nie kumam czaczy...

Data: 2015-02-19 23:15:51
Autor: Santana
nie kumam czaczy...

Użytkownik "Ministerstwo Propagandy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mc5l6b$3pm$1@node2.news.atman.pl...

http://allegro.pl/usb-pendrive-1000gb-najtaniej-79zl-i5093004405.html

1000Gb za sześć dyszek. Nawet niedojebany jaro by się zorientował że to wał. Taki pen jeśli już, kosztuje kilka tysi a nie kilka dyszek.

nie rozumiem, ja kupiłem pd i okazał się fejkiem...
ale jakoś nie widzę, żeby inni walili negi sprzedawcom...
o co chodzi?

Może wstyd jak beret przyznać że jest się kretynem?

może ten pd nie działa z Windows 7? idiotyzm, ale ramach sukcesu po na eu możę jakaś dziwna niekompatybilność?

A ty masz dziwną niekompatybilność z mózgiem, Leszku :P

nic już nie czaję...

No to akurat nie dziwi.

Data: 2015-02-20 13:59:19
Autor: Budzik
nie kumam czaczy...
Użytkownik Santana santana@interia.pl ...

A ty masz dziwną niekompatybilność z mózgiem, Leszku :P

Leszku?
To jakis znany usenetowicz po zmianie nicka?

Data: 2015-02-23 17:21:41
Autor: Kviat
nie kumam czaczy...
W dniu 2015-02-19 o 23:15, Santana pisze:

[...]

Przecież ten psychol nie pierwszy raz pisze, że się dał nabrać (na innych grupach dobiera inne preteksty żeby cokolwiek napisać), ma w ten sposób satysfakcję (on to lubi), że znowu wyzywają go od kretynów.

Dzięki temu kolejny raz ma okazję powrzucać publicznie swoje urojenia polityczne i kolejny raz ma ubaw, że daliście się sprowokować.
Robi tak od lat i od lat niezmiennie jeleni znajduje.

Pozdrawiam, a identyfikatorowi tradycyjnie:
powrotu do zdrowia życzę.

Piotr

Data: 2015-02-23 20:04:28
Autor: identyfikator: 20040501