nie kupujcie czesci w tym sklepie

Data: 2014-03-06 01:07:41
Autor: kekacz
nie kupujcie czesci w tym sklepie
W dniu środa, 5 marca 2014 21:20:02 UTC+1 użytkownik Ajgul napisał:
sklep internetowy www.alejasamochodowa.pl to banda złodziei i odradzam

Widze, ze to standardowe ich zagranie, anulowac zamowienie i nie oddac pieniedzy:
http://www.opineo.pl/opinie/alejasamochodowa-pl

Kekacz

Data: 2014-03-06 13:47:15
Autor: Chris
nie kupujcie czesci w tym sklepie
kekacz@gmail.com nabazgrał(a):

[...]

hmm a mam zamiar coś u nich kupić tylko że będę odbierał i płacił osobiście bo mam do nich blisko.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-06 15:30:03
Autor: Ajgul

Użytkownik "Chris" <chris@mail.com> napisał w wiadomości news:lf9qok$huv$1node1.news.atman.pl...
[...]

mógłbyś napisać potem jakie to sprawia wrażenie, ten ich sklep?
Bo adresy mają dwa, jeden z nich to taki domek prywatny...

Aygool

Data: 2014-03-06 18:00:34
Autor: Budzik
[...]

To może jednak zrezygnuj - chcesz miec do czynienia z oszustami?
Pomysl, jak przyjdzie ci reklamowac towar...

Data: 2014-03-07 09:44:47
Autor: Chris
nie kupujcie czesci w tym sklepie
Budzik nabazgrał(a):

[...]

Tylko oni mają nowe progi do V40 w dobrej cenie a tego raczej się nie reklamuje do tego mam do nich 10 min jazdy w korku. ... wjechałem kiedyś w świerzy żużel asfaltowy i z opony poszły mi odpryski asfaltu na prawy bok i nie dało się tego zmyć .. myślałem no trudno po prostu czarne kropki będą ale okazało się że w pół roku wycięło mi dziurę z boku, nie przypilnowałem bo to strona pasażera i teraz mam próg do wymiany :( reszta blachy zdrowa tylko wyżarło tam gdzie były plamy.