nie jedzcie tych puszek !!!

Data: 2009-09-26 07:45:00
Autor: any
nie jedzcie tych puszek !!!
Wszedłem, nic na temat lipnych puszek nie znalazłem. Jakiś błąd serwisu.
Spamujecie kulego badziewaiarski serwis...
Za pomocą odgrzewanego kotleta - to gorsze niż inkryminowane kóńserwy z ze szwedzkich zapasów strategicznych...

Przy okazji znalazłem takie coś:
"Obywatelskie nieposłuszeństwo powinno być rozumiane jako dialog z kontrpartnerem prowadzony za pomocą akcji, rozpraw sądowych oraz jako dialog z innymi obywatelami, którego zadaniem jest unaocznienie im, czym jest kara i odpowiedzialność. Taki dialog porusza dwa zagadnienia: tego co jest możliwe i niemożliwe i tego co jest właściwe i błędne."

Bełkot!

Czy byłbyś obywatelunieposłusznby łaskaw przełożyć to na normalny jężyk?

Data: 2009-09-26 07:55:56
Autor: Waldek Brygier
nie jedzcie tych puszek !!!
any wrote:
Czy byłbyś obywatelunieposłusznby łaskaw przełożyć to na normalny
jężyk?

Myślisz, że spamowatela interesuje nasza dyskusja? Pewnie nawet do niej nie zajrzał, jak to spamer...

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mĂłj e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-09-26 22:47:45
Autor: Hektor
nie jedzcie tych puszek !!!
Użytkownik "any" <andrzej.bielak.m@lpka.interia.pl> napisał

[...]

To może ja spróbuję: "nudzimy się i chcieliśmy postawić jakąś stronkę".

ZK

Data: 2009-09-27 11:01:29
Autor: wobo1704
Ja zaryzykowałbym spożycie.
Prawie stuletnie konserwy znalezione na Antarktydzie w bazie Scotta nie wykazały nawet najmniejszych ¶ladów zmian bakteryjnych. Jako¶ć współczesnych konserw jest na pewno wyższa (szczególnie wojskowych).
Tych angielskich nie próbował bym (bo angielskie), ale szwedzkie? Minimalne ryzyko.

Data: 2009-09-27 15:09:06
Autor: Wojciech Wierba
wobo1704 pisze:
[...]

W końcu uczeni radzieccy spożywali steki z mamuta wydobytego z zamarzniętego bagna. Mamut ten zgin±ł (utopił się w bagnie) około
10 000 lat temu.
No ale oni nie mieli wyboru, słabo wyposażona (jak to w czasach rz±dów
ludu) ekspedycja naukowa mogła w końcu naje¶ć się do syta :-) ).

A co do szwedzkich konserw, to, mięso w nich było liofilizowane. Je¶li było tłuste (nie powinno), to tłuszcz jełczeje i smakowo nie nadaje się do spożycia.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-27 14:39:19
Autor: wobo1704
Wojciech Wierba <Wojciech.Wierba@ifj.edu.pl> napisał(a): ...
[...]

Tłuszcze jełczej± pod wpływem wody lub tlenu. Liofilizacja i zapuszkowanie skutecznie temu zapobiegaj±.
Poza tym zwi±zek tych szwedzkich konserw z górami jest b. słaby. --

Data: 2009-09-27 23:52:42
Autor: Slawomir Gorniak
Ja zaryzykowałbym spożycie.
On Sep 27, 4:09 pm, Wojciech Wierba <Wojciech.Wie...@ifj.edu.pl>
wrote:
W końcu uczeni radzieccy spożywali steki z mamuta wydobytego z
zamarzniętego bagna. Mamut ten zgin±ł (utopił się w bagnie) około
10 000 lat temu.

O, patrz, a ja gdzies czytalem ze nie radzieccy tylko rosyjscy, nie z
bagna a z lodowca na wyspie Wrangla, zginal nie 10 a 4 tys lat temu i
nie uczeni jedli a sam car i jego swita. A, i byl to mamut
karlowaty :))

S.

Data: 2009-09-28 09:48:10
Autor: Pan Peresada
Slawomir Gorniak <slawomir.gorniak@gmail.com> napisał(a):

O, patrz, a ja gdzies czytalem ze nie radzieccy tylko rosyjscy, nie z
bagna a z lodowca

W lodowcu to on nie mogl sie utopic :)

Data: 2009-09-28 10:16:05
Autor: MichałG
[...]