nie jestem zwolennikiem ideologii mikiego, ale TU

Data: 2010-08-30 09:11:24
Autor: apr...
nie jestem zwolennikiem ideologii mikiego, ale TU
zbrojne ramię rządu pełoskiego przekroczyło granicę.
http://tiny.pl/h7v6k
...Lider partii Wolność i Praworządność Janusz Korwin-Mikke został spisany przez policję. A wszystko to dlatego, że złożył wiązankę pod Kolumną Zygmunta z okazji 400. rocznicy zdobycia Kremla przez Polaków...

Data: 2010-08-30 11:17:42
Autor: prorok
Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5fsjr$ekh$1inews.gazeta.pl...
[...]

I dobrze, powinniśmy skończyć z antyrosyjską histerią

Data: 2010-08-30 11:46:00
Autor: mkarwan
Użytkownik "prorok" <prorok@to.nie.adres> napisał w wiadomości news:i5ft0a$sqa$1news.onet.pl...
[...]

Co nazywasz antyrosyjską histerią?

Data: 2010-08-30 11:55:30
Autor: prorok
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5fukr$1ku$1news.onet.pl...
I dobrze, powinniśmy skończyć z antyrosyjską histerią
Co nazywasz antyrosyjską histerią?

To co się dzieje w dzisiejszej polityce

Data: 2010-08-30 13:09:14
Autor: prorok
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5g30t$e44$1news.onet.pl...
I dobrze, powinniśmy skończyć z antyrosyjską histerią
Co nazywasz antyrosyjską histerią?
To co się dzieje w dzisiejszej polityce
Co konkretnie?

Chociażby oskarżanie Rosjan o zamach w Smoleńsku

Data: 2010-08-30 13:11:40
Autor: mkarwan

Użytkownik "prorok" <prorok@to.nie.adres> napisał w wiadomości news:i5g3hb$fhn$1news.onet.pl...
[...]

Rozpatrywana jest każda ewentualność, więc rozpatrywanie tej nie jest przejawem antyrosyjskiej histerii.

Data: 2010-08-30 13:25:41
Autor: prorok
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5g3lf$fu0$1news.onet.pl...
Rozpatrywana jest każda ewentualność, więc rozpatrywanie tej nie jest przejawem antyrosyjskiej histerii.

A złożenie kwiatów przez Korwina, czy oskarżanie prezydenta Komorowskiego o prorosyjskość? Co byłoby przejawem antyrosyjskiej histerii ?

Data: 2010-08-30 13:31:04
Autor: mkarwan
Użytkownik "prorok" <prorok@to.nie.adres> napisał w wiadomości news:i5g4fk$i9f$1news.onet.pl...
[...]

Mamy wykreślic z historii pewne fakty?
Mamy nie zauważac tego co robi Komorwski?
Masz mentalność ludzi komuny, wtedy tez przeciw ruskim nic nie wolno było powiedzieć

Data: 2010-08-30 13:10:13
Autor: Jesienny
nie jestem zwolennikiem ideologii mikiego, ale TU
Użytkownik... he he - mkarwan raczył napisać:
[...]

Chcą zburzyć pałac prezydencki, a na jego miejscu wokół krzyża zbudować z
dykty replikę nowohuckiego blokowiska w skali 1 do 1.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 13:12:26
Autor: mkarwan
Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5g3il$h0l$1news.eternal-september.org...
[...]

Czemu robisz z siebie durnia?
Czemu chowasz się za anonymizerem?

Data: 2010-08-30 13:17:20
Autor: Jesienny
[...]

A czemu pytasz?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 13:31:33
Autor: mkarwan
Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5g400$ij9$1news.eternal-september.org...
[...]

Bo za anonymizerami chowają się zwykle tchórze.

Data: 2010-08-30 13:34:10
Autor: Jesienny
[...]

Zwykle to mylisz pojęcia.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 13:35:02
Autor: mkarwan
Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5g4vh$mke$1news.eternal-september.org...
[...]

Jesteś po prostu tchórzem i tego nie da sie ukryć tchórzu.

Data: 2010-08-30 13:36:59
Autor: u2
W dniu 2010-08-30 13:35, mkarwan pisze:
Jesteś po prostu tchórzem i tego nie da sie ukryć tchórzu.

Sądzisz innych po sobie, przebierańcu, a nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-08-30 13:37:05
Autor: Jesienny
[...]

W takim razie co oznacza słowo "cwel" ? --
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 13:47:19
Autor: mkarwan

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/21de5fdc08cfc34a?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/a776a6c78adf4ba7?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/0c88cf68328dd6ce?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/14067e99268c0447?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/275c68225678b053?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/a83023ad3e1e85de?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/92f2b310b5a154e1?hl=pl

Data: 2010-08-30 14:22:25
Autor: Jesienny
[...]

A co mówi słownik?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 12:15:58
Autor: Canucki
prorok <prorok@to.nie.adres> napisał(a):
> [...]
> Zygmunta z  okazji 400. rocznicy zdobycia Kremla przez Polaków...

I dobrze, powinniśmy skończyć z antyrosyjską histerią

Panu sie historia z histeria pomylila

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-08-30 11:45:10
Autor: mkarwan

http://www.se.pl/multimedia/galeria/46674/korwin-mikke-spisany-pod-kolumna-zygmunta/

Data: 2010-08-30 21:09:39
Autor: matusm
[...]

-- Skad tam się wzieli policjanci????Pewnie musiał ich  zamowć i opłacić na spotkanie

Pozdrowienia
matusm

nie jestem zwolennikiem ideologii mikiego, ale TU