nie oddanie trzech stow

Data: 2011-05-19 21:52:02
Autor: Robert Tomasik
nie oddanie trzech stow
Użytkownik <fir.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ir3r81$m8l$1inews.gazeta.pl...

Poszukaj sobie w sieci informacji po haśle "postępowanie upominacze" i jak coś nie bedziesz wiedział, to tu wróć po prostu. Nie ma sensu, bym Ci opisywał to, co łatwo sam znajdziesz.

Data: 2011-05-19 20:45:25
Autor:
nie oddanie trzech stow
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

ok, wielkie dzieki, poczytalem chwile, pocztam jeszcze i pozastanawiam sie pare dni i jakby co to moze wlasnie popytam jak mowisz -
genaralnie to zdaje sie ze to postepowanie upominawsze to moze dobra
rzecz  (glowne dwie kwestie na ktore nie znam odpowiedzi a ktore by
mi troche wyjasnily jak to wyglada to czy moge zlozyc pismo do lokalnego sadu w swojej okolicy i czy jakies specjalne wymogi ma to pismo spelniac) dzieki anywaj

Data: 2011-05-19 23:30:24
Autor: Robert Tomasik
nie oddanie trzech stow
Użytkownik <fir.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ir3vh5$7fk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Są specjalne druki na stronach Ministerstwa Sparwiedliwości.

Data: 2011-05-20 00:04:51
Autor: sco
nie oddanie trzech stow
W dniu 2011-05-19 22:45, fir.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
czy moge zlozyc pismo do
lokalnego sadu w swojej okolicy i czy jakies specjalne wymogi ma to
pismo spelniac) dzieki anywaj

Powinienes zaczac od sadu rejonowego.
Co do pisma to IMHO najlepiej uzyc formularza urzedowego.
Jak mnie pamiec nie myli to bedzie ten: www.zyrardow.sr.gov.pl/download.php?id=18
Tylko zeby nie bylo, nie wiem czy jest aktualny ;)

Data: 2011-05-20 05:27:49
Autor:
nie oddanie trzech stow
sco <quadwytnijtoscooty@gmail.com> napisał(a):
> [...]
> czy moge zlozyc pismo do
> lokalnego sadu w swojej okolicy i czy jakies specjalne wymogi ma to

ok, to super, poczekam jeszcze troche, sprobuje jeszcze raz osobiscie pojechac do baby,
jak to nic nie da to, wtedy pewnie pojade do sadu i mam nadziej ze tam mi powiedza ktore rubryki dobrze wypelnic (tego ostatniego elementu troche sie
obawiam bo urzednicy tez bywaja bardzo gburowaci i zlewac rozmaite prawa
czlowieka  - zobaczymy)

Data: 2011-05-20 11:21:55
Autor: Kamil
nie oddanie trzech stow
Dnia Fri, 20 May 2011 05:27:49 +0000 (UTC), fir.WYTNIJ@gazeta.pl
napisał(a):

pojade do sadu i mam nadziej ze tam mi powiedza ktore rubryki dobrze
wypelnic

Zapomnij.
Przecież sąd to nie kancelaria prawna/adwokacka/radcowska.
Tam możesz ZŁOŻYĆ pozew/wniosek itp.
Pracownicy sądu nie są od udzielania porad, ani pokazywania paluchem co i
gdzie wypełnić.

Data: 2011-05-20 16:13:01
Autor:
nie oddanie trzech stow
napisał(a):

> [...]

Tam możesz ZŁOŻYĆ pozew/wniosek itp.
Pracownicy sądu nie są od udzielania porad, ani pokazywania paluchem co i

na to napewno nie mozna sie zgodzic - wymiar srawiedliwosci nie moze byc mafia sluzaca do gnebienia ludzi i naganania kasy wielbiacym pieniadz prawnikom (see analogiczny watek dotyczacy lekarzy) - komu to wszystko ('prawa') ma sluzyc - pokrzywdzonym ludziom, tak ze jesli myslisz ze stoi za twoim 'zapomnij' cos lepszego niz jakis rozaj pokracznego gnebiacego ludzi abstrakcyjnego monstrum ktore tobie i podobnym kiedys odwinie z lewej (tak ze bedziesz blagac
o laske i jej nie dostaniesz) to zapomnij [ufam ze jest zrozumiale to co mowie i tak wydaje mi sie ze wszyscy to rozumieja ]

zapomnij

Data: 2011-05-20 18:21:18
Autor: Maruda
nie oddanie trzech stow
W dniu 2011-05-20 18:13, fir.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

[...]

Użyj może jakiegoś zaawansowanego ;) formatowania i wyróżnij co w Twoim tekście jest szyderstwem, drwiną, ironią, a co naiwną nadzieją, bo ja nie łapię.

"Prawo" (niektórzy, w tym ja, mówią "lewo") służy prawnikom. Służy też państwu do dyscyplinowania motłochu i trzymania go z mordą przy ziemi. [Tu nie ma drwiny, ani szyderstwa.]

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-05-20 17:17:32
Autor:
[...]

tu nie ma drwiny ani ironi ani tez naiwnej nadziei - to jest religijne kazanie i zarazem rozumowanie (pewien fragment wyniku pewnego rozumowania); pieklo jest  w gestii dedukcji, po prostu z pewnych zalozen (sprawiedliwosc, madrosc) wynikaja pewne konsekwencje (nalezna
odplata dla tych co wykonuja albo akceptuja niesprawiedliwosc) - dzisiejsi kasorobni prawnicy rozpukna sie w piekle tak samo jak ci sprzed dwu tysiecy lat

"Prawo" (niektórzy, w tym ja, mówią "lewo") służy prawnikom. Służy też państwu do dyscyplinowania motłochu i trzymania go z mordą przy ziemi. [Tu nie ma drwiny, ani szyderstwa.]

sa dobre 'prawa' i zle 'prawa' - po prostu klasyczna walka dobra ze zlem - sorki ale to chyba wszystko na ten temat, znikam bo jestem zmeczony

Data: 2011-05-20 14:12:16
Autor: witek
nie oddanie trzech stow
On 5/20/2011 12:17 PM, fir.WYTNIJ@gazeta.pl wrote:
[...]

od zawsze powtarzam, żeby w przedszkolach nie instalować internetu.

Data: 2011-05-21 08:23:02
Autor:
nie oddanie trzech stow
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

> [...]
> bo jestem zmeczony

od zawsze powtarzam, żeby w przedszkolach nie instalować internetu.

no wlasnie,  nieporadnosc umyslowa nie pozwala wiekszosci (glupich ja but oslow/oslic) na zrozmuienie tych kwestii - biora kase i nie przejmuja sie swoimi dzialaniami gdy tymczasem..

--

nie oddanie trzech stow