nie jestem zwolennikiem ideologii mikiego, ale TU

Data: 2010-08-30 11:45:10
Autor: mkarwan
nie jestem zwolennikiem ideologii mikiego, ale TU
Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5fsjr$ekh$1inews.gazeta.pl...
zbrojne ramię rządu pełoskiego przekroczyło granicę.
http://tiny.pl/h7v6k
..Lider partii Wolność i Praworządność Janusz Korwin-Mikke został spisany
przez policję. A wszystko to dlatego, że złożył wiązankę pod Kolumną
Zygmunta z  okazji 400. rocznicy zdobycia Kremla przez Polaków...

http://www.se.pl/multimedia/galeria/46674/korwin-mikke-spisany-pod-kolumna-zygmunta/

nie jestem zwolennikiem ideologii mikiego, ale TU