nie gadamy - nurkujemy!

Data: 2009-08-18 10:41:45
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
nie gadamy - nurkujemy!
Nie wiem czy było ale nawet jak to i tak chyba warto powtórzyć:

"sie powietrze kończy to się nie oddycha" :)

http://www.youtube.com/watch?v=dYqcztu81RM

pzdr, Karol

Data: 2009-08-18 01:47:59
Autor: styx
nie gadamy - nurkujemy!

"Nie pytamy, nurkujemy" :)

Data: 2009-08-18 10:51:02
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
nie gadamy - nurkujemy!

<d...@usunto.divezone.pl> wrote:
[...]

To chyba powinien być pierwszy i obowiązkowy materiał na wszystkich kursach nurkowania :D

pzdr, Karol

Data: 2009-08-18 11:02:56
Autor:
nie gadamy - nurkujemy!
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a):
To chyba powinien być pierwszy i obowiązkowy materiał na wszystkich kursach nurkowania :D

Dlaczego reportaż z kursu uważasz za śmieszną rzecz? Jeżeli "gościu" ("nurofen") wyświęcony na instruktora (IANTD) nie wie jakie
powinny być głębokości przystanków dekompresyjnych, w nurkowaniu wysokogórskim
dla ciśnienia atmosfery 0,5 at. Jest o tym w klasyce J.Krzyżak "Medycyna Nurkowa"
To jest reportaż, a nie satyra.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-18 04:40:51
Autor: pnk
nie gadamy - nurkujemy!
On 18 Sie, 13:02, " " <demolant.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <d...@usunto.divezone.pl> napisał(a):

> [...]

dla ciśnienia atmosfery 0,5 at. Jest o tym w klasyce J.Krzyżak "Medycyna Nurkowa"

Reportaż z kursu ??????. Raczej jeszcze raz obejrzyj. Z "instruktorem
Mohamadem" byłem w 2006 lub 2007 na lajtowym safari (robił P1)

pnk

Data: 2009-08-18 13:20:54
Autor:
nie gadamy - nurkujemy!
pnk <pnowinow@wp.pl> napisał(a):
Reporta=BF z kursu ??????.

Córka znajomego opowiadała o swoim pierwszym nurkowaniu (Egipt), została sama
na 10m.
Instruktor wypłynął bez zprawdzania czy kursantka za nim podąża.

pozdrawiam rc --

nie gadamy - nurkujemy!