nie tylko ja przypieprzylem

Data: 2011-01-07 16:16:38
Autor: Michał Gut
nie tylko ja przypieprzylem
gadalem dzisiaj z pracownica jednej firmy i okazalo sie ze ona tez na to wpadla.
micha wgnieciona i wyciek oleju.
jakos tez jechala pewnie z porazajaca predkoscia nieadekwatna do warunkow, bez swiatel, patrzac sie w niebo;)

nie wiem tylko jaki samchod ale z rozmowy wynika ze tez bedzie chciala ubiegac sie o odszkodowanie... tyle ze policji nie wezwala wiec cienko to widze

Data: 2011-01-07 16:27:37
Autor: Marek Giżyński
W dniu 2011-01-07 16:16, Michał Gut pisze:
[...]

Zajebista laska jest po prostu. Jebnela w to cos i pojechala dalej. Ale nie zadala sobie trudu chociazby powiadomic policje, o ciele obcym na drodze. Miedzy innymi dlatego potem pierdolnales w to Ty...

m.

Data: 2011-01-07 16:33:47
Autor: Michał Gut
[...]

wiesz, pewnie myslala ze nic sie nie stalo takiego bo wg jej slow pogruchotalo cos po podlodze i tyle. w domu dopiero jej maz zauwazyl plame oleju pod samochodem i obejrzal miche.

ale fakt. jakby zadzwonila albo usunela to ja bym sie nie wpakowal. ale nie winie jej - mimo wszaysztko nie widze jej winy w tym.

Data: 2011-01-07 16:59:09
Autor: Marek Giżyński
W dniu 2011-01-07 16:33, Michał Gut pisze:
[...]

Ja tez jej nie winie. Faktycznie mogla stwierdzic, ze "pogruchotalo cos po podlodze i tyle". Ale mi nasza cecha narodowa przed oczami stanela - licze sie ja, a reszte mam w dupie. Wiesz - pstrykanie fotek po wypadku itp.

P.S. Kidys widzialem jak facet przechodzacy przez przejscie dla pieszych sciagnal z drogi dosc spory kawalek folii - jakis duzy worek czy cos. Ale to jest bardzo odosobniony przypadek.

m.

Data: 2011-01-08 14:52:26
Autor: Bydlę
Marek Giżyński wrote:
> P.S. Kidys widzialem jak facet przechodzacy przez przejscie dla pieszych
> sciagnal z drogi dosc spory kawalek folii - jakis duzy worek czy cos.

No, a mnie obtrąbili ostatnio WSZYSCY przejeżdżający, bo ośmieliłem się stanąć na lewym pasie na awaryjnych i wyjść z auta. Nie wierzyłem, że karton na drodze jest pusty.
Na szczęście się myliłem.
:-)

A najfajniejsze jest to, że to naprawdę nie kosztuje wiele - ot, parę centymetrów sześciennych paliwa i jakaś minuta później u celu...

--
Bydlę

Data: 2011-01-07 20:07:08
Autor: Mruk
[...]

a ona po zaliczeniu bryły zobaczyła czerwone światełko od ciśnienia oleju, pomyślała "olej" i olała. Ciekawe ile miała km do domu

Data: 2011-01-07 22:26:55
Autor: Michał Gut
nie tylko ja przypieprzylem
a ona po zaliczeniu bryły zobaczyła czerwone światełko od ciśnienia oleju, pomyślała "olej" i olała. Ciekawe ile miała km do domu

ROTFL

Data: 2011-01-10 00:28:08
Autor: Plumpi
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:ig7boq$sj$1portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

Był przypadek, ze kierowca ciężarówki zebrał osobą i wlókł ją kilkaset metrów.
Zatrzymał się dopiero jak ludzie zaczęli mu dawać znaki.
W kjońcu on też nie zauważył, że ciągnie pod samochodem człowieka.
Oczywiście jego także uniewinnimy, no bo to stuknięcie, które słyczał to też mógł myśleć, że nic się nie stało.

Data: 2011-01-10 12:23:14
Autor: Sebastian Kaliszewski
Plumpi wrote:
[...]

Przechodzisz samego siebie....

\SK

Data: 2011-01-10 23:34:13
Autor: Plumpi
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:ds5rv7-

Przechodzisz samego siebie....

