nie jest !

Data: 2009-11-25 09:09:13
Autor: Massai
nie jest !
ubik80 wrote:

czytam artykuł i dochodzę do wniosku że nawet w to wierzę,
we wrocławiu np. spotyka mnie to na takim parkingu na przeciwko
kredki i ołówka pod sklepem tesco.  tam muszę klikać z 20 razy żeby
otworzyć/ zamknąć auto.  spotaliście się z czymś takim ?

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7285830,_Nie_moge_odpal
ic___A_zaparkowal_Pan_przy_Tesco_.html?skad=rss "Nie mogę odpalić". A
zaparkował Pan przy Tesco?  Z zagadkowych powodów alarmy w
samochodach parkujących przy szczecińskich marketach Tesco zaczynają
wyć bez powodów, a kierowcy nie mogą dostać się do swoich aut albo
ich odpalić. Specjaliści od alarmów potwierdzają tę dziwną plagę. A
inżynier Tesco wyjaśnia tajemniczo: - Za problem nie będzie
odpowiedzialne nic, co zostało zakopane

Swoją historię opowiada Magda: - Klikam kluczykiem od alarmu, ale nie
mogę otworzyć auta. Próbuję chyba z pół godziny i nic.............

Ja często pod PKiN, znaczy pałacem kultury nie moge otworzyć/zamknąć
samochodu pilotem.
Jakoś tak w promieniu około pół kilometra, jeśli widać iglice,
nadajniki tam dają jak cholera.

Jesli budynki zasłaniają to raczej bez bólu.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-25 20:27:56
Autor: Czarek Daniluk
nie mogę odpalić auta - w pewny ch miejscach miasta tak je st !
Użytkownik Massai napisał:

[...]

Kiedyś to dawały - po przeniesieniu głównego nadajnika TV do Łaz to dają już niewiele ;)
Widac dla Twojego alarmu to nic nie znaczy :D
Pojedź na Cmentarz Południowy (Łazy bliziutko) i zobacz co tam będzie się działo :)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-11-26 07:07:03
Autor: Massai
nie moge odpalic auta - w pewny=_miejscach_miasta
Czarek Daniluk wrote:

Użytkownik Massai napisał:

> [...]
dają już niewiele ;) Widac dla Twojego alarmu to nic nie znaczy :D
Pojedź na Cmentarz Południowy (Łazy bliziutko) i zobacz co tam będzie

To ciekawe - ostanie info jakie mam o nadajnikach to jakoś sprzed roku,
no może półtora - robił pomiary na górnych piętrach pałacu dla kogoś
tam, pod kątem szkodliwości dla pracowników.

To starszy gość i zrzymał się afair o to że dawniej, za komuny za takie
natężenia to byłyby szkodliwe warunki, ale w latach 90 się zmieniły
przepisy i już nie podpada...

Kiedy to przenosili?

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-26 09:42:44
Autor: Czarek Daniluk
Massai pisze:

[...]

Jeśli nie wiesz to albo nie masz TV, albo kablówka (SAT) - w zeszłym roku coś okolice wrzesień-październik.
Na tą chwilę najmocniejszy nadajnik TV na PKiN ma moc 3kW - przed przenosinami pewnie z 500-800kW ;)

Dla ciekawostki najmocniejszy nadajnik TV w PL to Kielce G.Święty Krzyż 1MW dla TVP2 na kanale 28.

Pozdrawiam !!

Data: 2009-11-26 09:24:56
Autor: Massai
Czarek Daniluk wrote:

Massai pisze:

> [...]
> zmieniły przepisy i już nie podpada...
> Jeśli nie wiesz to albo nie masz TV, albo kablówka (SAT) - w zeszłym

No kablówka. Coś tam ostatnio zmieniali, ale to było może miesiąc temu,
przenieśli dwójkę... ale teraz sobie przypominam ze to było związane z
jakimś zdaje się radiem kablowym (hłehłe, radio - kablowe ;-)) które
coś tam im zakłócało.

[...]

No, niezły jest.
Gadałem kiedyś leśnikami, którzy mówili że w promieniu pół kilometra od
wieży żadne ptaki się nie lęgną. Gniazda są, ale z jajek nic się nie
wykluwa, gniją.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-26 11:01:34
Autor: Czarek Daniluk
Massai pisze:

[...]

Na tą wieżę i tak i tak można wejśc tylko raz na pół roku, jak jest przerwa konserwacyjna ;)

Pozdrawiam !!

PS:
W starej iglicy mój wujo kiedyś był i montował przemiennik dla pogotowia :)

Data: 2009-11-26 10:25:08
Autor: Massai
Czarek Daniluk wrote:

Massai pisze:

> [...]
> jajek nic się nie wykluwa, gniją.
> Na tą wieżę i tak i tak można wejśc tylko raz na pół roku, jak jest

A byłes tam? Droga do klasztoru przebiega może z 5 metrów od podstawy
wieży ;-) Łażą tamtędy dziesiątki jak nie setki turystów dziennie...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-26 12:01:09
Autor: Czarek Daniluk
[OT] Re: nie moge odpalic auta - w pewny=_miejscach_miasta
Massai pisze:

[...]

Nie nie byłem.
Ja mówię o wejściu na góre w okolice nadajnika.
Są tam przemienniki krótkofalarskie - i jak coś się stanie z antenami to niestety chłopaki z wejściem musza czekać na przerwę.
Na dole to można se chodzić - anteny nie promieniują prostopadle w dół ;)
Doczytałem - na PKiN wcześniej najmocniejszy był nadajnik TVP2 110kW, prawdę mówiąc myślałem że było więcej ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-11-26 11:09:13
Autor: Czarek Daniluk
Massai pisze:

No, niezły jest.
Gadałem kiedyś leśnikami, którzy mówili że w promieniu pół kilometra od
wieży żadne ptaki się nie lęgną. Gniazda są, ale z jajek nic się nie
wykluwa, gniją.

Ja bym to nazwał inaczej - gotują się :)
Ciekawe czy jakby tam chodził ze świetlówką to czy by świeciła ??

Pozdrawiam !!

Data: 2009-11-26 13:38:30
Autor: szerszen

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:heljlf$6i1$1news.onet.pl...

Ciekawe czy jakby tam chodził ze świetlówką to czy by świeciła ??

moj stary "titał" w wojsku, opowiadal ze jak nadawali, to mogli sie bawic w gwiezdne wojny, swietlowki w lapach swiecily ;)

Data: 2009-11-26 09:48:27
Autor: Czarek Daniluk
Massai pisze:
Czarek Daniluk wrote:

Użytkownik Massai napisał:

[...]

Chcę zauważyć że jest tam cała masa też i innych nadajników a nie tylko TV. Tylko TV nadawało z dużą mocą - reszta to są raczej nadajniki małej mocy.
Najmocniejszy nadajnik radiowy na PKiN ma Zetka, RDC, i Józef po 10kW - reszta wszystko poniżej.

Nie ujmując i tak i tak nie chciałbym tam przebywać przy takim natężeniu pola EM.

nie jest !