nie wspieramy spamerów

Data: 2010-07-19 21:54:23
Autor: rAzor
nie wspieramy spamerów
Użytkownik mkarwan napisał:
Mam zamiar sporządzać wykazy spamerów spamujących psp nadmierna ilością
nowych wątków.
Moim zdaniem powinniśmy ich ignorować.
Niech piszą sami dla siebie.
Do tego będę dołączał tych którzy reagują na ich listy czyli ich wspierają.
Najpierw musze się uderzyć we własne piersi bo reagowałem na listy
spamera Idzikowskiego..........

A cóż to za nowa menda? Kolejna emanacja Tzvela?
Musi jakiś wypłodzony kalika, bo całymi dniami bez względu na sezon i pogodę  przesiaduje przed kompem, idiota pojebany. Zresztą widze, ze tutaj więcej takich pajaców. Że wam się pojeby chce. Tfy!
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-07-19 13:29:42
Autor: zbig
nie wspieramy spamerów
On 19 Lip, 21:54, rAzor <pisz.pan.na.ko...@na.kowno!com> wrote:
> [...]

tutaj więcej takich pajaców. Że wam się pojeby chce. Tfy!
--
"..because *this time* is all you have..."

Nie to twój kumpel mkarwan, o którym z szacunkiem pisałeś Pan mkarwan

Data: 2010-07-19 22:52:26
Autor: mkarwan
nie wspieramy spamerów

Użytkownik "rAzor" <pisz.pan.na.kowno@na.kowno!com> napisał w wiadomości news:i22ahe$3is$1news.onet.pl...
[...]

A cóż to za nowy śmieć podszywający się pod rAzora?

nie wspieramy spamerów