To nie ja wlokłem ofiarę, ale jest to autentyczny przypadek, o którym było dość głośno.

Data: 2011-01-11 17:30:48
Autor: Sebastian Kaliszewski
Plumpi wrote:
[...]

Ale to ma nie wiele do rzeczy. Jest "drobna" różnica między człowiekiem a bryłą zamarzniętego błota. To że nie OP nie zdążył zareagować nie oznacza że nie widział czy wali w jakąś bryłę czy w człowieka.

pzdr
\SK

Data: 2011-01-11 22:21:33
Autor: Plumpi

Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:m8cuv7-

[...]

Jaka różnica ?
Taka, że można przejechać po człowieku tak samo jak i po bryle lodu i nie zauważyć po czym lub po kim się przejechało ?
Znam osobiście kierowcę, który przejechał po śpiącym w śniegu pijaku. Gdyby nie to, ze się zatrzymał aby sprawdzić co to było to zapewne pijak ten wylądowałby na cmentarzu, bo miał połamane nogi i miednicę.
Naprawdę trzeba być skończonym idiotą, zeby się nie zatrzymać i nie sprawdzić po czym lub po kim się przejechało.

Data: 2011-01-07 17:55:31
Autor: Jotte
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:ig7aol$q9$1portraits.wsisiz.edu.pl...

gadalem dzisiaj z pracownica jednej firmy i okazalo sie ze ona tez na to wpadla.
micha wgnieciona i wyciek oleju.
Coraz to nowe okoliczności się pojawiają albo stare zmieniają...
Niedługo zgłosi się kierowca ciężarówki, od której odpadła bryła, sześciu innych kierowców, którzy też wpadli na tę bryłę, a zaraz po nich pracownik zarządcy drogi i przyzna, że wiedział o bryle ale nie chciało mu się jej usunąć...

Qrdę, przecież trzeba mieć trochę umiaru nawet w konfabulacjach.

--
Jotte

Data: 2011-01-07 17:20:36
Autor: kamil
On 07/01/2011 16:55, Jotte wrote:
[...]

Leży bryła koło drogi
nie ma ręki ani nogi
kto na bryłę się nadzieje
ten się nawet nie spodzieje.

Ewentualnie nieco poważniej:

Bez serc, bez ducha, to szkieletów ludy;
Bryło! dodaj mi skrzydła!
Niech nad nocną breją wzlecę
W rajską dziedzinę ułudy:
Kędy zima tworzy cudy,
Silnika potrząsa zaczepem
I obleka w mroku brudne bryły.

Kamil

Data: 2011-01-07 19:04:11
Autor: Jotte
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:ig7i15$1ek$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zaprawdę powiadam wam
łatwiej bryle lodowej upaść na drogę
i wpaść pod samochód
niźli ślepemu na nią nie najechać.

--
Jez... Jotte

Data: 2011-01-07 22:29:58
Autor: Michał Gut
nie tylko ja przypieprzylem
Qrdę, przecież trzeba mieć trochę umiaru nawet w konfabulacjach.

misiu, tak sie sklada ze prowadzac owa firme mam klientow w jej poblizu. a ze mieszkam rowniez niedaleko to nie uwazasz ze nawet statystycznie rzecz biorac kobitka mogla jechac ta sama droga? zwlaszcza ze do domu jedzie ta sama trasa co ja jechalem. nie mam powodow by jej nie wierzyc ani tym bardziej nie mam powodow by tobie udowadniac ze nie jestem wielbladem.

Data: 2011-01-07 22:35:59
Autor: Jotte
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:ig80kk$31b$1portraits.wsisiz.edu.pl...

Qrdę, przecież trzeba mieć trochę umiaru nawet w konfabulacjach.
nie mam powodow by tobie udowadniac ze nie jestem wielbladem.
Pewnie, że nie masz, kim ty niby jesteś?
Ty mi zwisasz, ja się z ciebie zwyczajnie nabijam i tyle.

--
Jotte

Data: 2011-01-07 23:32:36
Autor: Michał Gut
nie tylko ja przypieprzylem
plonk

Data: 2011-01-07 23:53:20
Autor: Alek
nie tylko ja przypieprzylem
On Fri, 7 Jan 2011 22:35:59 +0100, Jotte wrote:

Ty mi zwisasz, ja si? z ciebie zwyczajnie nabijam i tyle.

no to jestes gosc, co ma niezbyt ciekawe zycie.

plonk

Alek

         Every dog has its day, but the night belong to the pussycats.

