osoby w tej
sieci.

[...]

Zdecydowanie to pierwsze - możesz zrobić nawet ankiety :)

A po zmniejszeniu MTR coraz mniejsze znaczenie ma w ktorej sieci.
                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Po wyrównaniu MTR, a nie zmniejszeniu.

Po zmniejszeniu.

Nie, tylko wyrównanie stawek może w tym kontekście mieć znaczenie.

Jak bedzie MTR do wszyskich po 50 gr, to myslisz ze
tak chetnie beda oferty no limit ? Nawet jak operator policzy ze
srednio wychodzi na zero z innymi operatorami ?

MTR jest obecnie równy 4,29 gr do wszystkich.

Natomiast jak prawie do wszystkich bedzie po 1gr, a do np Play dwa
razy drozej ... to chyba tylko stare animozje uzasadniaja wyzsze ceny
do Play :-P

Piszesz tylko by pisać.

[...]

Wiem.
U innych lepiej ?

Tak.

Data: 2013-11-11 23:49:06
Autor: J.F.
Dnia Mon, 11 Nov 2013 22:00:49 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

No to chyba tez nie zwolennik dlugich rozmow
Zreszta mBak mobile może być atrakcyjny z racji doładowań 'darmowych'
- tych za operacje finansowe.

Znikome ilosci.
[...]

No to sie trzeba przyjrzec statystyce dokladniej :-)

[...]

No przeciez podalem - "mi". Starzy znajomi maja widac telefony w W3,
firmy tez, do mlodziezy nie dzwonie, mieszkania ostatnio nie
remontowalem, samochodu nie kupowalem.

[...]

3/4 i tak do niego nie zadzwoni, bo nie bedzie mialo za darmo.
Za to ... on moze zadzwonic. I mozna namowic kolezanki i kolegow zeby
pomolestowali swoich rodzicow na oferte no limit, bo w koncu 29 zl to
nie taki wielki pieniadz. Ale oni wola sms i internet :-)

Tylko co to za argument, skoro Play bylo jeszcze niedawno najdrozsza
siecia docelowa :-)

[...]

No to zdecyduj sie - mowisz o rodzinie, o znajomych ze szkoly z
roznych sieci ? Cala klasa w Play, czy wystarczy pol ?
A moze nawet 30% - bo 50% ma taniej do nju :-)
Skąd wziąłeś te wyliczanki?

A jaki procent ludzi ma stare taryfy, albo nie zadbalo o wlaczenie
stosownej opcji i ma do Play drozej niz do innych sieci ?

[...]

Z klienta.
[...]

Inni i tak maja mierna szanse, bo zazwyczaj beda w innej sieci.
A w T-mobile czesto jest ".. i w Heyah".

[...]

Ale zalacznika cenowego nie dales, a on jest tu kluczowy :-P

a jak komuś da się coś wcisnąć, to są to ludzie którym da się
coś wcisnąć, a nie niewiele gadający.
Samo zejscie z cena do 29 zl sugeruje klienta ktory niezbyt duzo gada.
Nie wiem skąd taki wniosek:>

Jasne, taryfa dla tych co do tej pory wygadywali setki zl i tysiace
minut ...

A w nju to nie jest 29zl, tylko "do 29 zl".
Pewnie, jeszcze dopłacą.

Ale tak jest.
[...]

Owszem, ale byl przyklad rodzinny.

[...]
za 28 zl, czy 100 minut do innych i 1000 minut w sieci za 24 zl ?
Zdecydowanie to pierwsze - możesz zrobić nawet ankiety :)

Teraz to ty wpadles we wlasne sidla - lepiej doplacic zlotowke i robic
ankiety we wszyskich sieciach :-P

A jak ktos kazda zlotowke liczy, to lepsze 24 zl niz 28, chyba ze wie
ze tych 1000 minut przegada.

[...]

