nie radzi!

Data: 2020-11-21 15:31:32
Autor: A. Filip
nie radzi!
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/polska/news-jak-polacy-oceniaja-dzialania-rzadu-w-dobie-pandemii-sondaz,nId,4869081
[...] sondażu SW Research dla rp.pl. [...]
5,8 proc. badanych odpowiedziało, że "bardzo dobrze", a zdaniem 15,7
proc. rząd radzi sobie z drugą falą epidemii "dobrze".
28,7 proc. ocenia, że rząd radzi sobie z drugą falą epidemii
"źle". Najwięcej - 37,2 proc. - uważa, że rząd radzi sobie "bardzo
źle". Zdania w tej sprawie nie ma 12,6 proc. ankietowanych.

"Częściej działania rządu jako złe oceniają kobiety (70 proc.), osoby
do 24 lat (79 proc.) oraz badani z wykształceniem wyższym (70
proc.). Tego zdania są również częściej badani o dochodzie poniżej
1000 zł netto (76 proc.) oraz ankietowani z miast powyżej 500
tys. mieszkańców (76 proc.)"

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-21 09:34:45
Autor: Mordoklejek Zygzakowaty
Sondaż: Rząd nie radzi sonie z pandemią roznoszoną Strajkiem Kobiet? Oczywiście że nie radzi!
A. Filip napisał(a):
Rząd nie radzi sonie z pandemią roznoszoną Strajkiem Kobiet?

Właściwie miałem Ci powiedzieć to wcześniej, podziwiam twoją kreatywność.

Tylko nie wpadnij w samozachwyt:)

Data: 2020-11-21 14:44:16
Autor: bru...@interia.pl
sobota, 21 listopada 2020 o 15:31:34 UTC+1 A. Filip napisał(a):
[...]
Dziś stała się rzecz niewiarygodna, rząd przedstawił plan działania w walce z epidemią na dwa miesiące do przodu.
Ponoć wreszcie zorientowały się biedaczki, że są w czarnej d... i postanowiły posłuchać fachowców. Nawet testy przesiewowe zarządzili. Ciekawe, czy na długo im tak zostanie. --
Bruno

Data: 2020-11-22 08:49:05
Autor: Runt
Sondaż: Rząd nie radzi sobie z pandemi ą?
W dniu 2020-11-21 o 23:44, bru...@interia.pl pisze:

Dziś stała się rzecz niewiarygodna, rząd przedstawił plan działania w walce z epidemią na dwa miesiące do przodu.

daje sobie czas na "rekonstrukcję". w międzyczasie jakąś prowokacje się wymyśli. Po Świetach przykręci się śrubę, godzine policyjna się wprowadzi. będzie jak było.

Ponoć wreszcie zorientowały się biedaczki, że są w czarnej d... i postanowiły posłuchać fachowców.

jakoś w to nie wierzę ;-)))

Nawet testy przesiewowe zarządzili.

taki dym dla sfrustrowanego elektoratu PiS.
Nawet w TVP Info zmiana "narracji".

P A N I K A !!

Ciekawe, czy na długo im tak zostanie.

Do czasu az znów puszcza nerwy "naczelnikowi". ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-11-21 18:59:43
Autor: Budzik
Sondaż: Rząd nie radzi sonie z pandemią roznoszoną Strajkiem Kobiet? Oczywiście że nie radzi!
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Sondaż: Rząd nie radzi sonie z pandemią roznoszoną Strajkiem Kobiet?

Rozumiem ze to jest tylko twoja kretynska kreatywnosc?

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2020-11-21 20:10:07
Autor: A. Filip
nie radzi!
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Sondaż: Rząd nie radzi sonie z pandemią roznoszoną Strajkiem Kobiet?

Rozumiem ze to jest tylko twoja kretynska kreatywnosc?

To jest wysoce prawdopodobna linia wyjaśnień (wykrętów) rządu PiS:
"Gdyby tylko nie te (kryminalnie) nieodpowiedzialne masowe protesty".

Obronić się tym całkiem to się nie wybronią, rozmydlą/poszerzą
odpowiedzialność z palcem w dupie IMHO.  "Twardy elektorat PO" tego nie
kupi, "twardy elektorat PiS" tego nie potrzebuje, na miękkie elektoraty
*może* pomoże+.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2020-11-22 12:51:10
Autor: Budzik
Sondaż: Rząd nie radzi sobie z pandemią roznoszoną Strajkiem Kobiet? Oczywiście że nie radzi!
[...]

