nie miał zapiętych pasów dlatego przeżył

Data: 2011-12-15 19:29:47
Autor: boukun
nie miał zapiętych pasów dlatego przeżył
Uratował go cud!
Strażacy zgodnie twierdzą, że takiego wypadku jeszcze nie widzieli. To, co wydarzyło się na ul. Luboszyckiej w Opolu, wywołuje szok i niedowierzanie. To prawdopodobnie pierwsze takie zdarzenie w Polsce. Co się tam wydarzyło?

18-letni kierowca volkswagena golfa pędził przed siebie, gdy nagle stracił panowanie nad kierownicą i dachował. Mężczyzna wyleciał z auta i wylądował na pobliskim drzewie na wysokości sześciu metrów! Samochód ostatecznie uderzył z ogromnym impetem w drzewo.

- Miejsce kierowcy zostało całkowicie zmiażdżone - przekazuje serwisowi NaSygnale.pl mł.bryg. Leszek Koksanowicz rzecznik prasowy Komendanta Miejskiego PSP w Opolu.

To, że nastolatek nie miał zapiętych pasów i wyleciał z pojazdu, najprawdopodobniej uratowało mu życie.

Ciężko rannego, ale przytomnego kierowcę strażacy ściągali z drzewa przy użyciu autodrabiny. Golf został doszczętnie zniszczony, a 18-latek trafił do szpitala na oddział intensywnej terapii.

- Od kiedy pracuję nie spotkałem się z takim zdarzeniem - dodaje mł.bryg. Leszek Koksanowicz. Policja bada dokładne przyczyny zdarzenia. Samochodem podróżował jedynie kierowca. Młodzieniec posiada prawo jazdy zaledwie od sześciu miesięcy.

http://nasygnale.pl/gid,14085562,img,14085700,title,18-latek-wypadl-z-auta-i-zawisl-na-drzewie,galeria.html?ticaid=5d904

Cud za wstawiennictwem...

boukun

Data: 2011-12-15 19:40:28
Autor: jerzy.n

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jcdeb5$856$1mx1.internetia.pl...
[...]

Czyli oczywiscie był nawalony jak ruski plecak i ingerencji boskiej dziekujemy ze nie wjechal taki gosciu w tłum, lub Bogu winnych innych kierowcow. Niech jezdza , niech laduja na drzewach, ale Panie Boze modły zanosze niech nie  zabijaja innych normalnych kierowców. Amen ...

Data: 2011-12-15 19:46:13
Autor: boukun

Użytkownik "jerzy.n" <barnim-1@gmail.com> napisał w wiadomości news:4eea3f22$0$1203$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Niekoniecznie był pijany, nie miał wprawy. Młodzieniec posiada prawo jazdy zaledwie od sześciu miesięcy...

boukun

Data: 2011-12-15 20:01:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-15 19:29, boukun pisze:
[...]

No właśnie, tu facet żyje, p. Zientarski nie spalił sie w ferrari, a nam policja daje mandaty za niezapięte pasy. Naprawdę - systemem w którym żyjemy kieruje głupota.

Data: 2011-12-15 13:15:26
Autor: J-23
On 15 Gru, 20:01, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

No właśnie, tu facet żyje, p. Zientarski nie spalił sie w ferrari, a nam
policja daje mandaty za niezapięte pasy. Naprawdę - systemem w którym

pytanie zasadnicze, czy mial wlaczone swiatla drogowe mijania?
statystycznie brak takowych przyczynia sie do wiekszego zagrozenia w
trakcie uczestniczenia w ruchu drogowym

Data: 2011-12-16 04:51:26
Autor: stevep
Dnia 15-12-2011 o 20:25:45 Jan Kownacki - Pisarz <jan.kownacki@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

A po co drzesz mordę?

--
stevep

nie miał zapiętych pasów dlatego przeżył