Ale wyrownane to nie znaczy ze po 4, tylko ze po rowno, chocby i po 10
zlotych :-P

Natomiast jak prawie do wszystkich bedzie po 1gr, a do np Play dwa
razy drozej ... to chyba tylko stare animozje uzasadniaja wyzsze ceny
do Play :-P
Piszesz tylko by pisać.

Ale taka prawda - to spadek cen zacheca do ofert no limit, nie
wyrownanie MTR.

J.

Data: 2013-11-12 09:04:23
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-11-11 23:49, J.F. pisze:
[...]

Zwolennik oferty, która będzie niedroga i spełni jego wymagania.

Zreszta mBak mobile może być atrakcyjny z racji doładowań 'darmowych'
- tych za operacje finansowe.

Znikome ilosci.

Zależy kto z czego korzysta :)

a niestatystycznie .. chyba mi sie nie trafil zaden
telefon do Play przez ostatnie lata.
Powazni rozmowcy nie maja Play :-P
To statystycznie niemożliwe.

No to sie trzeba przyjrzec statystyce dokladniej :-)

To się przyjrzyj :)

Odpowiem jak podasz statystyki na które się powoływałeś i których
źródeł nie podałeś.

No przeciez podalem - "mi".

"Mi" to nie statystyka, a chodziło mi bardziej o wcześniejsze
wypowiedzi o podziale rynku.

Starzy znajomi maja widac telefony w W3,
firmy tez, do mlodziezy nie dzwonie, mieszkania ostatnio nie
remontowalem, samochodu nie kupowalem.

No cóż, nikt ci nie każe wybierać Play.

[...]

Lepiej 3/4 niż 99/100.

Za to ... on moze zadzwonic.

Ta, stare puść 'strzałkę' to oddzwonię.

I mozna namowic kolezanki i kolegow zeby
pomolestowali swoich rodzicow na oferte no limit, bo w koncu 29 zl to
nie taki wielki pieniadz.
Ale oni wola sms i internet :-)

Ale o czym Ty piszesz, bo ja już się pogubiłem - o jakiej sieci piszesz
i jakiej ofercie za 29zł?

Tylko co to za argument, skoro Play bylo jeszcze niedawno najdrozsza
siecia docelowa :-)

Tylko co to za argument, skoro obecnie sytuacja jest inna i taryfa
do wszystkich sieci jest taka sama? (pomijam stare umowy i kombinacje).

[...]

Czego nie rozumiesz?

Skąd wziąłeś te wyliczanki?

A jaki procent ludzi ma stare taryfy, albo nie zadbalo o wlaczenie
stosownej opcji i ma do Play drozej niz do innych sieci ?

Nie wiem, sprawdź.

[...]

Jak pisałem - lepiej rodzina + powiedzmy 1/5 całej reszty bez
żadnych dopłat i w obie strony niż tylko kilka osób w jednej
sieci + opłata.

A w T-mobile czesto jest ".. i w Heyah".

A często nie.

Samo zejscie z cena do 29 zl sugeruje klienta ktory niezbyt duzo gada.
Nie wiem skąd taki wniosek:>

Jasne, taryfa dla tych co do tej pory wygadywali setki zl i tysiace
minut ...

Taryfa dla tych co chcą mieć no limit za grosze i tyle.  Teraz będzie
mógł wygadać ile chce - wcześniej nie było go na to stać. To nie tyczy
tych, którzy do tej pory wygadywali setki zł i tysiące  minut.
Ewentualnie w niewielkim stopniu. Gorzej z innymi usługami.
Internet, SMS-y i robi się z tego oferta zupełnie nieatrakcyjna.
Tak się skończyła bajka o taniej ofercie no limit w sieci Stonka.

Znowu wpadasz we własne sidła - oferta "w rodzinie" wcale nie świadczy
o tym, że to rodzina ma wykorzystywać.

Owszem, ale byl przyklad rodzinny.

No to co z tego? Oferta się nazywa "w rodzinie", a rodzina to jeden
z możliwych elementów ofertę wykorzystujących. Zresztą już to
tłumaczyłem.

