nie sądzę panie kolego, czy uzdrowił kogoś ? a p ropos, z tego co wiem on też nie jada mięsa

Data: 2009-08-28 15:21:57
Autor: Mariusz Merta
nie sądzę panie kolego, czy uzdrowił kogoś ? a p ropos, z tego co wiem on też nie jada mięsa
j.w.
poza tym, można o nim było poczytać już dwa lata temu...
Mariusz Merta

P.S.
A czy Sanhedryn wezwie go na przesłuchanie ?
:-)))
mme

Data: 2009-08-29 00:51:15
Autor: Slavinka

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Za stworzenie i przywództwo w kryminalnej grupie kłusowniczej.

nie sądzę panie kolego, czy uzdrowił kogoś ? a p ropos, z tego co wiem on też nie jada mięsa