nie ma sensu kupowac xbox...

Data: 2011-09-29 14:55:45
Autor: mrmisio
nie ma sensu kupowac xbox...
Data: 2011-09-29 15:00:22
Autor: Goomich
nie ma sensu kupowac xbox...
mrmisio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> naskrobał/a w
news:j61psv$m4e$1inews.gazeta.pl:
...jak sie ma peceta...

bo predzej czy pozniej wszystko z x-a bedzie na pc ;)

http://gry.onet.pl/wiadomosci/pecetowe-la-noire-na-poczatku-listopada
,1,4865080,artykul.html

nie ma sensu kupowac PS3 jak sie ma peceta...

bo predzej czy pozniej wszystko z PS3 bedzie na pc ;)

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2011-09-29 15:03:50
Autor: kamil_pl
nie ma sensu kupowac xbox...

Użytkownik "Goomich" <goomich@usun.to.wp.pl> napisał w wiadomości

nie ma sensu kupowac PS3 jak sie ma peceta...

bo predzej czy pozniej wszystko z PS3 bedzie na pc ;)

W takim razie nic, tylko sprzedac obie i do sklepu po nowego Geforca.

Jesli przez kolejny rok nie zawitaja w sklepie nowe konsole to chyba tak zrobie.

Data: 2011-09-29 15:25:19
Autor: Jader
nie ma sensu kupowac xbox...
W dniu 09/29/2011 03:03 PM, kamil_pl pisze:

Jesli przez kolejny rok nie zawitaja w sklepie nowe konsole to chyba tak
zrobie.

Bo rynek gier na PC i konsole umiera. Teraz będą tylko na tablety...

Jader

Data: 2011-09-29 15:59:32
Autor: Goomich
nie ma sensu kupowac xbox...
Jader <jader2000@gazeta.pl> naskrobał/a w
W dniu 09/29/2011 03:03 PM, kamil_pl pisze:

Jesli przez kolejny rok nie zawitaja w sklepie nowe konsole to
chyba tak zrobie.

Bo rynek gier na PC i konsole umiera. Teraz będą tylko na tablety...

Boże chroń pecety i konsole. :P

Data: 2011-09-29 16:03:25
Autor: M.G.
nie ma sensu kupowac xbox...
On Thu, 29 Sep 2011 15:59:32 +0200, Goomich wrote:

[...]

Tymczasem Epic zapowiedział Unreal Engine 4 na 2014 i wtedy mniej więcej
pewnie należałoby się spodziewać kolejnej generacji.

--
M.G.

Data: 2011-09-29 16:11:56
Autor: Goomich
nie ma sensu kupowac xbox...
"M.G." <kto.zna@ten.zna> naskrobał/a w
[...]

ipadów?

Data: 2011-09-29 18:35:00
Autor: mrmisio
nie ma sensu kupowac xbox...
Jader pisze:
[...]

jazzuu unie, gry myziane palcem, gry gibane tabletem, aaaaaaaaaaaa................

--

Xfire Profile  http://www.xfire.com/profile/mrmisio/
Hard Reset -- > http://steamcommunity.com/id/mrmisio/screenshots/

Data: 2011-09-29 23:15:08
Autor: kamil_pl
nie ma sensu kupowac xbox...

Użytkownik "Jader" <jader2000@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Bo rynek gier na PC i konsole umiera. Teraz będą tylko na tablety...

Jader

Brzmi beznadziejnie, ale ciezko sobie wyobrazic szpilanie w Battlefield 3 na czyms takim w multi. Swoja droga kupno nowego Geforca i granie na pc to tez dla mnie wyrzeczenia, konieczna by byla dla mnie zmiana systemu, bo ani moje Windows Millenium, ani XP nie obsluguja DX10 i w wiekszosci nowe gry nie dzialaja pod tymi systemami, wiec Vista Home Premium z Allegro i w droge ;D ewentulanie 7. Hmm no to jezscze monitor by sie przydal, jak kiedys z ciekawosci zainstalowalem traila 7 to okazalo sie ze nie moge ustawic wszystkich trybow pracy (np wysokiego odswiezania) na moim monitorze (jednym z najlepszych kineskopow IIyama z lat 90), na ktorym robie grafiki.

