nie wolno Polaków stawiać przeciwko sobie

Data: 2016-12-18 10:27:19
Autor: Marek Cz.
W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 18:43:50 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> Jest wystąpienie przypominało mi wystąpienia I sekretarzy KC PZPR po
> protestach radomskich i gdańskich. Poszukaj sobie w sieci i porównaj.
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
>
> Ona tylko w chuja leciala ze sprzedawczykiem Tuskiem, ktoremu czytala > lewity o standardach europejskich...
>
> boukun

A tak konkretnie - to żal ci jej czy nie?

Dlaczego ma byc m jej zal, ze musi wyjasniac narodowi ze warcholy z PO i Nowoczesnej zachowuja sie jak najgorsza cholota? Ze posuneli sie dalej niż warchołowie w innych krajach świata. To ewidentne złamanie kodeksu karnego, to naruszenie przez funkcjonariuszy publicznych obowiązującego prawa...

boukun

A co robią warchoły w innych krajach? Może jakiś pozytywny przykład dobrego warcholstwa? Zresztą opozycja to tez obywatele, więc rząd musi o nich dbać wg swych programów. Może jakiś mały program finansowy? "Warchoł+kaszanka"?

Data: 2016-12-18 10:37:05
Autor: Marek Cz.
nie wolno Polaków stawiać przeciwko sobie
W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 19:34:04 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik "Marek Cz."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

NiePOkornych obywateli, czy tez przestepcow wsadza sie do wiezienia, izoluje od spoleczenstwa...

boukun

Eeee. W  North Koreii rozwalają z armat takie elementy. A sam pomysł, że "społeczeństwo" to tylko "pokorni". Reszta. Co? "gorszy sort"? Przedni.

nie wolno Polaków stawiać przeciwko sobie