nie piles, napij sie

Data: 2010-03-23 15:23:45
Autor: szerszen
nie piles, napij sie

Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ba7d1eb$1news.home.net.pl...

Według Ciebie, w którym z przypadków mogę jechać samochodem?

jak dla mnie pewnie legalnie bedziesz mogl jechac w przypadku 1 i 2, w trzecim alkomat w pierwszym dmuchaniu pewnie pokaze powyzej normy z tendencja spadkowa, byc moze nawet ponizej normy, w drugim dmuchaniu, uratowaloby cie zapewne badanie krwi

zreszta niewiele trzeba szukac, zjedzenie batonika pawelka na kilka/kilkanascie minut przed dmuchaniem, tez przyspozy sporo problemow

nie piles, napij sie