Teraz to ty wpadles we wlasne sidla - lepiej doplacic zlotowke i robic
ankiety we wszyskich sieciach :-P

W nic nie wpadłem - ja pisałem o opcjach za te same pieniądze, a Ty
wymyślasz kolejne.

[...]

Nie kombinuj - wyrównane to znaczy wyrównane i znamy nawet koszt MTR
określany przez UKE na podstawie Prawa Telekomunikacyjnego.

[...]

Hmmm, na obecną chwilę to tanie oferty no limit nie były spowodowane
spadkiem cen MTR (W3 mogło je stosować w ramach sieci spokojnie
wcześniej, a tego nie było), a wyrównaniem MTR i wojną o klienta
(choćby wizerunkową), ponieważ skończyły się argumenty, że poza W3
to drożej. Inna sprawa, że to dzięki P4 spadły ceny połączeń dla
klientów i potrzeba silniejszej walki o klienta.

Data: 2013-11-12 19:01:54
Autor: J.F
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
[...]

Ale znajac oferte mBanku - nie wymagal duzo :-)

Zreszta mBak mobile może być atrakcyjny z racji doładowań 'darmowych'
- tych za operacje finansowe.
Znikome ilosci.
Zależy kto z czego korzysta :)

Ile tam mozna mksymalnie miec - 50 minut ?

[...]

Ja sie swojej przyjrzalem, pozostaje wyjasnic czemu niemozliwe stalo sie mozliwe :-)

[...]

Play sie niedawno chwalil 10 mln klientow, czy tez "aktywnych kart".
Wielka trojca ma cos kolo 15 kazdy.
To 20% dla Play wychodzi bez wyzszych studiow.

[...]

A czemu nie ?

[...]

A nie pamietasz ? Sa 4 "sieci" oferujace no limit za 29 zl ...

[...]

Do jakiego modelu korzystania zmierzasz ... i czy nie bedzie taniej 4*29zl :-)

A w T-mobile czesto jest ".. i w Heyah".
A często nie.

Nie chce mi sie sprawdzac obecnych taryf, ale ciekaw jestem - w ilu nie ...

[...]

Ta, klient chce duzo i tanio, to siec mu to daje.
Takie rzeczy to tylko w Erze, ale Ery juz nie ma :-)\

Teraz będzie
mógł wygadać ile chce - wcześniej nie było go na to stać. To nie tyczy
tych, którzy do tej pory wygadywali setki zł i tysiące  minut.
Ewentualnie w niewielkim stopniu.

Jasne, oni nadal beda placic setki.

Gorzej z innymi usługami.
Internet, SMS-y i robi się z tego oferta zupełnie nieatrakcyjna.

Owszem, trzeba przeliczyc, bo dla jednych nieatrakcyjna, dla drugich najlepsza na rynku :-)

[...]

Ale my o skutkach. Wyrownane miales przez dlugie lata, tylko jakos ofert no limit nie bylo.

[...]

No to w czym problem ? Dajesz "no limit do wszystkich duzych sieci" i masz jednoczesnie zapewnione i rowne stawki w interesujacym obszarze, i wlasciwy wizerunek :-P

Inna sprawa, że to dzięki P4 spadły ceny połączeń dla
klientów i potrzeba silniejszej walki o klienta.

No i dzieki UKE, ktory zapewnil P4 finansowanie biezace przez innych klientow, oraz naciskal na obnizenie MTR.
Klientom to jak widac na dobre wyszlo, wiec pretensji nie mam.

Choc z tym finansowaniem ... ja nie doplacalem do P4, to kto doplacal ?

J.

Data: 2013-11-12 19:44:28
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-11-12 19:01, J.F pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
(...)
Zwolennik oferty, która będzie niedroga i spełni jego wymagania.

Ale znajac oferte mBanku - nie wymagal duzo :-)

Cóż, pewne swoje wymagania opisał. Niema sensu pakować się w coś, co
jest gorsze od oferty obok.

