nie pali

Data: 2011-12-10 08:44:12
Autor: identifikator: 20110701
nie pali
Panowie pomocy!

w moim seicento 900 mam taki problem, że chyba nie pali na jeden cylinder... piszę chyba bo efekt niepalenia jest trochę dziwny, jak się przystawi ucho do rury wydechowej to 3 wybuchy mają jakby określoną siłę, a 4 wybuch jest bardzo wyraźnie mocniejszy - coś jakby w złym momencie następowała iskra i wybuch leciał wprost do rury... takie moje przypuszczenia...

sprawa wygląda tak: nie palił mi na jeden gar (j.w.) wymieniłem świece - 2 dni pochodził ok, po czym znów przestał palić, wymieniłem przewody - 2 dni pochodził i się popsuł, no to wymieniłem cewkę - 2 dni pochodził i się popsuł...
zgłupiałem, co można jeszcze wymienić?

świece są czarne, ale jeszcze miesiąc temu na tej czarnej świecy palił bez problemów, więc samą świecę wykluczam...

HELP!

Data: 2011-12-10 09:16:56
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
nie pali
On 12/10/2011 08:44 AM, identifikator: 20110701 wrote:
 jak się
przystawi ucho do rury wydechowej to 3 wybuchy mają jakby określoną
siłę, a 4 wybuch.......

O takim diagnozowaniu to jeszcze nie słyszałem.

Data: 2011-12-10 09:25:51
Autor:
nie pali
Witam serdecznie.

megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a): ...
O takim diagnozowaniu to jeszcze nie słyszałem.
Dla mnie żadna nowość. Zawsze na słuch wiedziałem co autku dolega. Kiedyś
mechanicy z ASO nawet ze stetoskopem nie potrafili znaleźć rozwalonego łożyska
napinacza paska wielorowkowego. ;-)
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

Data: 2011-12-10 10:30:08
Autor: identifikator: 20110701
nie pali
O takim diagnozowaniu to jeszcze nie słyszałem.

jakeś taki mondry to wyjaśnij to zjawisko...

Data: 2011-12-10 16:52:38
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
nie pali
On 12/10/2011 10:30 AM, identifikator: 20110701 wrote:
O takim diagnozowaniu to jeszcze nie słyszałem.

jakeś taki mondry to wyjaśnij to zjawisko...

Chodzi mi konkretnie o "ucho do rury".

Bo urządzenie zrobione ze stetoskopu lekarskiego oraz 40 cm
metalowej rurki o średnicy 4 mm to widziałem i nawet miałem
okazję używać. Przykłada się tą końcówkę w różne miejsca
w silniku i wiadomo skąd jakie dźwięki dochodzą.

Ale ucho? Do rury? Przecież przykładanie głowy do wydechu
to raczej niezbyt zdrowe jest.

nie pali