nie jedz do Swinoujscia

Data: 2012-08-06 21:32:07
Autor: J.F.
nie jedz do Swinoujscia

zaobserwowane wczoraj: jechalo sie nawet dobrze, ale wracajacych czekaly
dwa korki. Ten pierwszy to naprawde dlugi :-)

Przez Niemcy trzeba ...

J.

Data: 2012-08-07 09:41:32
Autor: Robert_J
nie jedz do Swinoujscia
zaobserwowane wczoraj: jechalo sie nawet dobrze, ale wracajacych czekaly
dwa korki.

Gdyby tak rozumowac to do Warszawy w ogóle nie nalezaloby jezdzic ;-). Tam ciagle korki...

Przez Niemcy trzeba ...

Ameryki nie odkryles ;-). Ale dotyczy to tylko lewobrzeznej czesci, a niestety wiekszosc podrózników jedzie jednak do Miedzyzdrojów tudziez bardziej na wschód...

Data: 2012-08-07 10:43:21
Autor: Salata
nie jedz do Swinoujscia
On 2012-08-06 21:32, J.F. wrote:

zaobserwowane wczoraj: jechalo sie nawet dobrze, ale wracajacych czekaly
dwa korki. Ten pierwszy to naprawde dlugi :-)

Przez Niemcy trzeba ...

J.

Dobna porada od lokalnego mieszkanca. Po zjezdzie z S3 na autostrade A6 zjechac na Szczecin Podjuchy (wezel Morwowa) i kierowac sie na Szczecin Dabie i tamtedy wyjechac z miasta i wjechac spowrotem na S3. Przy opuszczaniu S3 za wezlem Miekowo zjechac na Stepnice i kierowac sie na Wolin. W wolinie wjechac na krajowa 3 i jechac na Miedzyzdroje lub Swinoujscie. Jezeli ktos jedzie bardziej na wschod to kierowac sie na Ujscie i ta droga dojedzie sie do Miedzywodzia, Pobierowa i Kamienia Pomorskiego.
Google nie ogarnia tej trasy.

Ostatnio jak jechalem z Miedzyzdrojow w sobote to w kilku miejscach na trojce, ale w przeciwna strone byl korek pare km. Najgorzej bylo przy Szczecinie ze wzgledu na remont 3km odcinka (korek 7km). Najlepiej unikac wyjazdu nad morze w sobote. Najlepiej jechac od niedzieli popoludnia do czwartku wlacznie lub jechac noca. Szczegolnie ostatnie 100km.

Pozdrawiam
Salata

Data: 2012-08-07 17:36:01
Autor: radekp@konto.pl
nie jedz do Swinoujscia
Tue, 07 Aug 2012 10:43:21 +0200, w <jvqkfc$ph0$1@inews.gazeta.pl>, Salata
<salata@-remove-interia.pl> napisał(-a):

W wolinie wjechac na krajowa 3 i jechac na Miedzyzdroje lub Swinoujscie. Jezeli ktos jedzie bardziej na wschod to kierowac sie na Ujscie i ta droga dojedzie sie do Miedzywodzia, Pobierowa i Kamienia Pomorskiego.

Gdzie jest to Ujście? To W wielkopolskim?

[...]

Wyboru nie mam :).

Data: 2012-08-07 17:50:41
Autor: Salata
nie jedz do Swinoujscia
On 2012-08-07 17:36, radekp@konto.pl wrote:
Tue, 07 Aug 2012 10:43:21 +0200, w <jvqkfc$ph0$1@inews.gazeta.pl>, Salata

Gdzie jest to Ujście? To W wielkopolskim?

Ups, sorry mial byc *Unin* nie Ujscie. Polewam glowe olejem ;) .

Dzieki za zwrocenie uwagi.

Pozdr
Salata

Data: 2012-08-10 18:01:25
Autor: Toshiko
nie jedz do Swinoujscia

Uzytkownik "Salata" <salata@-remove-interia.pl> napisal w wiadomosci news:jvqkfc$ph0$1inews.gazeta.pl...
On 2012-08-06 21:32, J.F. wrote:

[...]

Ty chyba nie lubisz kolegi :P
Dwie ostatnie soboty korek ciagnal sie 5 km za wezel Morwowa, a na wylocie z Dabia na S3 ledwie 3 km stania (wjezdzasz z podporzadkowanej). Nie polecam tego bypassa. A dalej... remontuja most w Dziwnowie i jest wahadlo. Korek srednio 1.5 km jadac od strony Miedzyzdrojów czyli i Wolina ;)

Pzdr.

Data: 2012-08-27 19:10:12
Autor: radekp@konto.pl
nie jedz do Swinoujscia
Fri, 10 Aug 2012 18:01:25 +0200, w
<5025305c$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>, "Toshiko" <toshiko@o2.pl>
napisał(-a):

> [...]

Dwie ostatnie soboty korek ciagnal sie 5 km za wezel Morwowa, a na wylocie z Dabia na S3 ledwie 3 km stania (wjezdzasz z podporzadkowanej). Nie polecam tego bypassa. A dalej... remontuja most w Dziwnowie i jest wahadlo. Korek srednio 1.5 km jadac od strony Miedzyzdrojów czyli i Wolina ;)

Ale 11 w sobotę ok. 14-15 to korek idealnie kończył się na Podjuchy, trochę
było stania w centrum Szczecina, ale wyjazd na S3 (IMHO Dąbie) raczej
przejezdny (z 5 min stania). Tak pojechałem.

Data: 2012-08-07 17:36:20
Autor: radekp@konto.pl
nie jedz do Swinoujscia
Mon, 6 Aug 2012 21:32:07 +0200, w <1g6vo07svohgc.so2lhbd39kxu.dlg@40tude.net>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

zaobserwowane wczoraj: jechalo sie nawet dobrze, ale wracajacych czekaly
dwa korki. Ten pierwszy to naprawde dlugi :-)
Przez Niemcy trzeba ...

No co ty, przecież masz Naviexperta :P.

Data: 2012-08-07 22:58:32
Autor: J.F.
nie jedz do Swinoujscia
Dnia Tue, 07 Aug 2012 17:36:20 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):
[...]

A nie, nie mam. Tzn cos tam niby mam, ale nieoplacony.

A ktos wracal w niedziele z NE i bylo lepiej ? J.

Data: 2012-08-08 18:29:37
Autor: radekp@konto.pl
nie jedz do Swinoujscia
Tue, 7 Aug 2012 22:58:32 +0200, w <1gv1527wjz5v1.bmj15k9l3n1c.dlg@40tude.net>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

A nie, nie mam. Tzn cos tam niby mam, ale nieoplacony.

A ktos wracal w niedziele z NE i bylo lepiej ?

Ja będę jechał w rush hour, czyli najbliższą sobotę w południe :).

nie jedz do Swinoujscia