nie widze filmu na TV

Data: 2009-03-12 17:27:08
Autor: -
nie widze filmu na TV
karta R9550, podlaczona do TV kablem s-video=scart. sterowniki omega najnowsze. obraz na tv jest - widze pulpit i wszystko, tyle, ze w oknie windows media player jest czarno (a w tym samym czasie na monitorze film jest odtwarzany.
co robie zle? sterownik? karta nie wysyla obrazu?

Data: 2009-03-12 19:53:55
Autor: Andy
nie widze filmu na TV

"-" <dos4fl@o2.WYYYTNIJ.pl> schrieb im Newsbeitrag news:gpbd4u$luo$1inews.gazeta.pl...
[...]
Jak sie uzywa "softu" Mikrosyfu, to sie ma takie efekty. Zainstaluj sobie Cinemaplayer Zbylosoft ( http://www.cinemaplayer.net/ )i pakiet kodekow K-Lite Codec Pack (tu: http://www.sciagnij.pl/programy/p/CinemaPlayer/1057 albo u zrodla tu: http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm )  i wszystko bedziesz widzial.

Andy

Data: 2009-03-12 20:15:57
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
Andy pisze:
[...]

Rozumiem, że śmietnik po instalacji tego wszystkiego usuwasz za friko?

Poza tym, to chyba jednak NTG.

Data: 2009-03-12 20:41:06
Autor: Andy
nie widze filmu na TV

"Andrzej Libiszewski">

--
Czyzby czlowiek Mafi Microsyfu ?
Wyobraz sobie, ze CinemaPlayer nie wymaga instalacji, w odroznieniu od kazdego innego "Softu" Microsyfu, ktory instaluja dla kazdego malego gowna megabajty "smietnikowego kodu". Po rozpakowaniu funkcjonuje po prostu, a nie wykonuje setki niepotrzebnych aktualizacji. I na dodatek, o zgrozo , nie wysyla zadnych informacji do centrali Microsyfu. K-Lite Codec zas, mimo ze instalacji wymaga, to instaluje rowniez tylko to czego portzebujesz. Bo ma taka mozliwosc konfiguracji, w odroznieniu od Microsyfu, ktory lepiej wie, czego potrzebuje uzytkownik. Ale jest takim dziwnym pakietem, ze jak sie go zainstaluje, to mozna ogladac wszystko, bez bezustannych "upadatow".

Jak nie wiesz o czym piszesz, to nie pisz, a jak jestes na smyczy Microsyfu, to lepiej calkiem sie tu nie pokazuj.

Za Viste i tak powinni was zlinczowac.

Andy

Data: 2009-03-12 23:50:35
Autor: ToMasz
nie widze filmu na TV
Andy pisze:
"Andrzej Libiszewski">
[...]

To moze pojedźmy na całość. niech zainstaluje "mplayera"! każdy zdrowy manager pakietów odrazu zainstaluje wszystkie dostępne kodeki. (mówie o linuksie oczywiście)

Do autora. Znajdź miejsce gdzie ustawia sie "klonowanie" monitor/TV. Tam poprzełączaj, zacznie działać. Spróbuj ustawic monitor jako 2 tv jako 1.
ToMasz

Data: 2009-03-13 04:01:26
Autor: Santana
nie widze filmu na TV

Użytkownik "Andy" <puci@puciu.de> napisał w wiadomości news:gpbojs$n8a$1news01.versatel.de...

"Andrzej Libiszewski">
[...]

Hmm, wytłumacz mi jedną rzecz "miszczu". Skoro jest tak źle, to dlaczego sam korzystasz z tego "microsyfu"?

Data: 2009-03-13 10:22:33
Autor: Andy
nie widze filmu na TV

"Santana" <santana@interia.pl>

Hmm, wytłumacz mi jedną rzecz "miszczu". Skoro jest tak źle, to dlaczego sam korzystasz z tego "microsyfu"?
Bo akurat zajmuje sie pomoca ludziom, ktorzy z tego "Microsyfu" korzystaja. A na dodatek ktos kiedys powiedzial, ze wroga zeby dobrze zwalczac, to trzeba go najpierw poznac.

