nie wyborom!!!

Data: 2010-06-11 07:22:39
Autor: jan
nie wyborom!!!
takich wyborów to ja nie chcę ,brak konkretów i itp frazesy kandydaci
-mydlenie oczy -kubasa wyborcza -taka jest scena polityka polski -ciekawszym
co ze tego wyniknie - chyba nic dobrego!!!!!!!

www.zegardlugu.pl

Data: 2010-06-11 09:25:53
Autor: zażółcony
nie wyborom!!!

Użytkownik " jan" <janonet4-4@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huso7v$j9l$1inews.gazeta.pl...
takich wyborów to ja nie chcę ,brak konkretów i itp frazesy kandydaci
-mydlenie oczy -kubasa wyborcza -taka jest scena polityka polski -ciekawszym
co ze tego wyniknie - chyba nic dobrego!!!!!!!

Ja tam to się chyba nawet cieszę, że teraz gadają mniej, bo i tak nigdy
nie głosuję wg. tego, co gadają tuż przed wyborami - bo wszyscy gadają
to samo, że będzie lepiej itp itd frazesy.

A jakby im zadać trudniejsze pytania i np. kazać uszeregować
priorytetami zadania, tak, by określili, gdzie przede wszystkim będą
próbowali wkładać energię(oczywiście kosztem innych rejonów
- nie da sięzrobićwszystkiego) - to nie odpowiadają. A i tak nikt
nie słucha ...

Data: 2010-06-11 09:31:27
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
nie wyborom!!!
[...]

idź narysuj falusy na karcie do głosowania, czyli porterty PiSiorów
Tfu! znowu chujnia jak za komuny

Data: 2010-06-11 13:05:47
Autor: cirrus
nie wyborom!!!
[...]