nie wspieramy spamerów

Data: 2010-07-19 21:28:11
Autor: mkarwan
nie wspieramy spamerów
Mam zamiar sporządzać wykazy spamerów spamujących psp nadmierna ilością nowych wątków.
Moim zdaniem powinniśmy ich ignorować.
Niech piszą sami dla siebie.
Do tego będę dołączał tych którzy reagują na ich listy czyli ich wspierają.
Najpierw musze się uderzyć we własne piersi bo reagowałem na listy spamera Idzikowskiego i Muto
Od jutra z tym koniec.]
Mam nadzieję, że rozsądna część piszących w psp postąpi podobnie.
Ilość spamerów powoli się zmniejsza.

Data: 2010-07-19 21:54:23
Autor: rAzor
nie wspieramy spamerów
Użytkownik mkarwan napisał:
[...]

A cóż to za nowa menda? Kolejna emanacja Tzvela?
Musi jakiś wypłodzony kalika, bo całymi dniami bez względu na sezon i pogodę  przesiaduje przed kompem, idiota pojebany. Zresztą widze, ze tutaj więcej takich pajaców. Że wam się pojeby chce. Tfy!
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-07-19 13:29:42
Autor: zbig
nie wspieramy spamerów
On 19 Lip, 21:54, rAzor <pisz.pan.na.ko...@na.kowno!com> wrote:
> [...]

tutaj więcej takich pajaców. Że wam się pojeby chce. Tfy!
--
"..because *this time* is all you have..."

Nie to twój kumpel mkarwan, o którym z szacunkiem pisałeś Pan mkarwan

Data: 2010-07-19 22:52:26
Autor: mkarwan
nie wspieramy spamerów

Użytkownik "rAzor" <pisz.pan.na.kowno@na.kowno!com> napisał w wiadomości news:i22ahe$3is$1news.onet.pl...
[...]

A cóż to za nowy śmieć podszywający się pod rAzora?

Data: 2010-07-19 23:37:05
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
nie wspieramy spamerów
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i2290i$u9o$1news.onet.pl...
Mam zamiar sporządzać wykazy spamerów spamujących psp nadmierna ilością nowych wątków.

chuj ci w dupe i spierdalaj gnido kablarsko-rzydowska ze Stalowej Woli Rozwadów jebancu Radia Mawryja i ciulostwa z LPR, PiS, KGB, SLD, Samoobrony.

Od jutra z tym koniec.]

Taaaa
Z tobom gnoju i takimi jak ty !
Tfu!

Data: 2010-07-20 18:06:20
Autor: jadrys
nie wspieramy spamerów
  W dniu 2010-07-19 21:28, mkarwan pisze:
[...]

Wiesz, myślę że chodzi ci tylko o prywatną zemstę na aktywnych użytkownikach psp. O to że twoje posty o żydach są niewidoczne w takim gąszczu innych postów. I przez to nikomu nawet nie chce się czytać twoich sążnistych wklejanek, skoro jest wiele innych ciekawych postów do których można się odnieść i podyskutować..

Data: 2010-07-20 20:32:23
Autor: mkarwan
nie wspieramy spamerów

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i24hib$qip$1news.onet.pl...
[...]

Przecież ja nie konkuruję z tymi spamerami ilością nowych wątków.
Gdyby tak było to może miałbyś cień racji.
Nie jestem mściwym, bo mściwość zaślepia i nie pozwala na realna ocenę sytuacji.
Zatem twoje wnioski można o kant d.. rozbić.
Kto chce znajdzie moje posty w powodzi nowych tematów.
Dyskusji już dawno nie ma są wyścigi nowych wątków.
I urządzają je durni spamerzy.

nie wspieramy spamerów