Data: 2011-09-29 15:04:47
Autor: Goomich
nie ma sensu kupowac xbox...
On 29 Wrz, 23:15, "kamil_pl" <dzejnasSKASUJ...@wp.pl>
Brzmi beznadziejnie, ale ciezko sobie wyobrazic szpilanie w Battlefield 3 na
czyms takim w multi.

Bo na komorkach i tabletach gra sie w angry birds.

[...]

Z rakim podejsciem, to kup sobie konsole lepiej.

Data: 2011-09-30 13:16:27
Autor: kamil_pl
nie ma sensu kupowac xbox...

Uzytkownik "Goomich" <mrgoomich@gmail.com> napisal w wiadomosci news:9f4c4de6-99c3-4cfa-

Z rakim podejsciem, to kup sobie konsole lepiej.

He he no wlasnie mowie ze bym kupil, niech tylko nowa wypuszcza. ;) Na rzie czekam na to co pokaze PSV

Data: 2011-09-30 07:05:36
Autor: ursynek
nie ma sensu kupowac xbox...[OT]
W dniu 2011-09-29 23:15, kamil_pl pisze:
wiec Vista Home Premium z Allegro i w droge ;D
ewentulanie 7.

Visty kijem przez szmatę nie tykaj.

Pozdrawiam
ursyn

Data: 2011-09-30 07:22:30
Autor: Wojciech Bancer
nie ma sensu kupowac xbox...
On 2011-09-29, kamil_pl <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> wrote:

[...]

[...]

Millenium? o_O
Od grania w gry DOSowe to DOSboksa wymyślili chyba...

[...]

Używasz monitor z lat 90-tych do pracy? Nie lubisz swoich oczu, czy co? :/

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-09-30 09:48:07
Autor: froggers
nie ma sensu kupowac xbox...
[ciach]
Używasz monitor z lat 90-tych do pracy? Nie lubisz swoich oczu, czy co? :/

-- Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

 "bańka szklana" najlepiej odwzorowuje kolory, no chyba ze AMOLED, są monitory z takimi matrycami? Cena pewnie kosmiczna
pozdr

Data: 2011-09-30 08:05:54
Autor: Wojciech Bancer
nie ma sensu kupowac xbox...
On 2011-09-30, froggers <r.sobolewski@poczta.internetdsl.pl> wrote:
[ciach]
Używasz monitor z lat 90-tych do pracy? Nie lubisz swoich oczu, czy co? :/
 "bańka szklana" najlepiej odwzorowuje kolory,

Bardziej mi chodzi o wiek tej "bańki szklanej" niż o dyskusję o zawartości
koloru w kolorze.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-09-30 09:50:52
Autor: M.G.
nie ma sensu kupowac xbox...
On Fri, 30 Sep 2011 09:48:07 +0200, froggers wrote:

[ciach]
[...]

I najlepiej wypala oczy. Lata '90? Bałbym się do czegoś takiego podejść.
Poza tym rozmawiamy o graniu, a nie o obróbce zdjęć do druku. Tu nie chodzi
o to by było "wiernie" tylko "ładnie". Gry też nie są "wierne"
kolorystycznie, mają jedynie swoją estetykę.

--
M.G.

Data: 2011-09-30 14:46:53
Autor: kamil_pl
nie ma sensu kupowac xbox...

Użytkownik "M.G." <kto.zna@ten.zna> napisał w wiadomości

[...]

Tu masz arcje, do grania nadaje sie prawie kazdy, byle duzy, podobnie jest z tv. Natomiast zastanawia mnie co masz na mysli mowiac o wypalaniu oczu? Jesli chodzi o moj wzrok to zauwazylem ze znacznie skuteczniej "wypalily go" przeczytane ksiazki niz kineskop... dlatego mam okulary.

Data: 2011-09-30 15:33:39
Autor: Jader
nie ma sensu kupowac xbox...
W dniu 09/30/2011 02:46 PM, kamil_pl pisze:
Jesli chodzi o moj wzrok to zauwazylem ze znacznie skuteczniej "wypalily go"
przeczytane ksiazki niz kineskop... dlatego mam okulary.

