nie kupujcie czesci w tym sklepie

Data: 2014-03-06 08:48:59
Autor: Budzik
nie kupujcie czesci w tym sklepie
Użytkownik Ajgul pronto3@kalmuk.uz ...

sklep internetowy www.alejasamochodowa.pl to banda złodziei i odradzam
każdemu jakikolwiek tam zakup. Szmal jest praktycznie nie do
odzyskania, a towaru na ogół nie ma.

A jakie kroki poczxyniłes aby odzyskać pieniądze?

Data: 2014-03-06 11:47:17
Autor: Ajgul

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2E8622F6456Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

7 maili i 3 telefony.
A.

Data: 2014-03-06 18:00:33
Autor: Budzik
[...]

:)
Czyli nawet nie zacząłes :)
Jak nie chca oddac kasy, to własciwsze wydaje sięzgłoszenie na policje...

Czy dobrze rozumiem, ze oni ten towar ci chca wysłąć tylko ze za miesiac, bo obecnie go nie mają?

Data: 2014-03-06 20:22:19
Autor: Ajgul

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2E8BD554962Bbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

? Można powiedzieć, że ja już skończyłem. To MOJE pieniądze więc 1 mail powinien wystarczyć.

Jak nie chca oddac kasy, to własciwsze wydaje sięzgłoszenie na policje...

Wiem, wiem... wcale mnie to nie raduje. Ale zgłoszę roszczenie na dużo większą kwotę. Zeznam, że tracę dzień pracy na to, a to koszt...

Czy dobrze rozumiem, ze oni ten towar ci chca wysłąć tylko ze za miesiac,
bo obecnie go nie mają?

Nic nie chcą, nic nie mówią i są wyjątkowymi chamami.

A.

Data: 2014-03-06 20:50:52
Autor: Budzik
[...]

No to działaj.