[Gazownia] nie tylko turyści nie lubią quadów

Data: 2014-10-20 12:05:24
Autor: Olin
[Gazownia] nie tylko turyści nie lubią quadów
Niedźwiedź zaatakował w Bieszczadach dwóch ratowników GOPR

http://wyborcza.pl/1,75478,16830851,Niedzwiedz_zaatakowal_w_Bieszczadach_dwoch_ratownikow.html

Podczas akcji poszukiwawczej zaginionego mężczyzny w Bieszczadach
ratowników GOPR zaatakował niedźwiedź.
Do zdarzenia doszło w rejonie miejscowości Olszanica. Na swoim Facebooku
poinformowała o nim Bieszczadzka Grupa GOPR. Podczas patrolowania
wyznaczonego terenu do dwóch ratowników jadących na quadzie podbiegł
rozjuszony niedźwiedź. Agresję wyładował na pojeździe.

"Ratownicy zdążyli w porę zeskoczyć z pojazdu i nic im się nie stało. Ranny
prawdopodobnie został jednak niedźwiedź o czym świadczy krew na quadzie" -
poinformował GOPR.

Akcja poszukiwawcza zaginionego mężczyzny w Bieszczadach została zawieszona
do czasu, gdy leśnicy odnajdą rannego niedźwiedzia.

"W tym momencie nikt inny nie może w tym miejscu przebywać ze względu na
duże niebezpieczeństwo" - podkreślają GOPR-owcy. --
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2014-10-20 19:32:24
Autor: TW Dziobak
[Gazownia] nie tylko turyści nie lubią quadów

Użytkownik "Olin"  napisał

http://wyborcza.pl/1,75478,16830851,Niedzwiedz_zaatakowal_w_Bieszczadach_dwoch_ratownikow.html

"W tym momencie nikt inny nie może w tym miejscu przebywać ze względu na
duże niebezpieczeństwo" - podkreślają GOPR-owcy.

Wisłą 2 ? Wysiedlają Olszanicę znaczy??  ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2014-10-21 09:31:58
Autor: Olin
Dnia Mon, 20 Oct 2014 19:32:24 +0200, TW Dziobak napisał(a):

Wisłą 2 ? Wysiedlają Olszanicę znaczy??  ;)

Wiadomo już więcej i wcale nie jest zbyt zabawnie:
http://wyborcza.pl/1,75478,16834200,Znaleziono_cialo_60_letniego_mieszkanca_Olszanicy.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
Boga."
Ambroży, mędrzec Kościoła

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2014-10-23 14:53:08
Autor: Krzysiek
W dniu 2014-10-20 12:05, Olin pisze:
Niedźwiedź zaatakował w Bieszczadach dwóch ratowników GOPR
(...)

No i niewiele brakło, a by biednego miśka odstrzelili:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,138764,16851532,Niedzwiedz_nie_zabil_mieszkanca_Olszanicy__Sa_wyniki.html

Data: 2014-10-23 15:05:43
Autor: Olin
Dnia Thu, 23 Oct 2014 14:53:08 +0200, Krzysiek napisał(a):

No i niewiele brakło, a by biednego miśka odstrzelili:

Zwierzę, znaczy się, normalne. Czasem sam mam ochotę przewrócić kłada, a zwłaszcza motokrosa, ale brak mi
krzepy.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jeżeli chodzi o materiały wybuchowe i skutki ich użycia, to zeznaję, że
byłem w wojsku, gdzie miałem do czynienia np. z bronią strzelecką,
granatami czy środkami strzeleckimi przeciwpancernymi. Dodatkowo, jako
dziecko oglądałem wybuchające stodoły w czasie pożarów po wojnie."
prof. Jan Obrębski

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2014-10-23 15:21:12
Autor: Henek Dąbrowski
W dniu 2014-10-23 15:05, Olin pisze:

Czasem sam mam ochotę przewrócić kłada, a zwłaszcza motokrosa, ale brak mi
krzepy.

Bo trza mózgownicą ruszyć a nie jeno tępej siły używać...

Drucik kolczasty, no ten tego....
:-D

--
-- --
Pzdr Henek

Data: 2014-10-23 15:30:27
Autor: Olin
[Gazownia] nie tylko turyści nie lubią quadów
Dnia Thu, 23 Oct 2014 15:21:12 +0200, Henek Dąbrowski napisał(a):

Drucik kolczasty,

Do podnoszenia?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2014-10-24 22:57:56
Autor: TW Dziobak
[...]

Hmm, w pewnym sensie ;)

pozdrawiam

Pieszy

p.s. wiedziałem, że niedźwiedzia wrabiali ;)

Data: 2014-10-25 00:17:19
Autor: Dariusz K. Ładziak
Henek Dąbrowski pisze:
[...]

Ale to w sądzie grozi stwierdzeniem "zamiar uprzedni"...

--
Darek

Data: 2014-10-25 00:43:09
Autor: TW Dziobak
[Gazownia] nie tylko turyści nie lubią quadów

Użytkownik "Dariusz K. Ładziak"  napisał

Ale to w sądzie grozi stwierdzeniem "zamiar uprzedni"...

Ale o ile zrobisz to po gorzale i dragach to będzie nieumyślne [Kamień Pomorski]
Sorry za OT.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2014-10-25 00:15:33
Autor: Dariusz K. Ładziak
Krzysiek pisze:
[...]

Wszystko przez fałszywe oskarżenie - szkoda że w stosunku do istot innych jak ludzkie fałszywe oskarżenie nie jest penalizowane...

Przecież misio nie zaatakował ratowników - on zaatakował kłada, sam chętnie bym to samo zrobił!

--
Darek

[Gazownia] nie tylko turyści nie lubią quadów