nie wolno Polaków stawiać przeciwko sobie

Data: 2016-12-17 22:27:41
Autor: boukun
nie wolno Polaków stawiać przeciwko sobie
Obowiązkiem rządzących jest dbanie o obywateli i państwo, w pełni wywiązujemy się z tego zobowiązania - zapewniła w swoim wystąpieniu w TVP premier Beata Szydło.

- Sytuacja wywoływania przez opozycję skrajnej emocji politycznej, z która mielismy wczoraj do czynienia nie ma nic wspólnego z rzeczywistą sytuacja naszego kraju - zapewniła premier. - Wręcz przeciwnie. Wynika z frustracji tych, którzy władzę utracili i nie maja pomysłu, jak przekonać Polaków do swoich racji - mówiła premier.

Zdaniem premier "krzyk, sianie zamętu, destabilizacja - to są metody, które stały się narzędziem partii opozycyjnych". - Nie ma to nic wspólnego z zasadami demokratycznego państwa prawa, ze standardami europejskich demokracji - przekonywała premier.

Jak zaznaczyła Szydło, "nie wolno Polaków skłócać, zniechęcać wzajemnie". - Można się spierać, różnic w poglądach, ale nie wolno Polaków stawiać przeciwko sobie, a dziś tak się dzieje. Skandaliczne, hańbiące wręcz wydarzenia, które miały miejsce ostatnio na Krakowskim Przedmieściu, te konfrontacyjne apele nawoływania do wypowiadania posłuszeństwa, gdzie podpisy liderów opozycji widnieją obok tych, którzy mówią o kulturze stanu wojennego, a masakrę górników w Wujku nazywają zamieszkami, czy w końcu wczorajsza awantura w Sejmie, niestety są elementami wpisującymi się w ten smutny scenariusz - mówiła premier.

- Reżyserzy tych wydarzeń muszą dziś wyraźnie usłyszeć: źle czynicie, szkodzicie Polsce, sprzeniewierzacie się dobru wspólnemu. Na konflikcie i niechęci chcecie budować waszą tożsamość - mówiła premier. - To ogromny błąd. A moim zadaniem, moją odpowiedzialnością jest to głośno powiedzieć - dodała.

- Prawo i Sprawiedliwość rządzi rok. Tylko przez ten czas zrobiliśmy więcej niż nasi poprzednicy przez 8 lat rządów - stwierdziła premier. - Wprowadzamy reformy, które obiecaliśmy Polakom.

Premier wymieniła wprowadzenie programu 500+, wcześniejsze wypłaty zaliczek unijnych dla rolników, wprowadzenie przepisów chroniących polską ziemię, przyjęcie projektu ustawy o szerszym dostępie do ubezpieczeń rolniczych.

- Ten rok to również bardzo dobre warunki na rynku pracy - bezrobocie jest dziś najniższe od 25 lat - mówiła w swoim wystąpieniu premier. Dodała, że rząd uruchomił także pilotaż programu Mieszkanie+, podniósł również minimalną rentę i emeryturę do 1000 zł. - Realizujemy odpowiedzialny program rozwoju Polski, gdzie zyski z naszego wzrostu czerpią wszyscy, a nie tylko elity - zapewniła.

- Opozycja, która merytorycznie recenzuje rządzących, która motywuje władzę i patrzy jej rzetelnie na ręce, jest solą demokracji. Niestety dziś takiej nie ma. Krzyk i wrzask nie zastąpią dobrych pomysłów dla obywateli. Warto przypomnieć opozycji, że jesteśmy jednym narodem, mamy jedną ojczyznę i wspólną historię - mówiła premier.

Zaznaczyła, że "Polska jest wolna i demokratyczna". - Jest naszym wspólnym dobrem. Chcecie maszerować - maszerujcie, chcecie protestować - protestujcie. Ale szanujcie przekonania innych. Szanujcie swoich rodaków, nie odmawiajcie innym praw, o które sami się upominacie. Takie działanie dewastuje społeczne zaufanie, solidarność, niszczy demokrację, uderza w jej podstawy. Rujnuje nas jako naród, jako wspólnotę - podkreśliła.

Premier zaapelowała o odpowiedzialność, która jest "naszym wspólnym obowiązkiem i zadaniem".

- Pomimo barier i uprzedzeń można i warto rozmawiać. Nigdy nie jest za późno, by zejść ze złej drogi i pójść ścieżką dialogu w imię czegoś, co powinno nas łączyć bezwarunkowo, czyli Polski - powiedział Szydło. - Kłótnia polityczna może opozycji wydawać się atrakcyjna, ale to ogromny delikt przeciw dobru wspólnemu. I temu trzeba się przeciwstawić - podkreśliła.

Data: 2016-12-18 10:27:19
Autor: Marek Cz.
W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 18:43:50 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> Jest wystąpienie przypominało mi wystąpienia I sekretarzy KC PZPR po
> protestach radomskich i gdańskich. Poszukaj sobie w sieci i porównaj.
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
>
> Ona tylko w chuja leciala ze sprzedawczykiem Tuskiem, ktoremu czytala > lewity o standardach europejskich...
>
> boukun

A tak konkretnie - to żal ci jej czy nie?

Dlaczego ma byc m jej zal, ze musi wyjasniac narodowi ze warcholy z PO i Nowoczesnej zachowuja sie jak najgorsza cholota? Ze posuneli sie dalej niż warchołowie w innych krajach świata. To ewidentne złamanie kodeksu karnego, to naruszenie przez funkcjonariuszy publicznych obowiązującego prawa...

boukun

A co robią warchoły w innych krajach? Może jakiś pozytywny przykład dobrego warcholstwa? Zresztą opozycja to tez obywatele, więc rząd musi o nich dbać wg swych programów. Może jakiś mały program finansowy? "Warchoł+kaszanka"?

Data: 2016-12-18 10:37:05
Autor: Marek Cz.
nie wolno Polaków stawiać przeciwko sobie
W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 19:34:04 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik "Marek Cz."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

NiePOkornych obywateli, czy tez przestepcow wsadza sie do wiezienia, izoluje od spoleczenstwa...

boukun

Eeee. W  North Koreii rozwalają z armat takie elementy. A sam pomysł, że "społeczeństwo" to tylko "pokorni". Reszta. Co? "gorszy sort"? Przedni.

Data: 2016-12-18 11:48:44
Autor: Dark ice
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:o34ake$1rl6$1gioia.aioe.org...
Obowiązkiem rządzących jest dbanie o obywateli i państwo, w pełni wywiązujemy się z tego zobowiązania - zapewniła w swoim wystąpieniu w TVP premier Beata Szydło.

Pzrestań człwoieku. Kobieta była kłebkiem nerwów. Wystarczyło na nią popatrzeć. Omal nie płakała. Okazuje się, że pani Szydło to jedyna uczciwa osoba w tym całym bajzlu. Dziwię się, że rzuciła jeszcze tego w cholerę. Ile upokorzeń nowogrodzkich jeszcze wytrzyma?

CL

nie wolno Polaków stawiać przeciwko sobie