nie odbieram astry po wlozeniu karty pre paid

Data: 2009-04-09 20:07:02
Autor: euro
nie odbieram astry po wlozeniu karty pre paid
witajcie,

ta karta wydaje sie sprawiac problem od kiedy ja uzywam.

http://telewizjanakarte.pl/kanaly.html

od kiedy wlaczylem ta karte pre paida zniknely programy z satelity astry i pojawily sie problemy. hotbird jest ok. oczywiscie jak wyciagne ta karte to astry rowniez juz nie odbieram. mam 2 tunery fergusson fx6600cr i karte czesto zmieniam z jednego na drugi telewizor. jest mulitswitch, ktory obsluguje 4 pomnieszczenia. tylko w 2 pomieszczeniach sa telwizory i owe wspomniane fergussony.

czy ktos mial juz doswiadczenia z taka sytuacja po wlozeniu tej karty? jaka moze byc przyczyna, byc moze ten fergusson to kiepski tuner?

prosze o pomoc i wasze doswiadczenia.

dziekuje
euro

Data: 2009-04-10 08:45:24
Autor: pawell32
euro pisze:
[...]

tunery są dobre, 6600 to jedne z bardziej udanych ferdków.
napisz jakiego masz multiswitcha, jakie konwertery i jaki soft
w ferdkach to coÅ› podpowiem.
nigdy nie miałem tak, by karta miała wpływ na zakłócanie odbioru.
może wystarczy wgrać dobrą liste.

pawell

Data: 2009-04-10 13:34:25
Autor: euro
pawell32 schrieb:
euro pisze:
[...]

tato zrobil pare zdjec, sa dostepne na tej stronie

http://www.flickr.com/photos/europefan/

niestety nie mam tunera przy sobie wiec nie moge poprobowac.
sciagnalem sobie instrukcje obslugi. jezeli ktos wie spontanicznie jak szukac w fergu 6600 jaki nr softu to prosze o pomoc to podowiem tacie jak to zrobic.

czy zdjecia daly jakis obraz sytuacji?

pozdrawiam
euro

Data: 2009-04-10 19:24:24
Autor: Jerzy Pastusiak
nie odbieram astry po wlozeniu karty pre paid
musisz zaistalowac takie urzadzenie:
http://www.youtube.com/watch?v=EkU_JmtH3PU&NR=1

u mnie na dreamboxach jak "renkom ujou"

pozdrawiam
rubel
________________________________

Data: 2009-04-10 20:24:10
Autor: pawell32
[...]

wersja softu jest w menu.
na stronie laki.dvhk.pl sÄ… opisy i link do uploadu z softami.
wgraj sobie octagen'a i jakąś nową liste i musi działać.
na pewno musisz ustawić kolejność satelitów w dekoderze,
bo śmiem przypuszczać, że to było powodem, a nie karta.

pawell

Data: 2009-04-11 11:57:49
Autor: euro
[...]

info na tunerze w ustawieniach:
marka: octagon SF318
model: fta + 2 Card
ost. aktualizacja: 18 Juli 2008
wersja oprogr: V3.25
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
wersja sprzetu v1.11
boot. v1.00
info www.octagon-germany.de
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ustawienia konwerterow:
lnb1 (dostepne sa jeszcze lnb2; c band single, c band normal lnb, lnb 5750, lnb 9750, lnb 10000, lnb 110500, lnb 10600)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
diseq c 1.0
mam rowniez do wyboru diseq 1.1

jaka powinna byc kolejnosc satelitow w dekoderze?

pozdrawiam

Data: 2009-04-11 12:04:06
Autor: pawell32
euro pisze:
[...]

to zależy jak masz podłączone na multiswitchu, zwykle na diseqc 1 (a) powinna być astra, a na diseqc 2 (b) hotbird.
jak nie zadziała to odwrotnie.
ustawienie diseqc 1.1;  c band normal lnb

pawell

Data: 2009-04-18 12:55:42
Autor: euro
[...]

na poczatku maja wyprobuje jak bede w domu i dac Ci znac jak poszlo ze zmiana ustawien..

nie odbieram astry po wlozeniu karty pre paid