nie wiem czy zauważyliście...ale nastąpiła zmina n nicka u kaweckiego i panslavvisty...

Data: 2009-10-23 17:34:32
Autor: Mariusz Merta
nie wiem czy zauważyliście...ale nastąpiła zmina n nicka u kaweckiego i panslavvisty...
zastanawiam się czy ta zmiana została uzgodniona na tym samym
spotkaniu z z tym samym oficerem prowadzącym :-))))
no qrka, jak  oszołomstwo to oszołomstwo całą d*****...znaczy  się
całą gębą...
Mariusz Merta

Data: 2009-10-24 03:06:06
Autor: games
Mariusz Merta pisze:
[...]

Pewnie jeden i drugi w wojsku byli w wywiadzie, w tej formacji zmiana tozsamosci co jakis czas to normalka.

Data: 2009-10-24 04:01:03
Autor: Prawusek

"games" <games@games.home.pl> wrote in message
Mariusz Merta pisze:
> [...]
> całą gębą...
> Mariusz Merta

Pewnie jeden i drugi w wojsku byli w wywiadzie, w tej formacji zmiana

Ja w piechocie zmotoryzowanej - w słonecznikach - zwykły liniowiec.

Data: 2009-10-24 04:00:00
Autor: Prawusek

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> wrote in message
[...]

Ścierwo jesteś - zablokowano mi konto na w.p. podobnie jak wcześniej
ukradziono mi bloga. Pisałem z konta żony, ale nie było to wygodne.

Data: 2009-10-24 06:46:00
Autor: awe

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hbtnm0$c0l$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
calkiem mozliwe, a ja juz myslalem ze zastosowaliscie sie do procedury pozorowanego pola walki
awe

Data: 2009-10-24 07:42:22
Autor: Mariusz Merta
tiaaaaa... :-)))... żona prawusek się podpisuje... a wąsy ma ?
j.w.
Mariusz Merta

P.S.
Jak tam wujek biskup czy jakos tak...też sika na stojąco ? :-)))
mme

Data: 2009-10-24 17:53:17
Autor: Prawusek

j.w.
Mariusz Merta

P.S.
Jak tam wujek biskup czy jakos tak...też sika na stojąco ? :-)))
mme

Sikał ... set lat temu.

Data: 2009-10-24 17:55:40
Autor: Prawusek
[...]

To raczej ciebie trzeba byłoby zapytać o to siuranie....

Data: 2009-10-24 16:58:25
Autor: jadrys
Prawusek pisze:
 Pisałem z konta żony, ale nie było to wygodne.

A nie kierował tobą strach przed pojedynkiem? No wiesz - chować się pod  damska spódnicę..

nie wiem czy zauważyliście...ale nastąpiła zmina n nicka u kaweckiego i panslavvisty...