nie rozumiem

Data: 2010-09-03 10:10:01
Autor: kochamspamWYTNIJTO
nie rozumiem
Witam

Przez 20 lat nie dostrzegł, że kk miesza się we wszystkie dziedziny życia ???

Pozdrawiam
  WW

Wcale nie widzę, aby KK mieszał się - i to we wszystko.
Nie nakłada na mnie podatków, nie zakazuje mi używania żaówek 100-watowych, nie ma dostępu do moich smsów, nie wydaje bzdurnych ustaw itd itp...

A je¶li w TV s± transmisje ze nszy czy wypowiedzi kleru...
Widocznie ludziom to się podoba.
S± przecież w TV głupkowate konkursy i seriale!

Data: 2010-09-03 03:01:04
Autor: pluton
nie rozumiem
> [...]

100-watowych, nie
ma dostępu do moich smsów, nie wydaje bzdurnych ustaw itd itp...

.... nie instruuje moherów na kazaniach przedwyborczych, na kogo maj±
głosować,
nie indoktrynuje (to taki rodzaj molestowania) dzieci w szkołach
za moje pieni±dze, nie wyci±ga milionów z kasy panstwowej jako odszkodowań
za mienie utracone 100 lat temu, nie wyci±ga milionów z kasy panstwowej
na ogrzanie dupy pastucha moheru,  nie opierdala władz panstwowych za to,
ze w kazdym kiblu nie wisi kszyz, nie przenosi pedofilow do innych parafii
itd itp...

Nullification

Data: 2010-09-03 10:17:06
Autor: u2
nie rozumiem
W dniu 2010-09-03 10:10, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
S± przecież w TV głupkowate konkursy i seriale!

No wła¶nie, nie ma już Wielkiej Gry, to był bardzo pouczaj±cy i ciekawy
konkurs.

Za to jest Taniec z Gwizdami oraz Daniec z Gwiazdkami.

Data: 2010-09-04 06:46:52
Autor: WW
nie rozumiem
W dniu 2010-09-03 10:10, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

Wcale nie widzę, aby KK mieszał się

Po odmrożeniu straciłeś wzrok, czy mózg nie przetrzymał hibernacji ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

nie rozumiem