nie tylko ko?o ?owieckie esbeków

Data: 2011-02-02 05:37:21
Autor: killeen
nie tylko ko?o ?owieckie esbeków
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9039154,Latwiej_kupisz_bron__Policjanci_sie_niepokoja.html

to bardzo dobra wiadomosc dla grupy rekonstrukcji historycznej pruszkow
oraz zwiazku strzeleckiego wołomin ...

Data: 2011-02-02 06:03:30
Autor: obserwator
killeen <killeen@o2.pl> napisał(a):
[...]

mylisz sie Grzegorzu.Z. aka Stultus ala tzva aka Inc i jeszcze pare innych
nickow. Spac nie mozesz?

Data: 2011-02-02 08:05:30
Autor: killeen
W dniu 2011-02-02 07:03,  obserwator pisze:
[...]

nie jestem prowokatorem szechtera ... a mylic sie oczywiscie moge ... takie moje prawo ... nie spac tez :)

Data: 2011-02-02 07:17:08
Autor: obserwator
> [...]
> nickow.

nie jestem prowokatorem szechtera ... a mylic sie oczywiscie moge ... takie moje prawo ... nie spac tez :)

powiedzmy...ze mijasz sie z prawda.

Data: 2011-02-02 06:05:31
Autor: Panslavista

"killeen" <killeen@o2.pl> wrote in message news:iian1v$vsn$1node1.news.atman.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9039154,Latwiej_kupisz_bron__Policjanci_sie_niepokoja.html

to bardzo dobra wiadomosc dla grupy rekonstrukcji historycznej pruszkow
oraz zwiazku strzeleckiego wołomin ...

Akurat te grupy miały broń, część z pozwoleniami, część bez pozwoleń (maszynową).

    Ale nadal normalny obywatel nie dostanie zezwolenia pod byle pretekstem. Nadal mamy państwo policyjne, wystarczy mandat za niesprzątnięcie śniegu z chodnika.
    Prawo powinno być takie - każdy pełnoletni obywatel powinien mieć prawo do posiadania, noszenia i używania broni, z wyłączeniem skazanych prawomocnym wyrokiem sądowym za przestępstwa z jej użyciem. Zakup powinien być połączony z rejestracją posiadacza a wydanie broni ze sklepu za okazaniem wyciągu lub sprawdzeniem rejestrów sądowych - to tam powinna być przechowywana informacja, czy obywatel może tę broń posiadać.
    Nadal pozostanie broń w rękach byłych eSBuców i pokrewnych organizacji przestępczych.

Data: 2011-02-02 07:01:10
Autor: jerzy.n

Użytkownik "killeen" <killeen@o2.pl> napisał w wiadomości
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9039154,Latwiej_kupisz_bron__Policjanci_sie_niepokoja.html

to bardzo dobra wiadomosc dla grupy rekonstrukcji historycznej pruszkow

Będzie tak jak powiedział jeden wiceminister MSWiA w Sejmie  ze ludzie będą
sie zbroić w kbks (bron rekreacyjna) i będą tyranizować miasta i osiedla
..Nigdy już nie zagłosuje na taka opcje polityczna robiącą z ludzi bandytów
mających uganiać sie po miastach z kbks-em. . Powtórzę starego newsa o
Czechach ,im już nie wydają zezwoleń na bron , Oni ją już wszyscy maja ...
 "Kluczem do wolności jest zdolność do obrony samego siebie.
Jeśli nie masz do tego narzędzi jesteś na łasce napastników."

nie tylko ko?o ?owieckie esbeków