[sprzedam] nie uzywany kask od zlotowki

Data: 2012-05-24 08:43:48
Autor: pancolar
[sprzedam] nie uzywany kask od zlotowki
http://allegro.pl/marushin-shivan-dragon-kask-jak-shoei-i2367583358.html

bez zadnej ceny minimalnej. za ile bedzie wylicytowany za tyle
sprzedam.

Data: 2012-05-25 01:02:16
Autor: pancolar
On 24 Maj, 17:43, pancolar <panco...@gmail.com> wrote:
http://allegro.pl/marushin-shivan-dragon-kask-jak-shoei-i2367583358.html

bez zadnej ceny minimalnej. za ile bedzie wylicytowany za tyle
sprzedam.

http://allegro.pl/show_item.php?item=2372531817

jeszcze raz bo jaki¶ matoł z Allegro skasował aukcję bo mu nie
pasowało, że pada w nazwie słowo SHOEI. A pa¶ć musi bo Shoei robi
malowanie tych kasków...

Data: 2012-05-25 10:38:48
Autor: de Fresz
On 2012-05-25 10:02:16 +0200, pancolar <pancolar@gmail.com> said:

jeszcze raz bo jaki¶ matoł z Allegro skasował aukcję bo mu nie
pasowało, że pada w nazwie słowo SHOEI.

To się kolego nazywa manipulacja słowami kluczowymi.

A pa¶ć musi bo Shoei robi malowanie tych kasków...

Koniecznie napisz o tym co¶ więcej.

de Fresz

Data: 2012-05-25 05:24:54
Autor: Kefir
On May 25, 10:38 am, de Fresz <defr...@NOSPAMo2.pl> wrote:
On 2012-05-25 10:02:16 +0200, pancolar <panco...@gmail.com> said:

> [...]
> pasowało, że pada w nazwie słowo SHOEI.

To się kolego nazywa manipulacja słowami kluczowymi.

> A pa¶ć musi bo Shoei robi malowanie tych kasków...

Ja bardzo czekam na zdjecie wczesniejszej wlascicielki, czyli
'zlotowki".
Chcialbym oszacowac, czy wygledniejsza od tirowek...

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X do sprzedania, Tiger 955i

Data: 2012-05-25 14:30:30
Autor: de Fresz
On 2012-05-25 14:24:54 +0200, Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com> said:

Ja bardzo czekam na zdjecie wczesniejszej wlascicielki, czyli
'zlotowki".
Chcialbym oszacowac, czy wygledniejsza od tirowek...

Po botoxie pewnie tak, skoro kask już jej niepotrzebny ;-)

de Fresz

Data: 2012-05-25 14:33:22
Autor: AZ

To co¶ jak Minolta Z1 Tanio, stare ale dobre: http://bash.org.pl/129/

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-25 21:16:32
Autor: Monster
On 2012-05-25 10:02:16 +0200, pancolar<panco...@gmail.com>  said:

[...]

Też bym chciał tylko o babach,ale ta złotówka to chyba po prostu taksówkarz..

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-25 13:12:32
Autor: Monster
W dniu 2012-05-25 10:02, pancolar pisze:
[...]

malowanie tych kasków..Z

Znowu nie ma..ojoj, tytuł tutaj też ogarnij bo się "nieużywany" pisze.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-25 13:41:40
Autor: Marcin N
W dniu 2012-05-25 13:12, Monster pisze:
[...]

A co jest złego w słowie "nieużywany"? Imiesłów przymiotnikowy bierny - zawsze poprawnie jest pisać razem z "nie".

Data: 2012-05-25 13:55:08
Autor: Monster
W dniu 2012-05-25 13:41, Marcin N pisze:
[...]

O tym piszę,zerknij na tytuł.

--
Tomek
BMW R1100S