No to sie trzeba przyjrzec statystyce dokladniej :-)
To się przyjrzyj :)

Ja sie swojej przyjrzalem, pozostaje wyjasnic czemu niemozliwe stalo sie
mozliwe :-)

Ponieważ czasy się zmieniły.

"Mi" to nie statystyka, a chodziło mi bardziej o wcześniejsze
wypowiedzi o podziale rynku.

Play sie niedawno chwalil 10 mln klientow, czy tez "aktywnych kart".

Nadal nie o to chodziło.

Wielka trojca ma cos kolo 15 kazdy.
To 20% dla Play wychodzi bez wyzszych studiow.

To lepiej niż 1% do np. nju.

Ale o czym Ty piszesz, bo ja już się pogubiłem - o jakiej sieci piszesz
i jakiej ofercie za 29zł?

A nie pamietasz ? Sa 4 "sieci" oferujace no limit za 29 zl ...

Jak już ustaliliśmy, to W3 takich ofert nie ma i najbliższe temu
jest Play, choć i tak wyjdzie drożej. Heyah czy Nju to oferty
niszowe i chyba nie ma sensu tego powtrzać w kółko.

Cala klasa w Play, czy wystarczy pol ?
Czego nie rozumiesz?

Do jakiego modelu korzystania zmierzasz ... i czy nie bedzie taniej
4*29zl :-)

O swobodzie korzystania w zakresie sensownych ofert i możliwości
dla każdego i w każdą stronę. Te g* oferty np. nju to sobie można
w buty włożyć...

Jasne, taryfa dla tych co do tej pory wygadywali setki zl i tysiace
minut ...
Taryfa dla tych co chcą mieć no limit za grosze i tyle.

Ta, klient chce duzo i tanio, to siec mu to daje.

Tak, daje, w specyficzny sposób. Dopiero po chwili się
okazuje, że takie nju to tak naprawdę lipa.

Takie rzeczy to tylko w Erze, ale Ery juz nie ma :-)\

No, jak się chciało zatrzymać odpływ ludzi do Play:>

Gorzej z innymi usługami.
Internet, SMS-y i robi się z tego oferta zupełnie nieatrakcyjna.

Owszem, trzeba przeliczyc, bo dla jednych nieatrakcyjna, dla drugich
najlepsza na rynku :-)

Dla tych drugich też zdaje się średnio.

Nie kombinuj - wyrównane to znaczy wyrównane i znamy nawet koszt MTR
określany przez UKE na podstawie Prawa Telekomunikacyjnego.

Ale my o skutkach. Wyrownane miales przez dlugie lata,

Wyrównane? Raczej ta średnio.

tylko jakos ofert no limit nie bylo.

Tych tanich nie było, bo był straszak. Wesoło się zrobiło po wyrównaniu
[...]

Jak widać problem z tym był, skoro się nie pojawiło i można było
straszyć Play-em.

Inna sprawa, że to dzięki P4 spadły ceny połączeń dla
klientów i potrzeba silniejszej walki o klienta.

No i dzieki UKE, ktory zapewnil P4 finansowanie biezace przez innych
klientow, oraz naciskal na obnizenie MTR.

To jeszcze dorzuć EU...

Klientom to jak widac na dobre wyszlo, wiec pretensji nie mam.

Wyszło na dobre...

Choc z tym finansowaniem ... ja nie doplacalem do P4, to kto doplacal ?

Pewnie ja, moja rodzina, znajomi, firmy itd.

Data: 2013-11-12 18:54:43
Autor: Habeck Colibretto
[mbankmobile] nie działają kody USSD *121#
Dnia 11.11.2013, o godzinie 12.18.53, na pl.misc.telefonia.gsm, J.F.
napisał(a):

[...]

Można, ale oprócz sieci rodzinnej masz jeszcze możliwość gadania za darmo
ze wszystkimi innymi w Play.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-11-12 19:45:34
Autor: Artur Maśląg
napisał(a):

[...]

Staram się to wytłumaczyć od jakiegoś czasu :)

[mbankmobile] nie działają kody USSD *121#