nie ma odczytu temperatury po odblokowaniu rdzeni procka

Data: 2011-05-30 00:13:24
Autor: Jacek
nie ma odczytu temperatury po odblokowaniu rdzeni procka
Na płycie Gigabyte GA-MA785GM-US2H mam procka AMD Phenom II x2 555BE . System Win 7 x64. Bios najaktualniejszy.
Zainstalowałem /na próbę/ programy m.in. moniturujące temperaturę procka tj. CoreTemp , HWMonitor Pro i Everest Ultimate. Wszystkie programy pokazywały temp. poszczególnych rdzeni a CoreTemp i HWMonitor pokazywały ją w trayu.

Odblokowałem wszystkie rdzenie, testy Orthosem pokazały stabilną pracę, więc chciałem zobaczyć na jakich temperaturach przebiega praca.
CoreTemp /nie obsługuje , jak podaje autor programu, procesorów 4-rdzeniowych ale w trayu pojawiły się 4 okienka ale temperatura 0 stopni.

HWMonitor i Everest też pokazuje 4 rdzenie ale z temperaturą 0 stopni.

Po powrocie do 2 rdzeni pokaz temperatury wrócił do normy. Po ponownym przejściu na 4 rdzenie znowu 0 stopni.
Czy ktoś mógłby podpowiedzieć jak sprawdzić naocznie temperaturę 4 rdzeni  ?

nie ma odczytu temperatury po odblokowaniu rdzeni procka