A jak do tego wniosku doszedłeś? Już wiem, książki czytałeś tylko lewym a w monitor patrzyłeś prawym i lewe bardziej się zepsuło? ;)

Jader

Data: 2011-09-30 19:50:44
Autor: kamil_pl
nie ma sensu kupowac xbox...

Użytkownik "Jader" <jader2000@gazeta.pl> napisał w wiadomości

A jak do tego wniosku doszedłeś? Już wiem, książki czytałeś tylko lewym a w monitor patrzyłeś prawym i lewe bardziej się zepsuło? ;)

Bardziej mnie oczy szczypaly po ksiazce niz po tym.

Data: 2011-10-03 12:27:54
Autor: Jader
nie ma sensu kupowac xbox...
W dniu 09/30/2011 07:50 PM, kamil_pl pisze:

Bardziej mnie oczy szczypaly po ksiazce niz po tym.

Może ze wzruszenia :)

Jader

Data: 2011-10-04 13:37:26
Autor: kamil_pl
nie ma sensu kupowac xbox...

Użytkownik "Jader" <jader2000@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6c2na$fe4$1inews.gazeta.pl...
W dniu 09/30/2011 07:50 PM, kamil_pl pisze:

Bardziej mnie oczy szczypaly po ksiazce niz po tym.

Może ze wzruszenia :)

Moze, literatura szlachetna sprawa, pobudza wyobraznie i nie jest dzielem przypadku lze uronic ;)

Data: 2011-10-04 19:31:44
Autor: mrmisio
nie ma sensu kupowac xbox...
kamil_pl pisze:
U�ytkownik "Jader" <jader2000@gazeta.pl> napisa� w wiadomo�ci news:j6c2na$fe4$1inews.gazeta.pl...
W dniu 09/30/2011 07:50 PM, kamil_pl pisze:
Bardziej mnie oczy szczypaly po ksiazce niz po tym.
Mo�e ze wzruszenia :)

Moze, literatura szlachetna sprawa, pobudza wyobraznie i nie jest dzielem przypadku lze uronic ;)
Albo po prostu ma uczulenie na kurz ;)

Data: 2011-09-30 11:16:55
Autor: mrmisio
nie ma sensu kupowac xbox...
froggers pisze:
[ciach]
U�ywasz monitor z lat 90-tych do pracy? Nie lubisz swoich oczu, czy co? :/

-- Wojciech Ba�cer
proteus@post.pl

 "baďż˝ka szklana" najlepiej odwzorowuje kolory, no chyba ze AMOLED, sďż˝ monitory z takimi matrycami? Cena pewnie kosmiczna

Eizo juz za 4k daje cos duzo lepiej niz kiedys nawet profi kineskopowce...

Data: 2011-09-30 14:43:43
Autor: kamil_pl
nie ma sensu kupowac xbox...

Użytkownik "mrmisio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j641ep$65n$2inews.gazeta.pl...
froggers pisze:
[ciach]
U?ywasz monitor z lat 90-tych do pracy? Nie lubisz swoich oczu, czy co? :/

-- Wojciech Ba?cer
proteus@post.pl

 "ba?ka szklana" najlepiej odwzorowuje kolory, no chyba ze AMOLED, s? monitory z takimi matrycami? Cena pewnie kosmiczna

Eizo juz za 4k daje cos duzo lepiej niz kiedys nawet profi kineskopowce...

Za 4k moze tak. Ale ustalilem ze nie wydam wiecej niz 150 zl jak kupowalem uzywany monitor a w tej cenie lepsze parametry mialy banki szklane. Jestem zadowolony, 1600x1200 dużo Hz i wsio

Data: 2011-09-30 15:31:11
Autor: Jader
nie ma sensu kupowac xbox...
W dniu 09/30/2011 02:43 PM, kamil_pl pisze:
Za 4k moze tak. Ale ustalilem ze nie wydam wiecej niz 150 zl jak kupowalem
uzywany monitor a w tej cenie lepsze parametry mialy banki szklane. Jestem
zadowolony, 1600x1200 dużo Hz i wsio

Ale z ciekawości zapytam, czy taki luminofor z kineskopu się nie zużywa przez lata? Bo np. świetlówki akwarystyczne dosyć szybko zmieniają barwę świecenia (po ok. 6 miesiącach zaczyna być zauważalna).