Andy

Data: 2009-03-13 17:39:42
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
Dnia Fri, 13 Mar 2009 10:22:33 +0100, Andy napisał(a):

"Santana" <santana@interia.pl>

[...]

A potem trzeba poprawiać po takich "naprawiaczach" co to walczą z Systemem.

Data: 2009-03-13 15:33:46
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
Andy pisze:
"Andrzej Libiszewski">
Rozumiem, że śmietnik po instalacji tego wszystkiego usuwasz za friko?

Poza tym, to chyba jednak NTG.

--
Czyzby czlowiek Mafi Microsyfu ?

Rozumiem, że każdy kto ma inne niż ty zdanie jest z mafii MS

Wyobraz sobie, ze CinemaPlayer nie wymaga instalacji, w odroznieniu od kazdego innego "Softu" Microsyfu, ktory instaluja dla kazdego malego gowna megabajty "smietnikowego kodu".

Wystarczy że K-Lite zainstalujesz, to on generuje śmietnik

[...]

Do tego wystarczy ffdshow + Media Player Classic, nie potrzeba tony śmieci które proponujesz.

Jak nie wiesz o czym piszesz, to nie pisz, a jak jestes na smyczy Microsyfu, to lepiej calkiem sie tu nie pokazuj.

Za Viste i tak powinni was zlinczowac.

WAS

Andy

Data: 2009-03-12 16:06:43
Autor: animka
nie widze filmu na TV
Andrzej Libiszewski pisze:

Do tego wystarczy ffdshow + Media Player Classic, nie potrzeba tony śmieci które proponujesz.

Najlepszy, malutki jest Cinema Player (czyta także napisy). FFdshow to niepotrzebna kobyła. Wystarczy "codec 8.3" - zawiera wszystko co potrzebne.

--
animka

Data: 2009-03-13 17:44:14
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
Dnia Thu, 12 Mar 2009 16:06:43 +0100, animka napisał(a):

Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

Kobyła? Moja droga, jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz. --

Data: 2009-03-13 18:43:17
Autor: animka
nie widze filmu na TV
Andrzej Libiszewski pisze:

Najlepszy, malutki jest Cinema Player (czyta także napisy). FFdshow to niepotrzebna kobyła. Wystarczy "codec 8.3" - zawiera wszystko co potrzebne.

Kobyła? Moja droga, jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz.

Po pierwsze nie Twoja, a po drugie to wiem bo już niejeden program i kodek przetestowałam.

--
animka

Data: 2009-03-13 23:36:05
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
Dnia Fri, 13 Mar 2009 18:43:17 +0100, animka napisał(a):

Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

A świstak siedzi i zawija w te sreberka...

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX

Data: 2009-03-14 00:09:57
Autor: Michal Bien
nie widze filmu na TV
animka pisze:
Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

Ten który wisiał kiedyś (już zablokowany - niech zgadnę dlaczego  :> na
http://www.m5studio.internetdsl.pl

Życzę szczęścia, zwłaszcza z zawartym tam kodekiem DivX 6.x i tuż obok
crack oraz płatny CoreAVC do wideo i audio.

BTW:
Promowanie CUDA robi się co najmniej dziwne. Autorzy CoreAVC wzbraniają
się przed wykorzystaniem jakiejkolwiek akceleracji wideo zawartej w
praktycznie wszystkich GPU od lat, ...ale korzystają do obliczeń
"w software" biblioteki CUDA dostępne tylko na kartach jednego
producenta i to od rodziny GF8 w górę z zainstalowanymi w systemie
odpowiednimi bibliotekami. Dziwne to, ale nie od dziś pieniądz rządzi
światem, a nVidia nie skąpi grosza na promowanie CUDA.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938

Data: 2009-03-14 00:16:14
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
Dnia Sat, 14 Mar 2009 00:09:57 +0100, Michal Bien napisał(a):

animka pisze:
Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

Właśnie dlatego używam Media Player Classic Home Cinema - gdzie może używa
do dekodowania H.264 sprzętu.

Data: 2009-03-14 18:47:46
Autor: Michal Bien
nie widze filmu na TV
Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote:

[...]

