nie wiem co napisac

Data: 2010-07-29 21:35:42
Autor: PawelC
nie wiem co napisac
Nie wiem, jak kto, ale ja chyba definitywnie sobie dam spokój z oglądaniem tej naszej kopanej.
Nawet sie juz czlowiek nie ma sil denerwowac

Data: 2010-07-29 21:46:00
Autor: Jan Strybyszewski
nie wiem co napisac
PawelC pisze:
Nie wiem, jak kto, ale ja chyba definitywnie sobie dam spokój z oglądaniem tej naszej kopanej.
Nawet sie juz czlowiek nie ma sil denerwowac

No coz.... jak po tygodniu od kupienia wprowadza sie Bunonze jako stopera (po wyprzedazy starych) to efekt 1:0 z ogorami z Azerbejdzanu i czerwona kartka nikogo nie dziwi.   Kupujta dalej w lato na 2 dni przed meczem grajkow.   Kompromitacja ... Wisly ciag dalszy tym razem kolejny azjatycki kraj pokazał najpierw Lechowi a teraz Wisle ze przebili dno ....

Data: 2010-07-30 09:39:53
Autor: Mane
nie wiem co napisac
W dniu 2010-07-29 21:46, Jan Strybyszewski pisze:

No coz.... jak po tygodniu od kupienia wprowadza sie Bunonze jako
stopera (po wyprzedazy starych) to efekt 1:0 z ogorami z Azerbejdzanu

Takie małe ale, w przeciwieństwie do polskich pseudo kopaczy, tym z Azerbejdzanu piłka nie przeszkadza w grze.

Data: 2010-07-29 21:54:15
Autor: ..Aldi..Romek..
nie wiem co napisac
Użytkownik "PawelC" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał:
Nie wiem, jak kto, ale ja chyba definitywnie sobie dam spokój z oglądaniem tej naszej kopanej.
Nawet sie juz czlowiek nie ma sil denerwowac

Moj Boze, zaiste... kibicowanie Wisle Krakow to nie jest latwa sprawa!

Data: 2010-07-29 21:56:45
Autor: Fidelio
nie wiem co napisac
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i2sm99$vs7$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Spoko macie szanse z Lechem, też z Azerami przegrali :-)

W hicie ligi Lech - Wisła zapowiada się remis gigantów :-)

Data: 2010-07-29 22:31:18
Autor: maciej
nie wiem co napisac
Fidelio napisał:

W hicie ligi Lech - Wisła zapowiada się remis gigantów :-)

A jak nie daj Bóg któraś ze stron wygra to będą przez pół roku o tym "sukcesie" trąbić :P
I rozpływać nad "świetnym" meczu, "wysokim poziomie" :P

Nie mogę normalnie ze śmiechu... i jeszcze wypisują, że puchary nie są ważne, że liga się tylko liczy... no tak, jak się przepierdala z każdym, to lepiej sobie tak wmawiać :-)

Data: 2010-07-29 22:35:45
Autor: Fidelio
nie wiem co napisac
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:4c51e536$0$2600$65785112news.neostrada.pl...
Fidelio napisał:

[...]

Zdecydowanie przestaję się dziwić tezie "liczy się tylko liga" i "puchary nie są priorytetem" :-)))))

Nie dziwię się już wam chłopaki, kto by to wytrzymał psychicznie?

Data: 2010-07-29 22:47:00
Autor: Marek W.
nie wiem co napisac
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

> [...]

Zdecydowanie przestaję się dziwić tezie "liczy się tylko liga" i "puchary nie są priorytetem" :-)))))

Ale co się dziwicie takim twierdzeniom. Oczywiście, że tylko liga. Przecież zupełnie niedawno kilka osób, a najbardziej taka z Poznania na C., ze śmiertelną powagą przekonywali że nasza liga jest coraz lepsza. Więc co tam puchary, podniecać trzeba się tak potężną i coraz lepszą ligą. --

Data: 2010-07-29 22:53:20
Autor: Marek W.
nie wiem co napisac
Marek W. <marekwyso.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Jescze Ps. do poprzedniego postu bo mi gdzieś zdania w kosmos uleciały...

Oczywiście wziąłem nieśmiały udział w tamtej dyskusji pisząc że potęgę naszej ligi od lat weryfikują występy pucharowe i w tym roku na pewno też zweryfikują. Rzecz jasna zostałem zdecydowanie sprowadzony na ziemię stwierdzeniami typu "nie znasz się" bo wiadomo, że tylko ci wiedzą wszystko o coraz wyższym poziomie naszych drużyn, którzy mają zespoły w pucharach.
Teraz mogę się śmiać z nich z podwójną satysfakcją.

Data: 2010-07-30 11:40:56
Autor: Andrzej Bogacki
nie wiem co napisac
Oczywiście wziąłem nieśmiały udział w tamtej dyskusji pisząc że potęgę naszej
ligi od lat weryfikują występy pucharowe i w tym roku na pewno też
zweryfikują. [...] Teraz mogę się śmiać z nich z podwójną satysfakcją.

Ale przeciez są jeszcze rewanże! Słyszałem wczoraj, ze nic nie jest jeszcze przesądzone, dopóki piłka w grze....i takie tam belkoty.

Data: 2010-07-30 09:02:01
Autor: WOJSAL
nie wiem co napisac
W dniu 29.07.2010 21:54, ..Aldi..Romek.. pisze:

Moj Boze, zaiste... kibicowanie Wisle Krakow to nie jest latwa sprawa!

To  nie jest kwestia Wisly, Lecha ale dotyczy calej naszej ligi.
Przypomne ze Wisla, Lech to druzyny zdecydowanie lepsze od pozostalych
w naszej lidze.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-07-30 12:53:52
Autor: ..Aldi..Romek..
nie wiem co napisac
[...]

true true
ale Lechowi kibicuję tylko dlatego, że ich lubię... a w przypadku Wisły czuję jakąś tam więź, w spotkaniu obu tych drużyn jednak trzymam kciuki za Krakowian.. wiesz o co mi chodzi, przecież...

w związku z powyższym porażka Lecha mnie drażni, ale porażka Wisły kłuje o wiele mocniej

Data: 2010-07-29 22:40:10
Autor: Michal Jankowski
nie wiem co napisac
Hehe, wszyscy równo umoczyli. Dno.

  MJ

Data: 2010-07-29 22:48:51
Autor: Cavallino
nie wiem co napisac
Użytkownik "PawelC" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości news:4c51d810$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
Nie wiem, jak kto, ale ja chyba definitywnie sobie dam spokój z oglądaniem tej naszej kopanej.
Nawet sie juz czlowiek nie ma sil denerwowac

Wiedziałem.
Poziom nie zmienił się od wczoraj, więc po co taka histeria co rok?

Data: 2010-07-30 08:59:17
Autor: WOJSAL
nie wiem co napisac
W dniu 29.07.2010 21:35, PawelC pisze:
Nie wiem, jak kto, ale ja chyba definitywnie sobie dam spokĂłj z
oglądaniem tej naszej kopanej.
Nawet sie juz czlowiek nie ma sil denerwowac

Ja się zastanawiam czy za rok będzie gorzej
czy moĹźe jest to niemozliwe.

Pozdrawiam,
Wojtek

nie wiem co napisac