Jader

Data: 2011-09-30 15:48:09
Autor: mrmisio
nie ma sensu kupowac xbox...
Jader pisze:
[...]

u fanbojów sie nie zuzywaja :)

Data: 2011-09-30 20:02:11
Autor: kamil_pl
nie ma sensu kupowac xbox...

Użytkownik "Jader" <jader2000@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j64gat$jcd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wszystko sie zuzywa, ludzki rozum tez. Ustawilem Brightness na 95%, kiedyś lata wystarczało 70%, efekt ten sam. Sam jestem ciekaw ile jeszcze wytrzyma. Ogolnie nie jestem zwolennikiem czestej wymiany sprzetu., dlatego zawsze wolalem konsole na pc'ty bo nie bylo idiotyczneych wymian bebechow co 1,5 - 2 lata. Ogolnie jestem tez zwolennikiem oldskulu, dlatego tez wrecz jara mnie to ze mam takie elementy w domu hehe jak magnetowid, kineskopy (moj najstarszy tv jest z 1958 roku a i tak grałem na nim na pegazusie przez antenę bo dostrojeniu metoda prob i bledow), stare magnetofony itp, dlatego nie wiem czy bylbym dumny z monitora lcd ktory prawie kazdy ma w domu :P

Data: 2011-09-30 09:05:17
Autor: mrmisio
nie ma sensu kupowac xbox...
kamil_pl pisze:
U�ytkownik "Jader" <jader2000@gazeta.pl> napisa� w wiadomo�ci
Bo rynek gier na PC i konsole umiera. Teraz b�d� tylko na tablety...

[...]

Czyli granie na padzie w chmurze na OnLive? ;)

Data: 2011-09-30 11:22:59
Autor: Jader
nie ma sensu kupowac xbox...
W dniu 09/29/2011 11:15 PM, kamil_pl pisze:

Brzmi beznadziejnie, ale ciezko sobie wyobrazic szpilanie w Battlefield 3 na
czyms takim w multi.

Oj tam, oj tam, o konsolach i padach też tak mówili ;)

Jader

Data: 2011-09-30 13:17:08
Autor: Goomich
nie ma sensu kupowac xbox...
Brzmi beznadziejnie, ale ciezko sobie wyobrazic szpilanie w
Battlefield 3 na czyms takim w multi.
Oj tam, oj tam, o konsolach i padach też tak mówili ;)

I nic się w tym temacie nie zmieniło.

Data: 2011-09-30 14:00:33
Autor: Jader
nie ma sensu kupowac xbox...
W dniu 09/30/2011 01:17 PM, Goomich pisze:

I nic się w tym temacie nie zmieniło.

"Who cares", jak powiedział król Dezydery, kiedy zapomniał zabrać z wychodka projektu konstytucji.

Jader

Data: 2011-09-30 14:06:48
Autor: Goomich
nie ma sensu kupowac xbox...
Jader <jader2000@gazeta.pl> naskrobał/a w news:j64b11$4l5$1inews.gazeta.pl:

"Who cares", jak powiedział król Dezydery, kiedy zapomniał zabrać z wychodka projektu konstytucji.

Ja, bo się grać nie da.

Data: 2011-09-30 14:26:52
Autor: Jader
nie ma sensu kupowac xbox...
W dniu 09/30/2011 02:06 PM, Goomich pisze:

Ja, bo się grać nie da.

Ale za to da się leżeć na kanapie, a z tabletem to nawet jeździć na wrotkach ;)

Jader

Data: 2011-09-30 14:31:06
Autor: Goomich
nie ma sensu kupowac xbox...
Jader <jader2000@gazeta.pl> naskrobał/a w news:j64cib$8d2$1inews.gazeta.pl:

Ale za to da się leżeć na kanapie, a z tabletem to nawet jeździć na wrotkach ;)

Leżąc na kanapie tylko się wątrobę uciska, a na wrotkach jeżdżę jeszcze gorzej niż na koniu w RDRze.

