[ INTERIA] nie wiem, czy by³o.

Data: 2012-05-06 11:35:45
Autor: Arbiter
[ INTERIA] nie wiem, czy by³o.

U¿ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Napisali:
W latach 80. i 90. XX wieku samochody i motocykle by³y jeszcze

tutaj tez ciekawy artyku³
http://www.wojdas.24x7.pl/naprawy.html

w ogole interesujaca strona, polecam inne artyku³y

Data: 2012-05-06 13:14:59
Autor: Liwiusz
[ INTERIA] nie wiem, czy by³o.

Napisali:
W latach 80. i 90. XX wieku samochody i motocykle by³y jeszcze

tutaj tez ciekawy artyku³
http://www.wojdas.24x7.pl/naprawy.html

w ogole interesujaca strona, polecam inne artyku³y

Tre¶æ *mo¿e* ciekawa, ale uk³ad layoutowo-graficzny zupe³nie nieprzyswajalny ;)

--
Liwiusz

Data: 2012-05-06 14:19:52
Autor: neoniusz
[ INTERIA] nie wiem, czy by³o.
W dniu 06.05.2012 13:14, Liwiusz pisze:
[...]

No coz, dla niektorych liczy sie tresc a dla innych fajerwerki na stronie.

Data: 2012-05-07 20:06:43
Autor: MarcinJM
[ INTERIA] nie wiem, czy by³o.
W dniu 2012-05-06 14:19, neoniusz pisze:
[...]

Tresc jest merytorycznie zalosna.

MarcinJM        gg: 978510

Data: 2012-05-07 20:32:08
Autor: neoniusz
[ INTERIA] nie wiem, czy by³o.
W dniu 07.05.2012 20:06, MarcinJM pisze:
[...]

Ehe, jasne.
To pokaz mi podobne zestawienie napedow w jednym miejscu:

http://www.wojdas.24x7.pl/naped.html

Mnie sie to akurat bardzo przydalo.

[ INTERIA] nie wiem, czy by³o.