nie panuje nad Androidem

Data: 2014-08-03 17:34:51
Autor: Titus Atomicus
nie panuje nad Androidem
Witam,
Mam cos takiego - ilekroc wskaznik baterii zbliza sie do 10% wlacza sie jakis saving manager (i dobrze), przyciemnia sie ekran i WLACZA sie GPS.
Skad tn GPS? Przeciez to obciaza baterie.
I jak dotrzec do jakichs logow w Androidzie?
--
TA

Data: 2014-08-03 12:21:16
Autor: Pszemol
nie panuje nad Androidem
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-7AF160.17345103082014node2.news.atman.pl...
Mam cos takiego - ilekroc wskaznik baterii zbliza sie do 10% wlacza sie
jakis saving manager (i dobrze), przyciemnia sie ekran i WLACZA sie GPS.
Skad tn GPS? Przeciez to obciaza baterie.

Może myśl piękna polega na tym, żeby zarejestrować i wysłać
do Googla ostatnią lokalizację telefonu zanim bateria padnie
w razie jak byś go zgubił i nie będziesz mógł go znaleźć inaczej
niż przez Googlowski serwer? Bo nie przez zadzwonienie do siebie?
Takie coś mi przyszło do głowy :-)))

Data: 2014-08-03 20:14:41
Autor: AL
nie panuje nad Androidem
On 2014-08-03 17:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
[...]

a w opcjach oszczedzania energii nie masz ustawien co ma byc wlaczone a co wylaczane?
Narzedzia -> zarządzanie zasilaniem ->.....   tu bedzie funkcja byc moze jaka dał Ci producent telefonu, np. w Sony'ch masz tryb STAMINA + opcje zaawansowane i dod. mozliwosc samodzielnego dodawania programow, ktore maja byc ubijane gdy poziom baterii spadnie ponizej zaplanowanego progu.

Rowniez pomysl Przemol'a z ostatnia rejestracja pozycji sluchawki moze miec cos na rzeczy.

Data: 2014-08-04 10:49:51
Autor: Chris
nie panuje nad Androidem
W dniu 2014-08-03 17:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Usługa LOKALIZACJA pewnie jest uruchomiona, przy pierwszym uruchomieniu telefonu musiałeś się na to zgodzić.
W zależności od wersji androida masz ikonkę ustawień GPS albo Lokalizacja która automatycznie zarządza tym czy zbiera dane z satelit czy nie .. tak żebyś zawsze był na podglądzie :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-05 13:22:04
Autor: Titus Atomicus
nie panuje nad Androidem
In article <lrnhff$ls8$1@node2.news.atman.pl>,
 Chris <actchris@gazeta.pl> wrote:

> [...]

W zależności od wersji androida masz ikonkę ustawień GPS albo Lokalizacja która automatycznie zarządza tym czy zbiera dane z satelit czy nie .. tak żebyś zawsze był na podglądzie :)

Nie pamietam juz co to moze byc.
Podejrzewam ze albo Lookout albo Motoblurr (bo to Motorola Defy)
:-(
--
TA

Data: 2014-08-05 13:33:12
Autor: atm
nie panuje nad Androidem

Nie pamietam juz co to moze byc.
Podejrzewam ze albo Lookout albo Motoblurr (bo to Motorola Defy)
:-(

Defy powinna juz na dziendobry dostawac CM. Jak w przypadku SGS2 przyspieszenie jest stosunkowo niewielkie lub nawet nieodczuwalne tak Defy zyskuje duzo a co wazniejsze uwuniete sa glupie rozwiazania jak np
koniecznosc podwojnego odblokowywania ekranu jesli wybierze sie ochrone wzorkiem, czy tez ksiazka tel sortujaca wg imion.

Data: 2014-08-05 20:13:15
Autor: Titus Atomicus
nie panuje nad Androidem
In article <53e0c0fa$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>, atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

Ale ja mam Defy+
Tam podobno cos trudniej...
Zreszta, dopytywalem sie na forum Motoroli co mi konkretnie daje przejscie na CM (a co strace) i nikt nic konkretnego nie napisal.
Boje sie ze strace jakosc dzwieku, i ze bateria bedzie gorzej trzymac.
btw - nie mam zadnego podwojnego odblokowywania ekranu a ksiazka sortuje mi jak ja chce.
--
TA

Data: 2014-08-05 21:57:58
Autor: atm
nie panuje nad Androidem
wrote:

[...]

Defy+ miala nowszy ROM i byc moze usuneli takie kwiatki.

nie panuje nad Androidem