nie to, że flame...

Data: 2010-02-02 22:27:43
Autor: jerry
nie to, że flame...

Użytkownik "limken" napisał w wiadomości news:hk9u6n$co3$1inews.gazeta.pl...
ale chciałem się spytać czy w tym roku też się fajnie jeździ na letnich po mieście
bo wg wielu grupowych specjalistów zima w mieście kompletnie niezauważalna ;)
spec nie jezdem, ale jeżeli chodzi o odrobinę śniegu na asfalcie
(tylko gdzie) to na pewno zimówki byłyby lepsze,
ale jadąc po 20cm śniegu rozjechanym na lodzie (prawie wszędzie) to nie widzę różnicy.
Na marketowym parkingu można się zakopać, a DK w mojej wsi jest czysta.

nie to, że flame...