BTW: Jak masz ustawiony render itp. w MPC HC, bo u mnie tez na R4850 MPCVideoDec.ax uparcie nie chce korzystac z DXVA, co widac i po odbiazeniu CPU - na Chronicles_of_Riddick_1080p23.976_51_8Mbps.wmv A64 X2 2500 MHz jest obciazony na 40-75%, a powinien byc na pare %. --
Pozdrawiam, Michal Bien #GG: 351722 #ICQ: 101413938 JID: mbien@jabberpl.org

Data: 2009-03-14 21:05:21
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
Michal Bien pisze:
[...]

EVR Custom, prawie każdy H.264 odtwarzany jest sprzętowo. Z WMV gorzej, bo sprzętowo dekodowany jest VC-1, a nie każdy WMV to VC-1 - tu około połowa odtwarzana jest przez UVD+, reszta leci przez oprogramowanie :)

Dodam, że używam MPC-HC pod Vistą - sprzętowe wsparcie HD pod XP mocno kuleje. Nie używam kodeków w wersji standalone, więc nie wiem jak się spisują z innymi odtwarzaczami.

Data: 2009-03-14 21:39:48
Autor: animka
nie widze filmu na TV
Michal Bien pisze:

Ten który wisiał kiedyś (już zablokowany - niech zgadnę dlaczego  :> na
http://www.m5studio.internetdsl.pl

Wystąpił Błąd
Błąd 403
Dostęp zabroniony
Nie posiadasz uprawnienień aby obejrzeć ten odnośnik.

Życzę szczęścia, zwłaszcza z zawartym tam kodekiem DivX 6.x i tuż obok
crack oraz płatny CoreAVC do wideo i audio.

Nie instaluje się tego co niepotrzebne. Trzeba patrzeć przy instalacji co jest zaznaczone i odznaczyć.

--
animka

Data: 2009-03-15 08:55:52
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
Dnia Sat, 14 Mar 2009 21:39:48 +0100, animka napisał(a):

Życzę szczęścia, zwłaszcza z zawartym tam kodekiem DivX 6.x i tuż obok
crack oraz płatny CoreAVC do wideo i audio.

Nie instaluje się tego co niepotrzebne. Trzeba patrzeć przy instalacji co jest zaznaczone i odznaczyć.

Nie instaluje się w takiej sytuacji w ogóle pakietów kodeków, bo i po co?

PS: ja się dalej chętnie dowiem, jakie to przewagi mają te wynalazki nad
ffdshow albo nad kodekami wbudowanymi w Media Player Classic Home Cinema.

Data: 2009-03-15 15:12:34
Autor: animka
nie widze filmu na TV
Andrzej Libiszewski pisze:

Nie instaluje się w takiej sytuacji w ogóle pakietów kodeków, bo i po co?

W niektórych instalkach instaluje sie ebay czy yahoo, więc trzeba uważać, żeby tego śmiecia nie zainstalować.

PS: ja się dalej chętnie dowiem, jakie to przewagi mają te wynalazki nad
ffdshow albo nad kodekami wbudowanymi w Media Player Classic Home Cinema.

A takie mają, że ten program się muli, źle działa. Zainstalowany mam Cinema Player, codec XP8.3, Real Alternative, Quick Time Alternative, poza tym jest też Media Player Classic i wszystko gra w razie potrzeby.

--
animka

Data: 2009-03-15 17:06:28
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
animka pisze:
Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

Ktoś ci naopowiadał bzdur.

Zainstalowany mam Cinema Player, codec XP8.3, Real Alternative, Quick Time Alternative, poza tym jest też Media Player Classic i wszystko gra w razie potrzeby.

Jednym słowem masz kodekowy śmietnik. No i pytanie, czy ty w ogóle odróżniasz, że Media Player Classic z pakietów XXX Alternative i Media Player Classic Home Cinema to NIE jest dokładnie to samo?

Data: 2009-03-15 18:11:53
Autor: animka
nie widze filmu na TV
Andrzej Libiszewski pisze:
animka pisze:
Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

Miałam na dysku przecież.

Zainstalowany mam Cinema Player, codec XP8.3, Real Alternative, Quick Time Alternative, poza tym jest też Media Player Classic i wszystko gra w razie potrzeby.