Data: 2011-01-08 00:53:44
Autor: Jotte
nie tylko ja przypieprzylem
Uzytkownik "Alek" <paranoid@android.org> napisal w wiadomosci news:1jl3iinmz1xdm$.dlgdo.androids.sleep.at.night...

Ty mi zwisasz, ja si? z ciebie zwyczajnie nabijam i tyle.
no to jestes gosc, co ma niezbyt ciekawe zycie.
plonk
Eee tam, glupek z ciebie, synu.
Zawsze sie znajdzie pólglów do zabawy, jak ty czy Gut i mozna sie rozerwac.

--
Jotte

Data: 2011-01-10 12:25:38
Autor: Sebastian Kaliszewski
Jotte wrote:
[...]

Ja wiem, że ty jesteś anonimem. W dodatku mało błyskotliwym, że się tak oględnie wyrażę.

\SK

Data: 2011-01-10 23:47:47
Autor: Jotte
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:t06rv7-ugk.ln1bozon.softax.pl...

Ja wiem, że ty jesteś anonimem. W dodatku mało błyskotliwym, że się tak oględnie wyrażę.
Kaliszwski (skoro już tak się nazwałeś) - wiecie więc także z pewnością, że jesteście osobnikiem o prostym, bardzo ograniczonym umyśle.
Że się tak z przyjacielską szczerością wyrażę.

--
Jotte

Data: 2011-01-11 17:35:03
Autor: Sebastian Kaliszewski
Jotte wrote:
[...]

Niestety (dla ciebie) jesteś zbyt głupi, żeby mnie móc obrazić.

\SK

Data: 2011-01-11 18:34:34
Autor: Jotte
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:kgcuv7-9np.ln1bozon.softax.pl...

Niestety (dla ciebie) jesteś zbyt głupi, żeby mnie móc obrazić.
Ciebie, tępy chłystku, nikt nie może obrazić.
Choćby obrzucić cię nagorszymi inwektywami, to będą to w stosunku do ciebie jedynie niczym nie uzasadnione komplementy.
Czas po tobie spuścić wodę, jak to po tym, no...

--
Jotte

Data: 2011-01-10 12:24:09
Autor: Sebastian Kaliszewski
Jotte wrote:
[...]

Zmieniają się w twojej wyobraźni.

[...]

Czyli zarzucasz kłamstwo...

\SK

Data: 2011-01-08 14:46:00
Autor: Bydlę
Michał Gut wrote:
> gadalem dzisiaj z pracownica jednej firmy i okazalo sie ze ona tez na to
> wpadla.

Przed tobą? Po tobie?
Kto nie usunął z z drogi tej bryły?

--
Bydlę

Data: 2011-01-08 17:14:34
Autor: Michał Gut
nie tylko ja przypieprzylem
Przed tobą? Po tobie?
Kto nie usunął z z drogi tej bryły?

przede mna uderzyla poniewaz ja w nia przypieprzylem, a potem zostala usunieta z drogi na pobocze. nastepnego dnia lezala w tym samym miejscu na poboczu gdzie zostala rzucona.

Data: 2011-01-08 21:22:45
Autor: Bydlę
Michał Gut wrote:

> przede mna uderzyla

Czyli to ona jej nie usunęła z drogi
Już masz kogoś, kgo może obwiniać za  w zastępstwie zarządcy drogi, co chciałeś robić na początku tej arcyciekawej sprawy.

--
Bydlę

Data: 2011-01-09 16:40:46
Autor: Michał Gut
nie tylko ja przypieprzylem
Czyli to ona jej nie usunęła z drogi
Już masz kogoś, kgo może obwiniać za  w zastępstwie zarządcy drogi, co chciałeś robić na początku tej arcyciekawej sprawy.

zaniechania nie daloby sie podciagnac pod oc. nikt nie ma obowiazku usuwac takich przeszkod - to raczej nakazuje zrowy rozsadek i przewidywalnosc ze ktos sie w to moze wpakowac

Data: 2011-01-09 18:47:01
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:igckup$40k$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

A mogła zadzwonić do zarządcy - i już odszkodowanie należałoby Ci się jak psu micha.

