nie tylko ko?o ?owieckie esbeków

Data: 2011-02-02 06:03:30
Autor: obserwator
nie tylko ko?o ?owieckie esbeków
killeen <killeen@o2.pl> napisał(a):
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9039154,Latwiej_kupisz_bron__Pol
icjanci_sie_niepokoja.html

to bardzo dobra wiadomosc dla grupy rekonstrukcji historycznej pruszkow
oraz zwiazku strzeleckiego wołomin ...

mylisz sie Grzegorzu.Z. aka Stultus ala tzva aka Inc i jeszcze pare innych
nickow. Spac nie mozesz?

Data: 2011-02-02 08:05:30
Autor: killeen
W dniu 2011-02-02 07:03,  obserwator pisze:
[...]

nie jestem prowokatorem szechtera ... a mylic sie oczywiscie moge ... takie moje prawo ... nie spac tez :)

Data: 2011-02-02 07:17:08
Autor: obserwator
> [...]
> nickow.

nie jestem prowokatorem szechtera ... a mylic sie oczywiscie moge ... takie moje prawo ... nie spac tez :)

powiedzmy...ze mijasz sie z prawda.

--

nie tylko ko?o ?owieckie esbeków