Jednym słowem masz kodekowy śmietnik.

Kodeki to mam tylko takie: codec 8.3, Orban i WMPmozillafirefox.plugin. Więc jaki to śmietnik?

No i pytanie, czy ty w ogóle
odróżniasz, że Media Player Classic z pakietów XXX Alternative i Media Player Classic Home Cinema to NIE jest dokładnie to samo?

Odróżniam. Napisałam Ci już, ze miałam to dziadostwo na dysku. Raz, drugi raz się zatkało i wywaliłam z dysku.
Cinema Player jesr natomiast super!

--
animka

Data: 2009-03-15 18:15:41
Autor: animka
nie widze filmu na TV
animka pisze:

Kodeki to mam tylko takie: codec 8.3, Orban i WMPmozillafirefox.plugin. Więc jaki to śmietnik?

Aaa, mam jeszcze kodek Orban, bo chciałam posłuchać
http://www.tuner2.com/wmp.html

--
animka

Data: 2009-03-15 18:24:38
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
animka pisze:
Andrzej Libiszewski pisze:
animka pisze:
Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

Trzeba było jeszcze zainstalować i ustawić jak należy.

[...]

Całkiem spory, wziąwszy pod uwagę z czego składa się codec 8.3 jak i fakt, że WMPMozilla... nie jest w ogóle kodekiem. No ale to tylko dowodzi jak słabo orientujesz się o czym właściwie mówisz.

[...]

A ja ci już napisałem, że nie masz pojęcia o czym piszesz. I z każdym twoim postem utwierdzam się w swoim zdaniu na ten temat.

Data: 2009-03-15 19:43:32
Autor: animka
nie widze filmu na TV
Andrzej Libiszewski pisze:

Miałam na dysku przecież.

Trzeba było jeszcze zainstalować i ustawić jak należy.

A po co? Nie odpowiadał mi ten odtwarzacz pod żadnym względem.

[...]

Ty się słabo orientujesz. Zobacz jakie mam pliki na dysku od tego kodeka. Gdzie tu widzisz śmietnik?
http://img201.imageshack.us/my.php?image=capture15032009193635.jpg

[...]
Cinema Player jest natomiast super!

A ja ci już napisałem, że nie masz pojęcia o czym piszesz. I z każdym twoim postem utwierdzam się w swoim zdaniu na ten temat.

A ja widzę, że znasz tylko jeden, swój słuszny (haha) odtwarzacz.

--
animka

Data: 2009-03-15 20:01:32
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
animka pisze:
Andrzej Libiszewski pisze:

Miałam na dysku przecież.

Trzeba było jeszcze zainstalować i ustawić jak należy.

A po co? Nie odpowiadał mi ten odtwarzacz pod żadnym względem.

Boże widzisz i nie grzmisz... ja cały czas piszę, że zamiast pakietów kodeków używam ffdshow bo nie zaśmieca systemu. To NIE jest odtwarzacz? Owszem, pisałem o MPC-HC ale nie jako o zastępstwie kodeków tylko o ich uzupełnieniu. Jak sobie dośpiewałaś resztę nie mam pojęcia.

[...]

W c:/windows/system32/ czyli tam gdzie lądują pliki .ax i .dll kodeków z reguły. I w systemowym rejestrze, skoro już o tym mowa - bo to co masz na screenie to nie jest w ogóle kodek tylko program do jego konfiguracji.

Jak mawiał Znaczy Kapitan: "Znaczy, nie wiedziałaś, ale powiedziałaś". Albo jak wolisz, "pomyliłaś niebo z gwiazdami odbitymi na powierzchni stawu".

[...]

A ja dalej widzę (powyżej), że pleciesz co ci ślina na język przyniesie.

Data: 2009-03-15 20:56:42
Autor: animka
nie widze filmu na TV
Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

A jak Ty sobie wyobrażasz system bez kodeków? A gdzie pliki od Twoich kodeków lądują? LOL
Podaj mi jakie to pliki są szkodliwe dla systemu (nazwa pliku), to je znajdę, *sprawdzę czy masz rację* i usunę.

