nie mogę odpalić auta - w pewny ch miejscach miasta tak jest !

Data: 2009-11-25 17:53:24
Autor: Bydlę
ubik80 wrote:
> czytam artykuł i dochodzę do wniosku że nawet w to wierzę,
> we wrocławiu np. spotyka mnie to na takim parkingu na przeciwko kredki i
> ołówka pod sklepem tesco.
> tam muszę klikać z 20 razy żeby otworzyć/ zamkn±ć auto.
> spotali¶cie się z czym¶ takim ?

Tak i w takich miejscach przykładamy pilota do skroni, naciskamy guzik i voila - działa.
(w normalnych warunkach zwiększa zasięg - czasem kilkukrotnie)

--
Bydlę

Data: 2009-11-25 20:13:16
Autor: Tomasz Pyra
Bydlę pisze:
ubik80 wrote:
> [...]
 > spotali¶cie się z czym¶ takim ?

Tak i w takich miejscach przykładamy pilota do skroni, naciskamy guzik i voila - działa.

Skroni? Ja przykładam do brody.

Swoj± drog± - jak to działa?

Data: 2009-11-26 20:26:58
Autor: Bydlę
Tomasz Pyra wrote:
Bydlę pisze:

ubik80 wrote:
> [...]
 > spotali¶cie się z czym¶ takim ?

Tak i w takich miejscach przykładamy pilota do skroni, naciskamy guzik i voila - działa.

Widocznie jest więcej szkół - tak jak z np. karate.. :-)

Swoj± drog± - jak to działa?

Drastycznie (pojemno¶ciowo?) zwiększasz antenę?
:-)

--
Bydlę

nie mogę odpalić auta - w pewny ch miejscach miasta tak jest !