nie place za abonament rtv - brak odbiornika czy na pewno?

Data: 2009-03-08 13:43:36
Autor: mt
nie place za abonament rtv - brak odbiornika czy na pewno?
pavka2222@gmail.com pisze:
Witam,

W jednym z mieszkan nie posiadam ani tv ani radia. posiadam za to
stały dostęp do internetu i komputer przenośny.

Jak wiadomo każdy kto posiada odbiornik ma płacić abonament.

Jak wiadomo za słuchanie radia przez internet należy placic abonament
rtv.

To czy komputer z internetem bądź telefon z radiem kwalifikuje sie
jako odbiornik i wymusza tym samym w swietle przepisow placenie
abonamentu?

/Paweł.

Nie martw sie juz niedlugo bez placenia nic nie obejrzysz .

Data: 2009-03-08 15:45:22
Autor: robert
pavka2222@gmail.com pisze:
> [...]
> abonamentu?

Nie martw sie juz niedlugo bez placenia nic nie obejrzysz .

Tworetycznie to i teraz tak jest, ale to tylko teoretycznie.

Data: 2009-03-09 18:19:34
Autor: gargamel
Użytkownik <robert> napisał:
Nie martw sie juz niedlugo bez placenia nic nie obejrzysz .
Tworetycznie to i teraz tak jest, ale to tylko teoretycznie.

przeciez tv i radio dlatego jest darmowe bo władza radziecka musi jakoś ze swoją propaganda do każdego obywatela dotrzeć, trzeba być durniem żeby jeszcze za to płacić!:O)

jak lud propagandy niem obejrzy to władza nie przetrwa:O)

Data: 2009-03-08 17:50:06
Autor: Alek
Użytkownik "mt" <mt@magicbox.pl> napisał w wiadomości
pavka2222@gmail.com pisze:

Nie martw sie juz niedlugo bez placenia nic nie obejrzysz .

Możesz rozwinąć?
Czy to znaczy, że mając satelitę nie będzie trzeba płacić za TVP (bo się
odbiornik posiada...)??

Pozdrawiam,
Alek

Data: 2009-03-09 07:43:40
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Sun, 08 Mar 2009 13:43:36 +0100, mt napisał(a):

Nie martw sie juz niedlugo bez placenia nic nie obejrzysz .

Czy chodzi Tobie o zdecydowanie większe możliwości techniczne tv cyfrowej w
tym zakresie?? mianowicie możliwość zablokowania odbierania tv tylko
wybranym odbiorcom ?

Ciekawe czy będą blokować... czy jakieś utrudnienia na ekranie będą.
Zawsze jednak chyba TVP Polonia pozostanie niekodowana.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających Krajobrazów.

nie place za abonament rtv - brak odbiornika czy na pewno?