--
animka

Data: 2009-03-15 21:54:52
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
Dnia Sun, 15 Mar 2009 20:56:42 +0100, animka napisał(a):

Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

Lądują tam gdzie powinny. A ty pokazujesz katalog z plikiem konfiguracyjnym
i nazywasz kodekiem. Jak się nie orientujesz co jest kodekiem, a co nie  (i
gdzie co leży) to może podyskutuj o czymś na czym dla odmiany się odrobinę
chociaż znasz? Może o kuchni?

Podaj mi jakie to pliki są szkodliwe dla systemu (nazwa pliku), to je znajdę, *sprawdzę czy masz rację* i usunę.

Boże trzymajcie mnie... Czy ja piszę, że *pliki* są szkodliwe? Nie są
szkodliwe same w sobie, ale są często nielegalne (bo wątpię czy masz
licencję na CoreAVC) i jak każde w nadmiarze powodują chaos i niekiedy
dziwne zachowanie się systemu.

Data: 2009-03-15 22:49:18
Autor: animka
nie widze filmu na TV

Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

Wiem gdzie leży a Ty nie umiesz podać nazwy pliku. Ja wiem jakie mam pliki i gdzie leżą.

to może podyskutuj o czymś na czym dla odmiany się odrobinę
chociaż znasz? Może o kuchni?

Dobrze, zasubskrybuję grupę kuchnia i podasz mi na tej grupie jakiś przepis na dobre ciasto?

[...]

Bardziej Twoje są nielegalne. Moje są free i nie powodują żadnego chaosu i system zachowuje się normalnie.
Gdyby coś mi źle działało odinstalowałabym. U mnie muzyka musi czysto grać.
Ty jesteś jakiś chory.

Nie dość, że NTG, bo odtwarzacz i kodeki to nie sprzęt to jeszcze się wymądrza, bo nie zna nic innego od swojego playera i kodeków ffdshow.

PLONK!

--
animka

Data: 2009-03-15 23:36:11
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV

Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

Jeszcze nóżką tupnij i focha strzel. Ale niech ci będzie: wszystkie kodeki
poza systemowymi (zajrzyj tam gdzie pisałem i popatrz na pliki z
rozszerzeniem .ax) których potrzebuję do odtwarzania czegokolwiek są
zawarte w pliku mplayerc.exe.

to może podyskutuj o czymś na czym dla odmiany się odrobinę
chociaż znasz? Może o kuchni?

Dobrze, zasubskrybuję grupę kuchnia i podasz mi na tej grupie jakiś przepis na dobre ciasto?

Nie. Ja nie udaję, że się znam na kuchni.

[...]

Znowu focha strzelasz. Poza syetemowymi używam wyłącznie media playera
classic HC, na licencji GPL. Może mi wytłumaczysz, jak mógłby być u mnie
nielegalny? A ja za to zapytam, ile zapłaciłaś za CoreAVC? Bo wbrew temu co
sobie uroiłaś ten kodek nie jest bezpłatny. Może zajrzyj na stronę CoreAVC
i poczytaj na jakiej licencji jest ten kodek i ile kosztuje? Ułatwię ci
zadanie i nawet linkę podam.

http://www.coreavc.com/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=4&id=21&Itemid=59

Gdyby coś mi źle działało odinstalowałabym. U mnie muzyka musi czysto grać.
Ty jesteś jakiś chory.

Muzyka? A co ona ma wspólnego z DivXem i CoreAVC i w ogóle z tematem?

Nie dość, że NTG, bo odtwarzacz i kodeki to nie sprzęt to jeszcze się wymądrza, bo nie zna nic innego od swojego playera i kodeków ffdshow.

No proszę, chwilę temu nie przeszkadzało ci, że temat nie na tą grupę. No
ale jak argumentów brakuje i braki w wiedzy wychodzą to trzeba focha
strzelić. Typowa baba.

PLONK!

Auć, ale mnie zabolało.

Data: 2009-03-16 02:20:29
Autor: animka
nie widze filmu na TV
Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

Pliki .ax twoim zdaniem są szkodliwe? Te pliki są potrzebne do strumieniowej transmisji.
O tym, że sa potrzebne w systemie mozesz sobie choćby tu przeczytać. Przyda Ci się.
http://komputery.katalogi.pl/jak_otworzyc_plik_o_rozrzerzeniu_ax__-t54863.html

[...]

