nie kumam czaczy...

Data: 2015-02-26 18:28:56
Autor: Borneq
nie kumam czaczy...
Data: 2015-02-26 19:46:12
Autor: RadoslawF
nie kumam czaczy...
W dniu 2015-02-26 o 18:28, Borneq pisze:

http://allegro.pl/usb-pendrive-1000gb-najtaniej-79zl-i5093004405.html

A tu za 140 zł
http://allegro.pl/pendrive-1tb-terabajt-nie-16gb-32gb-64gb-dysk-i5106547998.html

I właśnie tacy dają się oszukać.
Zamiast się cieszyć że znalazłeś najpierw sprawdzasz.
I w trakcie sprawdzania wyjdzie że sprzedawca ma aż 30 komentarzy
z czego te z pierwszej strony dostał jako kupujący.
Dalej nie chciało mi się sprawdzać.
Jakieś wnioski ? czy już zdążyłeś kupić ?
:-)

Pozdrawiam

Data: 2015-02-26 19:47:38
Autor: identyfikator: 20040501
nie kumam czaczy...
tylko gdzie te negi... jakoś nie widzę - pewnie mamy takie cyfrowe po-społeczeństwo...

Data: 2015-02-26 21:06:12
Autor: Borneq
nie kumam czaczy...
W dniu 2015-02-26 o 19:47, identyfikator: 20040501 pisze:
tylko gdzie te negi... jakoÅ› nie widzÄ™ - pewnie mamy takie cyfrowe
po-społeczeństwo...

Tylko jest problem, kupię pena za 100 zł, jak dam negatywa to również dostanę, prowadzi to do wniosku że lepiej odżałować niż mieć też negatywy u siebie.

Data: 2015-02-26 22:12:56
Autor: JoteR
nie kumam czaczy...
"Borneq" napisał:

Tylko jest problem, kupię pena za 100 zł, jak dam negatywa to również dostanę, prowadzi to do wniosku że lepiej odżałować niż mieć też negatywy u siebie.

Wężykiem, Jasiu, wężykiem...

Bo jeszcze ktoś pomyśli, że na poważnie to piszesz.

JoteR

Data: 2015-03-04 23:53:54
Autor: Kamil
nie kumam czaczy...
Użytkownik "JoteR" napisał:

Wężykiem, Jasiu, wężykiem...

Bo jeszcze ktoś pomyśli, że na poważnie to piszesz.

Ja rozumiem te obawy. Ja na kilkaset zakupów zostałem kilkanaście razy oszukany. Wystawiłem negi, oraz otrzymałem odwetowce. Często agresywne i kłamliwe. Moje otrzymane nego to wyłącznie odwetowce. Ten fakt posłużył niejakiemu RoMan'owi do nazwania mnie palantem, ponieważ mam dużo nagatywów.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-26 23:35:45
Autor: marfi
nie kumam czaczy...
Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości

Tylko jest problem, kupię pena za 100 zł, jak dam negatywa to również
dostanę, prowadzi to do wniosku że lepiej odżałować niż mieć też negatywy
u siebie.

Dlaczego?

Ostatnio wystawiłem NEUTRALNY komentarz użytkownikowi laptopshop_pl bo
transkacja nie była udana i skończyła się dla mnie tylko kosztami - jak więc
mogłem wystawić komentarz pozytywny po do nieudanej transakcji po stracie
ok. 30-40 zł na koszty przesyłki

W odwecie dostaÅ‚em negatywa  -chyba  nieprzemyÅ›lanego bo po raz drugi
monitujÄ… abym usunÄ…Å‚ komentarz.

Teraz wiem, że dupki podobne do tych  z  laptopshop_pl powinni od razu
dostać negatywa aby inni kupujący zastanowili się czy warto u nich kupować..

--
marfi

Data: 2015-02-26 23:59:55
Autor: Budzik
nie kumam czaczy...
U¿ytkownik Borneq borneq@antyspam.hidden.pl ...

tylko gdzie te negi... jako¶ nie widzê - pewnie mamy takie cyfrowe
po-spo³eczeñstwo...

Tylko jest problem, kupiê pena za 100 z³, jak dam negatywa to równie¿ dostanê, prowadzi to do wniosku ¿e lepiej od¿a³owaæ ni¿ mieæ te¿ negatywy u siebie.

Za³osne - zeby nie miec tyle obywatelskiej odwagi, zeby nega na allegro wystawiæ...

nie kumam czaczy...