"nie przezywajce mnie anemik bo was poszczuje psem"

Data: 2011-11-04 22:50:08
Autor: Kolargol
"nie przezywajce mnie anemik bo was poszczuje psem"
"Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"

"A to" wczesniej tez "bylem ja" bynajmniej nie Jarzabek ale Pies Kurski
"Lubudubu Lubudubu niech nam zyje prezes naszego klubu" PiSdnientych,
ktorzy nie wprowadzili waluty EUR w Polsce po 3 PLN za 1 EUR w 2009 ze Slowacja
przez to pensje te same, 1 EUR 4.55 PLN 1 litr Pb95? 5.44 PLN

Debil Kaczka wgniecion w blota
Debil Le'Pierd powieszon sie sam
reszta tych sprzedajnych debili zdycha powoli albo zdechla

"nie przezywajce mnie anemik bo was poszczuje psem"