Ty potrzebujesz, ja potrzebuję, wszyscy potrzebujemy.

[...]

LOL
Jak Ci żal chory człowieku to i Ty sobie zainstaluj ten darmowy kodek:
http://www.orban.com/plugin/

Żegnam!

--
animka

Data: 2009-03-16 10:20:58
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
Dnia Mon, 16 Mar 2009 02:20:29 +0100, animka napisał(a):

Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

Te pliki to właśnie kodeki. Potrzebne nie tylko do strumieniowej
transmisji.

O tym, że sa potrzebne w systemie mozesz sobie choćby tu przeczytać. Przyda Ci się.
http://komputery.katalogi.pl/jak_otworzyc_plik_o_rozrzerzeniu_ax__-t54863.html

Kobieto, czy ty czytujesz co się do ciebie pisze? Wiem co to są pliki ax i
do czego służą. Śmietnik zaś się robi jak masz ich w systemie za dużo, w
szczególności kiedy masz kilka kodeków które dekodują ten sam typ
materiału.

[...]

Podałem ci nazwę pliku, bo straszliwie się o to dopominałaś; rozumiem, że
to jednak nie było to czego chciałaś. I teraz odwracasz przysłowiowego kota
ogonem.

[...]

Ale po co, jako sztuka dla sztuki?

Żegnam!

Coś ci ten twój plonk nie wyszedł, skoro już o tym mowa.

Data: 2009-03-16 13:58:48
Autor: animka
nie widze filmu na TV
Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

Mężczyzno, czy Ty rozumiesz co napisałam? Napisałam, że mam jeden raz, bo tylko jeden program z kodekami mam zainstalowany i nic problemu na moim komputerze nie powoduje.

Podałem ci nazwę pliku, bo straszliwie się o to dopominałaś; rozumiem, że
to jednak nie było to czego chciałaś. I teraz odwracasz przysłowiowego kota
ogonem.

Zasugerowałeś, że .ax to jest zły kodek i jest śmieciem. Tobie może niepotrzebny, mnie potrzebny.

Jak Ci żal chory człowieku to i Ty sobie zainstaluj ten darmowy kodek:
http://www.orban.com/plugin/

Ale po co, jako sztuka dla sztuki?

No i co, nie umiesz przeprosić ?

--
animka

Data: 2009-03-16 14:04:56
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
Dnia Mon, 16 Mar 2009 13:58:48 +0100, animka napisał(a):

Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

No tak, bo XviD jak wiadomo przecież nie może znakomicie zastąpić DivXa. A
masz oba, pytanie tylko po jakie licho?

[...]

Marsz do szkoły, naucz się czytać ze zrozumieniem. Albo inaczej, naucz się
widzieć coś poza tym co widzieć chcesz.

Jak Ci żal chory człowieku to i Ty sobie zainstaluj ten darmowy kodek:
http://www.orban.com/plugin/

Ale po co, jako sztuka dla sztuki?

No i co, nie umiesz przeprosić ?

A można wiedzieć za co miałbym przepraszać? Usuniesz wtedy pirackiego
CoreAVC z dysku czy jak?

Data: 2009-03-16 20:27:12
Autor: animka
nie widze filmu na TV
Andrzej Libiszewski pisze:

No tak, bo XviD jak wiadomo przecież nie może znakomicie zastąpić DivXa. A
masz oba, pytanie tylko po jakie licho?

DivX jest do filmów DivX, a xVid do filmów xVid. Program sobie dobierze już odpowiedni kodek przy odtwarzaniu.
Zresztą mogę odinstalować ten kodek xVid i zobaczyć jaka będzie różnica.

[...]

Większego cymbała w usenecie nie widziałam. Nawet nie chciało Ci się zajrzeć (albo nie masz przeglądarki internetowej) do linka jakiego podałam wyżej. To jest cymbale ten CoreAVC.

