nie wiem jak pan, ale jak sie cala ta struktura rozpadnie to...

Data: 2009-07-18 11:34:53
Autor: Mariusz Merta
nie wiem jak pan, ale jak sie cala ta struktura rozpadnie to...
wlasnie jest pytanie...
od lat powtarzam ze to sie musi rozpasc, pytanie brzmi, czy ze
smiechem czy z wojenna sieczka... albo jak kto woli, z pierdnieciem
czy z hukiem...
ciekawe, ze kraje poza strefa euro jakos sobie lepiej radza z
kryzysem...
zdaje sie, ze popaprancy tez to zauwazyli i glosy o strefie euro jakos
przycichly ostatnio...tez pytanie cz z tego wlasnie powodu cze z
powodu "osiagniec" vicka...
pozyjemy zobaczymy, chcialbym dozyc rozpadu ue...jakikolwiek by nie
byl...
Mariusz Merta

nie wiem jak pan, ale jak sie cala ta struktura rozpadnie to...