Data: 2011-01-09 18:54:18
Autor: J.F.
On Sun, 9 Jan 2011 18:47:01 +0100,  Cavallino wrote:
[...]

Dopiero na drugi dzien, przeciez nikt nie oczekuje ze zarzadca sie
teleportuje i zaraz po telefonie przeszkode usunie.

J.

Data: 2011-01-09 19:01:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mgtji6t27deeb93q69niv8lpliho56q57r4ax.com...
[...]

To już sąd mógłby mieć inne zdanie.

Data: 2011-01-09 19:17:04
Autor: Michał Gut
nie tylko ja przypieprzylem
To już sąd mógłby mieć inne zdanie.

e no bez przesady - samemu mnie z internetem 'w reku' zajelo mi chwile prawidlowe ustalenie zarzadcy drogi i to tylko dlatego ze jeden z kolegow wytknal blad na googlach.

a to ze moglaby to usunac lub chociaz jakos oznaczyc (to mala kobietka jest, ta bryla prawie wysoka jak ona;)) to inna bajka. z drugiej strony skoro po przejechaniu nie zatrzymala sie zeby sptawdzic czy fura uszkodzona (chyba sie nie zatrzymala, mowila ze w domu maz ocenil).

Data: 2011-01-09 19:31:22
Autor: J.F.
On Sun, 9 Jan 2011 19:01:12 +0100,  Cavallino wrote:
[...]

To sie zarzadca odwola, bo chyba nie wyobrazasz sobie zeby co 100m
stal patrolowy i pilnowal ? No chyba ze gdzies z zasady ryzyka ..

J.

Data: 2011-01-09 20:05:16
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4lvji6980vpa7fdbg7u3ot4nk96s5tavie4ax.com...
On Sun, 9 Jan 2011 19:01:12 +0100,  Cavallino wrote:

A mogła zadzwonić do zarządcy

To sie zarzadca odwola, bo chyba nie wyobrazasz sobie zeby co 100m
stal patrolowy i pilnowal ?

Znowu nie czytasz na co odpowiadasz, tylko tłuczesz bzdury z góry upatrzonych pozycji.

Data: 2011-01-09 20:24:11
Autor: J.F.
On Sun, 9 Jan 2011 20:05:16 +0100,  Cavallino wrote:
[...]

Czytam, pani zauwazyla przeszkode, gdyby zadwonila do zarzadcy .. czasem i SN wykazuje sie rozsadkiem i mowi ze nie na tym polega jazda
noca zeby wypatrywac spiacych na jezdni pijakow.

To jak podobnie rozsadny sad moze wymagac zeby zarzadca usunal
przeszkode przed nadjechaniem nastepnego pojazdu ? J.

Data: 2011-01-09 20:37:27
Autor: Cavallino
[...]

A kto mówił, że to był następny pojazd?
Mogliby oczywiście udowodnić, że urzędas odbierający telefon zamiast skupić się na popijaniu kawki, włożył dupsko w samochód i pojechał na miejsce, tyle że nie zdążył.
Wtedy oczywiście urząd byłby bez winy.

Data: 2011-01-10 00:58:43
Autor: J.F.
On Sun, 9 Jan 2011 20:37:27 +0100,  Cavallino wrote:
[...]

No ale sad doskonale sobie zdaje sprawe ze urzednik nie wsiada i nie
jedzie, tylko wzywa sekretarke, pisze pismo itd. Telefon nie, sad sie
telefonem nie posluguje :-)
Ba - dla sadu "niezwlocznie" oznacza dwa tygodnie :-)

Ale nawet nie zartujac - sad chyba sobie zdaje sprawe ze to musi
potrwac co najmniej 15 minut i dluzej, w zaleznosci od czasu
przejazdu.
A moze i trzy doby, jesli zgloszono w piatek o 15:55.

A przez 15 minut to 20 pojazdow moze sie uszkodzic.

J.

Data: 2011-01-10 09:00:46
Autor: Cavallino
[...]

I ma pełen prawo uznać taki brak działania za rażące zaniedbanie.
O tym pisałem.

nie tylko ja przypieprzylem