--
animka

Data: 2009-03-16 21:29:07
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
Dnia Mon, 16 Mar 2009 20:27:12 +0100, animka napisał(a):

Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

Jedno i drugie to MPEG4 Advanced Simple Profile i XviD doskonale sobie
radzi z DivX, podobnie jak odwrotnie. Dwa kodeki są zupełnie zbędne.
Zresztą mogę odinstalować ten kodek xVid i zobaczyć jaka będzie różnica.

A rób sobie co chcesz, twoje małpy i twój cyrk.

[...]

Siła twoich argumentów jest po prostu porażająca, czuję się boleśnie
ugodzony tym jakże błyskotliwym rozpoznaniem ;>

Nawet nie chciało Ci się zajrzeć (albo nie masz przeglądarki internetowej) do linka jakiego podałam wyżej. To jest cymbale ten CoreAVC.

Popatrz UWAŻNIE na screena którego zamieściłaś parę postów wcześniej:

http://img201.imageshack.us/my.php?image=capture15032009193635.jpg

Rozumiem, że twierdzisz, że w katalogu CoreAVC (to ten piętro wyżej nad
zaznaczonym przez ciebie) mieści się Orban? A może utworzyły go krasnoludki
żeby schować w nim sierotkę Marysię?

Nawiasem mówiąc, jak chcesz robić z siebie idiotkę to czyń to chociaż z
klasą.

Data: 2009-03-17 00:08:38
Autor: animka
nie widze filmu na TV
Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

Tam, pod tym core avc jest tylko plik "coreavc.ico".
Ściągnij sobie ten kodec 8,4 pod Windows XP, zainstaluj i sprawdź. Przestań się czepiać.
Podam Ci nawet linka do tego kodeka:
Codec 8.4
dla Windows 2000, 2003, XP, VISTA
http://ada.pl/download.php?plik=wszystkie

Nawiasem mówiąc, jak chcesz robić z siebie idiotkę to czyń to chociaż z
klasą.

Vice versa  I klaso  :D

--
animka

Data: 2009-03-17 11:16:10
Autor: Andrzej Libiszewski
nie widze filmu na TV
Dnia Tue, 17 Mar 2009 00:08:38 +0100, animka napisał(a):

Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

I pewnie cały katalog jest żeby wprowadzać lud w błąd. No dalej, jak bardzo
się postarasz to może w to nawet uwierzysz. Zwłaszcza jak poczytasz poniżej
opis co się znajduje w twoim Codec 8.4

Ściągnij sobie ten kodec 8,4 pod Windows XP, zainstaluj i sprawdź.

Nie mam XP i w sczególności nie mam potrzeby instalowania tego pakietu.

Przestań się czepiać.
Podam Ci nawet linka do tego kodeka:
Codec 8.4
dla Windows 2000, 2003, XP, VISTA
http://ada.pl/download.php?plik=wszystkie

Z opisu:

Features of "Codec":

¡ DivX Pro 6.8.4 Codec Full
¡ XviD 1.1.3
¡ Cinepak Codec 1.10.0.26
¡ Ligos Indeo XP Codec 5.2820.15.58
¡ CoreAVC Video Codec 1.8.0.0
¡ CoreAAC Audio Decoder 1.2.0.575 rev.3
¡ AC3Filter 1.51a
¡ Fraunhoffer IIS Mpeg Layer-3 ACM Codec 3.4.0.0
¡ MPEG Layer-3 Audio Decoder 1.9.0.311
¡ Ogg Vorbis 1.1
¡ Ogg Vorbis DirectShow Filter Decoder 1.1.7.9
¡ Ogg Vorbis DirectShow Filter 0.9.9.6
¡ Ogg Vorbis Audio ACM Codec 0.0.3.6

Nielegalne są w tym pakiecie: DivX Pro (kosztuje 20$, inna sprawa z free,
no ale widać co jest w pakiecie) i CoreAVC (koszty: 8$ wersja standard, 15$
wesja pro), wątpliwa jest legalność kodeka Fraunhofer IIS, tak więc bardzo
dziękuję, nie skorzystam - tym bardziej, że nie narzekam na niedziałające
multimedia.

Nawiasem mówiąc, jak chcesz robić z siebie idiotkę to czyń to chociaż z
klasą.

