nie to, że flame...

Data: 2010-02-03 07:06:37
Autor: Przembo
nie to, że flame...
Użytkownik "limken" <limka999@xxx.xx> napisał w wiadomości news:hk9u6n$co3$1inews.gazeta.pl...
ale chciałem się spytać czy w tym roku też się fajnie jeździ na letnich
po  mieście

Ja moge napisać jak się jeździ na zimowych. Na drogach normalnie, chociaż dziś popadało to znów znajdą się jadaćy max 20kmph :/
Jeśli chodzi o osiedlówki  to koszmar, jeżdze po zadupiach na których pługa dawno nie było i raz się zakopałem bo źle zapamiętałem jak droga przebiega :), na drogach osiedlowych mogłbym mieć koła drewniane bo zimówki nie pozwalają na swobodne skręcanie w RWD nawet jak mam tylko kikunastocentymetrowe koleiny.
Kilka lat temu były podobnie zasypane parkingi i na oponach zimowych w Poldku było podobnie.

bo wg wielu grupowych specjalistów zima w mieście kompletnie
niezauważalna  ;)

Jakbym nie jezdził po zadupiach to miałbym na autku opony letnie, z resztą przez ostatnie lata zawsze w jednym aucie które nie wyjeżdzało w trase miałem letnie i problemów wielkich nie było.

Pozdr

nie to, że flame...