nie zapala po nocy

Data: 2009-05-16 22:39:35
Autor: Pepek
nie zapala po nocy
stefan pisze:

Jakies sugestie?

jedna i 1/2: diesel czy iskrowy? iskrowy z LPG czy bez?
--
Pepek
-amator francuszczyzny i innych wynalazków-

Data: 2009-05-16 21:04:13
Autor: stefan
nie zapala po nocy
Pepek <piopio1104@wp.pl> napisał(a):
jedna i 1/2: diesel czy iskrowy? iskrowy z LPG czy bez?

iskrowy bez LPG

Data: 2009-05-16 23:23:06
Autor: Pepek
nie zapala po nocy
  stefan pisze:
Pepek <piopio1104@wp.pl> napisał(a):
jedna i 1/2: diesel czy iskrowy? iskrowy z LPG czy bez?

iskrowy bez LPG

bendix łapie? iskra jest? na wszystkich garach? paliwo podaje?
immobiliser sprawny?

Data: 2009-05-16 22:43:08
Autor: stefan
nie zapala po nocy
Pepek <piopio1104@wp.pl> napisał(a):

bendix łapie? iskra jest? na wszystkich garach? paliwo podaje?
immobiliser sprawny?

bendix, rozrusznik ok
iskre i podawanie paliwa sprawdze (to drugie jeszcze nie wiem jak, moze jakas
podpowiedz?:)
immobiliser - sluszna uwaga musze sprawdzic czemu byl a nie ma

Data: 2009-05-17 21:37:10
Autor: Pepek
nie zapala po nocy
  stefan pisze:

iskre i podawanie paliwa sprawdze (to drugie jeszcze nie wiem jak, moze jakas
podpowiedz?:)
odkręcić przewód paliwowy i popatrzeć po włączeniu zapłonu, ale najpierw posłuchać czy pompa paliwowa działa
immobiliser - sluszna uwaga musze sprawdzic czemu byl a nie ma
jak był a nie ma? sam sobie poszedł? urlop ma?
jak był a nie ma to raczej znasz przyczynę
a ponadto warto otworzyć maskę i sprawdzić czy wszystkie wtyczki są na swoich miejscach, dodatkowo poruszać kluczykiem w stacyjce, dopchnąc przy odpalaniu, albo odchylić.
Kolega w ZX 20 16V ze 3 tygodnie walczył ze znikającym zapłonem a przyczyną była uszkodzona stacyjka

dużo silnika tam siedzi w tym bulgocie?

Data: 2009-05-16 23:42:46
Autor: Bastion
nie zapala po nocy

Użytkownik "Pepek" <piopio1104@wp.pl> napisał w wiadomości news:gunarr$2pj$1achot.icm.edu.pl...
  stefan pisze:

> iskrowy bez LPG

bendix łapie? iskra jest? na wszystkich garach? paliwo podaje?
immobiliser sprawny?

Tak mi sie przypomnialo, w aucie (jezeli nie pierwszy wlasciciel) moze byc ukryte
(antykradziezowe) odciecie paliwa, ktore mozna niechcacy wcisnac lakciem albo kolanem.
Kumple tak juz mieli, niechcaco kolanem albo lakiem zablokowali auto;)

nie zapala po nocy