Data: 2011-09-29 16:19:54
Autor: Gabriel Zastawnik
nie ma sensu kupowac xbox...

From: "Gabriel Zastawnik" <zastawka@poczta.fm>
Newsgroups: pl.rec.gry.komputerowe
Subject: L.A. Noire
Date: Thu, 23 Jun 2011 19:05:05 +0200

:P

--
Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2011-09-29 18:24:02
Autor: Tiber
nie ma sensu kupowac xbox...
Silly, silly mrmisio nabazgrału:

...jak sie ma peceta...

bo predzej czy pozniej wszystko z x-a bedzie na pc ;)

http://gry.onet.pl/wiadomosci/pecetowe-la-noire-na-poczatku-listopada,1,4865080,artykul.html

Stare niusy są stare. Dobra, to ja poproszę RDR.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-09-29 18:24:31
Autor: M.G.
nie ma sensu kupowac xbox...
On Thu, 29 Sep 2011 18:24:02 +0200, Tiber wrote:

[...]

No i GoW i Halo.

--
M.G.

Data: 2011-09-29 11:28:09
Autor: Goomich
nie ma sensu kupowac xbox...
On 29 Wrz, 18:24, "M.G." <kto....@ten.zna> wrote:
On Thu, 29 Sep 2011 18:24:02 +0200, Tiber wrote:
> Silly, silly mrmisio nabazgra u:

>http://gry.onet.pl/wiadomosci/pecetowe-la-noire-na-poczatku-listopada...

> Stare niusy s stare. Dobra, to ja poprosz RDR.

No i GoW i Halo.

Not_sure_if_troll.jpg

Data: 2011-09-29 18:27:14
Autor: Gajos
nie ma sensu kupowac xbox...
W dniu 2011-09-29 14:55, mrmisio pisze:

...jak sie ma peceta...

bo predzej czy pozniej wszystko z x-a bedzie na pc ;)

http://gry.onet.pl/wiadomosci/pecetowe-la-noire-na-poczatku-listopada,1,4865080,artykul.html

Dajcie znać jak będzie MK9 na PC-ta...
Ja niestety od kiedy kupiłem sobie nowego kompa zaczynam powoli rozumieć fenomen konsol...
Te ciągle wywalające mi się gry do windowsa i porady z internetu, które wszystkie co do jednej sprowadzają się do tego, że powinienem w jakiś sposób "osłabić" sobie kompa (uruchom w DX9, wyłącz coś tam, włącz tryb zgodności z XP-kiem, wyłącz obsługę więcej niż 1 rdzenia, itp. itd.) zaczynają mnie doprowadzać do szału...

PS. Ostrzegaj przed cross postem :>

--
GJS

Data: 2011-09-29 11:29:58
Autor: Goomich
nie ma sensu kupowac xbox...
On 29 Wrz, 18:27, Gajos <chcial...@to.com> wrote:
W dniu 2011-09-29 14:55, mrmisio pisze:

> ...jak sie ma peceta...

> bo predzej czy pozniej wszystko z x-a bedzie na pc ;)

>http://gry.onet.pl/wiadomosci/pecetowe-la-noire-na-poczatku-listopada...

Dajcie zna jak b dzie MK9 na PC-ta...
Ja niestety od kiedy kupi em sobie nowego kompa zaczynam powoli rozumie
fenomen konsol...
Te ci gle wywalaj ce mi si gry do windowsa

Nowego kompa? Pewnie jakas firmowka. :-P

Data: 2011-09-29 21:54:51
Autor: Gajos
nie ma sensu kupowac xbox...
W dniu 2011-09-29 20:29, Goomich pisze:
[...]

Tzn. składak, ale kupiony w komputroniku.

--
GJS

Data: 2011-09-29 19:25:17
Autor: gacek
nie ma sensu kupowac xbox...
On 2011-09-29 14:55, mrmisio wrote:
...jak sie ma peceta...

bo predzej czy pozniej wszystko z x-a bedzie na pc ;)

http://gry.onet.pl/wiadomosci/pecetowe-la-noire-na-poczatku-listopada,1,4865080,artykul.html

To jest słaba gra, i dla niej nie warto kupować niczego.

gacek

nie ma sensu kupowac xbox...