nie ma sensu kupowac xbox...

Data: 2011-09-29 18:27:14
Autor: Gajos
nie ma sensu kupowac xbox...
W dniu 2011-09-29 14:55, mrmisio pisze:

...jak sie ma peceta...

bo predzej czy pozniej wszystko z x-a bedzie na pc ;)

http://gry.onet.pl/wiadomosci/pecetowe-la-noire-na-poczatku-listopada,1,4865080,artykul.html

Dajcie znać jak będzie MK9 na PC-ta...
Ja niestety od kiedy kupiłem sobie nowego kompa zaczynam powoli rozumieć fenomen konsol...
Te ciągle wywalające mi się gry do windowsa i porady z internetu, które wszystkie co do jednej sprowadzają się do tego, że powinienem w jakiś sposób "osłabić" sobie kompa (uruchom w DX9, wyłącz coś tam, włącz tryb zgodności z XP-kiem, wyłącz obsługę więcej niż 1 rdzenia, itp. itd.) zaczynają mnie doprowadzać do szału...

PS. Ostrzegaj przed cross postem :>

--
GJS

Data: 2011-09-29 11:29:58
Autor: Goomich
nie ma sensu kupowac xbox...
On 29 Wrz, 18:27, Gajos <chcial...@to.com> wrote:
W dniu 2011-09-29 14:55, mrmisio pisze:

> ...jak sie ma peceta...

> bo predzej czy pozniej wszystko z x-a bedzie na pc ;)

>http://gry.onet.pl/wiadomosci/pecetowe-la-noire-na-poczatku-listopada...

Dajcie zna jak b dzie MK9 na PC-ta...
Ja niestety od kiedy kupi em sobie nowego kompa zaczynam powoli rozumie
fenomen konsol...
Te ci gle wywalaj ce mi si gry do windowsa

Nowego kompa? Pewnie jakas firmowka. :-P

Data: 2011-09-29 21:54:51
Autor: Gajos
nie ma sensu kupowac xbox...
W dniu 2011-09-29 20:29, Goomich pisze:
[...]

Tzn. składak, ale kupiony w komputroniku.

--
GJS

nie ma sensu kupowac xbox...