Vice versa  I klaso  :D

<DAĆ JEJ SZANSĘ>
No dalej, postaraj się bardziej :P
</DAĆ JEJ SZANSĘ>

Data: 2009-03-12 19:56:26
Autor: Andy
nie widze filmu na TV

[...]

Aha, a zeby widziec film tez za pomoca Mikrosyfu, to musisz "rozszerzyc" desktop na TV, a nie sklonowac !

Andy

Data: 2009-03-13 10:45:22
Autor: Marrcino
nie widze filmu na TV
Andy pisze:
[...]

Ciekawe co mówisz, a co mówią lekarze?

Data: 2009-03-13 14:03:35
Autor: Andy
nie widze filmu na TV

"Marrcino" <niema@niczego.pl>
Aha, a zeby widziec film tez za pomoca Mikrosyfu, to musisz "rozszerzyc" desktop na TV, a nie sklonowac !

Andy

Ciekawe co mówisz, a co mówią lekarze?

Ciekawe, popatrzmy, Marcino, Marcino, Marcino. Dziwne, nie widze zadengo merytorycznego posta od takiego osobnika. Dziwne - jak przekupiles pielegniarza, zeby cie dopuscil do komputera ?

Andy

Data: 2009-03-16 14:18:38
Autor: Marrcino
nie widze filmu na TV
Andy pisze:
"Marrcino" <niema@niczego.pl>
[...]

Jak sie czytac nie umie i wyszukuje po nie tym nicku to tak wychodzi...

Data: 2009-03-12 20:10:13
Autor: Michał
nie widze filmu na TV
obraz na tv jest - widze pulpit i wszystko, tyle, ze w oknie windows media player jest czarno

Dzieje się tak ponieważ film w oknie playera odtwarzany jest w trybie nakładki (overlay). Sprzętowo wszystko jest OK. Pobaw się opcjami typu "theater mode" w sterownikach.

Pozdrawiam,
Michał

Data: 2009-03-13 20:35:53
Autor: Michal Bien
nie widze filmu na TV
- pisze:
karta R9550, podlaczona do TV kablem s-video=scart. sterowniki omega najnowsze. obraz na tv jest - widze pulpit i wszystko,

Czyli sprzętowo wszystko OK. To dobrze, bo z przejściówkami
svideo-scart często są problemy.

tyle, ze w oknie windows media player jest czarno (a w tym samym czasie na monitorze film jest odtwarzany.
co robie zle? sterownik? karta nie wysyla obrazu?

Typowy problem z overlay. Pomijając pyskówki anty-MS i to jeszcze ludzi
używających tak kiepskiego softu MS jak OE (IMHO tacy ludzie szkodzą
alternatywnym do MS rozwiązaniom, bo niesłusznie są postrzegane jako
szczeniackie), to spróbuj innych trybów nakładki
- renderless, directX7/9 lub jak używasz Visty to specyficznej dla
niej nakładki. Sam obraz wideo to pikuś, większy problem jest z napisami
nakładanymi na różne plany bitowe (poszczególne buildy i gałęzie ffdshow
mają to różnie rozwiązane). Pod windows mogę polecić z tego względu
KMPlayera - ma bardzo fajne opcje nakładania napisów na poszczególne
przestrzenie. Nie widziałem tego ani w ffdshow, ani w MPC - tu operuje
się nakładkami jako całość, bez osobnych opcji dla napisów, a to jest
ważna właśnie na TV.

P.S.
Nie zapomnij włączyć w Catalystach "theater mode" z zachowaniem
proporcji - bardzo przydatna sprawa i na szczęście nadal dostępna na
kartach ATI (w odróżnieniu od nvidii) - możesz sobie zminimalizować
player na głównym ekranie i przeglądać maile czy sieć, a na TV mamsz
wideo pełnoekranowe.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938

Data: 2009-03-13 22:26:13
Autor: -
nie widze filmu na TV

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisał w wiadomości news:gped3d$rrn$1mx1.internetia.pl...
- pisze:
[...]

no i wszystko jasne; a co najwazniejsze ogladam filmy na tv przez microsoft media player i z napisami :)
dzieki za pomoc

nie widze filmu na TV