nie umiem go ochlodzic

Data: 2009-10-21 14:04:32
Autor: Doxent
nie umiem go ochlodzic
jaka płyta główna ? Zauważyłem podobny problem  ale z X2 6000+ 65nm Brisbane 3100MHz. O dziwo producenci potraktowali go trochę po macoszemu bo nie figuruje on prawie w żadnym spisie obsługiwanych procesorów np w ogóle u Gigabyte. Robią się one gorące jak diabli ale tylko według odczytu wskaźników bo można je normalnie dotknąć ręką i są tylko ciepłe. Nawet 90nm nie są tak gorące. Coś AMD dało chyba ciała z tymi wewnętrznymi czujnikami. Obniżenie napięcia o jakieś 0,05V daje dość znaczny spadek temperatury w odczycie co uspokaja system. Wygląda to na jakąś wadliwą serię bo widziałem już 3 sztuki które tak się zachowują. Myślę, że wartoby zastosować chłodzenie montowane na backplate tak aby maksymalnie zwiększyć docisk procesora gdyż zauważyłem tendencję do wyginania się płyt w pałąk a po dłuższym czasie tracą one sprężystość.

Data: 2009-10-21 14:06:52
Autor: wZrokowiec
nie umiem go ochlodzic
jaka płyta główna ?>>