"nie wiedziałem o przeszłości Marka P."

Data: 2010-09-24 21:44:36
Autor: Jarek nie obronił kżyża
"nie wiedziałem o przeszłości Marka P."

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Ks. Fidelus napisał w oświadczeniu, że powtarzające się insynuacje płynące
poprzez media w stosunku do jego osoby są "głęboko krzywdzące". - Uważam je
za chęć odebrania mi dobrego imienia i zwykłą niesprawiedliwość.

No to sądu z nimi panie Fidelus. Nie ma odwagi?

Jak podkreślił, nikomu nie polecał osobiście usług Marka P. przed Komisją
Majątkową, a od maja 2007 r. parafia udzieliła pełnomocnictwa procesowego
innej osobie.

Udzieliła jak już ubek wszystko "załatwił". Pierwsze publikacje w sprawie Marka P. pojawiły się już 2004 roku, ale o nich pan Fidelus zapewne nie słyszał.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-25 23:18:44
Autor: awe

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i7iv38$itp$1inews.gazeta.pl...

[...]

dlatego jest potrzebna lustracja w kosciele i wsrod politykow
awe

"nie wiedziałem o przeszłości Marka P."