Gdybys tylko dopisał ze to bedzie kretynska linia wyjasnien...

[...]

W ten sposób mozna napisac o kazdym kłamstwie.
Warto kłamac bo moze pomoze.
Jakbys był przyzwoitym człowiekiem to bys napisał ze rzygasz na takie kłamstwa.
Ale nie oszukujmy sie - one sie tobie podobaja...

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2020-11-22 15:57:38
Autor: A. Filip
nie radzi!
[...]

Jedynie słuszna totalna prawda to że na słusznych manifestacjach nikt
się kowidem nie miał prawa zarazić choćby bezobjawowo?
"Przynieś babci kowida (ze Strajku Kobiet)!"

Jak napiszesz że to daleko poza innymi przyczynami to może warto z tobą
dyskutować.  Jak piszesz że to bez nawet małego ale jednak znaczącego
znaczenia to jesteś osobnikiem bezwstydnie dumnym z bycia idiotą IMHO.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-22 17:59:58
Autor: Budzik
[...]

Politycy mowia: wierze ze bedzie dobrze, wierzyslismy ze bedzie dobrze, pomylilismy sie ale wierzylismy ze bedzie dobrze...
Ja wolałbym opierac sie na czyms odrobine bardziej naukowym.
Zapewne jakies pojedyncze osoby sie zaraza. Czy bedzie to miało jakiekolwiek znaczenie dla całego systemu - mało prawdopodobne skoro na alarm bija politycy a nie epidemiolodzy.
Masz jakiekolwiek watpliwości ze to kretynskie tłumaczenie to nie wymowka a realna troska? Bo jezeli masz to musze cie nazwac osobnikiem bezwstydnie dumnym z bycia idiotą. IMHO.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2020-11-23 14:19:56
Autor: Runt
Sondaż: Rząd nie radzi sobie z pandemią roznoszoną Strajkiem Kobiet? Oczywiście ĹźeQ1|Bxž­§s
W dniu 2020-11-22 o 15:57, A. Filip pisze:

Jedynie słuszna totalna prawda to że na słusznych manifestacjach nikt
się kowidem nie miał prawa zarazić choćby bezobjawowo?

Czy do jedynie "słusznych" zaliczasz "marsz" 11 listopada?
No to nie! C+19 nie tyle nie mógł co nie miał prawa!!!

"Przynieś babci kowida (ze Strajku Kobiet)!"
Podpal mieszkanie, wal brukowcem w policjantow, pałuj teleskopowo małolaty (ze strajku kobiet) a zostaniesz "patriota" i będziesz rozpędzał skutecznie covid. ostatnio "patriotów" wyręczali kolesie w kominiarkach z BOA. pałować kobiety i małolaty. jakiez to szlachetne!

Jak napiszesz że to daleko poza innymi przyczynami to może warto z tobą
dyskutować.
jasne.nie zgadza sie z tobą to po co nim dyskutować? ;-)

Jak piszesz że to bez nawet małego ale jednak znaczącego
znaczenia to jesteś osobnikiem bezwstydnie dumnym z bycia idiotą IMHO.

no prosze. jesteś dumny, ze jesteś idiotą? ;-))))

Data: 2020-11-21 23:41:22
Autor: Pisiorowy Escobar
w <anfi+mvugdbnn0f-kbl6@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]
> proc.). Tego zdania są również częściej badani o dochodzie poniżej
> 1000 zł netto (76 proc.) oraz ankietowani z miast powyżej 500

jak to nie radzi ?
w trakcie strajków liczba zakażeń w mazowieckim spadła z 3000 do 1600
rząd radzi sobie perfekcyjnie, nieogarze

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-11-22 08:48:28
Autor: Runt
W dniu 2020-11-21 o 23:41, Pisiorowy Escobar pisze do filipa:

w trakcie strajków liczba zakażeń w mazowieckim spadła z 3000 do 1600
z soboty na niedziele ;-)
rząd radzi sobie perfekcyjnie, nieogarze
ba, nawet proponuje pałowanym przez współczesne ZOMO strajkującym kobietom "100 dni solidarności" z "patriotami" z 11 listopada.