nie wiem jak u lefebrystów.....

Data: 2010-12-25 12:48:50
Autor: abc
nie wiem jak u lefebrystów.....
....ale kościół ped. pustoszeje. Szczury uciekają z tonącego okrętu:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8867272,W_tym_roku_tysiace_niemieckich_katolikow_wystapily.html

--
Ave Wojewódzki&Figurski!
G.

Data: 2010-12-25 12:50:48
Autor: u2
nie wiem jak u lefebrystów.....
W dniu 2010-12-25 12:48, abc pisze:
...ale kościół ped. pustoszeje. Szczury uciekają z tonącego okrętu:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8867272,W_tym_roku_tysiace_niemieckich_katolikow_wystapily.html

Śmierdzi gwnem :)

Data: 2010-12-25 13:07:10
Autor: Grzegorz Z.
nie wiem jak u lefebrystów.....
u2 napisał:

[...]

To jedź do Reichu i im się poskarż że GWno fałszuje wśród polactwa obraz
niemieckiej żarliwej pobożności.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-25 13:12:32
Autor: u2
nie wiem jak u lefebrystów.....
W dniu 2010-12-25 13:07, Grzegorz Z. pisze:
Śmierdzi gwnem :)
To jedź do Reichu i im się poskarż że GWno fałszuje wśród polactwa obraz
niemieckiej żarliwej pobożności.

A co mnie obchodzą szkopi, pedale ?

Data: 2010-12-25 13:14:31
Autor: Grzegorz Z.
nie wiem jak u lefebrystów.....
u2 napisał:

[...]

A co mnie obchodzi że nie masz z kim się napić?

Data: 2010-12-25 13:24:17
Autor: u2
nie wiem jak u lefebrystów.....
W dniu 2010-12-25 13:14, Grzegorz Z. pisze:
A co mnie obchodzą szkopi, pedale ?
A co mnie obchodzi że nie masz z kim się napić?

A co mnie obchodzą twoje nałogi pedale ?

Data: 2010-12-25 13:26:21
Autor: Grzegorz Z.
nie wiem jak u lefebrystów.....
u2 napisał:

W dniu 2010-12-25 13:14, Grzegorz Z. pisze:
A co mnie obchodzą szkopi, pedale ?
A co mnie obchodzi że nie masz z kim się napić?

A co mnie obchodzą twoje nałogi pedale ?

Ooo... trafiła kosa na kamień.