"nie-zdolność" kredytowa

Data: 2010-08-11 12:40:59
Autor: Jan Strybyszewski
"nie-zdolność" kredytowa
Feromon pisze:
Witam!
Tęsknię za czasami, kiedy można było w banku pogadać z żywymi ludźmi.
Teraz jedynie komputery. OdmĂłwiono mi kredytu 4000 na 4 raty, bo komputer
pozwala wprowadzić jedynie od 6 rat wzwyż.

Ale ja nie o tym.
Mam złotą kartę, bardzo się nią snobuję, "w zaciszu domowym", o limicie 40.000 zł.
Mam na niej "kredyt" 17.500 (na dzień dzisiejszy) zł który za rok-dwa spłacę i do niczego innego jej nie
użyję, bo ten kredycik mam na 9,9 a jak użyję, to na 20% rocznie. Strzał w stopę.
Startowałem od długu 34.000 i spłacam terminowo.

Jesli nie potrzbny ci limit 40tys zmniejsz na 20tys odrazu lepiej.
Posiadanie wysokich limitow na KK jest bez sensu. Lepiej miec limit do 10tys a na wypadek "wydatku" brac pozyczke w koncie cokolwiek

Data: 2010-08-11 12:24:56
Autor: Wojciech Bancer
"nie-zdolność" kredytowa
On 2010-08-11, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:

[...]

Jesli nie potrzbny ci limit 40tys zmniejsz na 20tys odrazu lepiej.
Posiadanie wysokich limitow na KK jest bez sensu. Lepiej miec limit do 10tys a na wypadek "wydatku" brac pozyczke w koncie cokolwiek

Limit kredytowy w koncie działa w ten sam sposób.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-08-11 14:47:30
Autor: Jan Strybyszewski
"nie-zdolno¶ć" kredytowa
On 2010-08-11, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:

[...]

[...]

Limit/Pozyczka kryzysowa w koncie to kwestia 1 dnia roboczego dla wiekszosci bankow. Chodzi wlasnie o to by nie brac limitow na zapas czy to w koncie czy na KK

Data: 2010-08-11 12:42:50
Autor: Wojciech Bancer
"nie-zdolność" kredytowa
On 2010-08-11, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:

[...]

Limit kredytowy w koncie działa w ten sam sposób.

Limit/Pozyczka kryzysowa w koncie to kwestia 1 dnia roboczego dla wiekszosci bankow. Chodzi wlasnie o to by nie brac limitow na zapas czy to w koncie czy na KK

Mhm. Tylko to czy Ci t± pożyczkę przyznaj±, to jest akurat chwilowa
polityka banku. Akurat jak będziesz potrzebować, to go nie dostaniesz. :P
Limit się "utrzymuje" o wiele łatwiej.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-08-11 15:49:25
Autor: Kotlet mielony
"nie-zdolno¶ć" kredytowa

Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrni656ma.rff.proteuspl-test.org...
On 2010-08-11, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:

[...]

[...]

i trudniej splaca bo nie ma motywacji.

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-08-11 16:10:19
Autor: Jan Strybyszewski
"nie-zdolno¶ć" kredytowa
On 2010-08-11, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:

[...]

[...]

Noooo za 200zł rocznie :)

Data: 2010-08-11 19:47:41
Autor: mvoicem
"nie-zdolno¶ć" kredytowa
On 2010-08-11, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:

[...]

[...]

Branie kredytu w jakim¶ providencie lub u innego zdziercy może być dużo
droższe.

Poza tym, wszystkie propozycje kredytów gotówkowych jakie ostatnio
dostaję maj± o wiele wyższe oprocentowanie niż mój debet. Jedna
propozycja to było wręcz 2x.

No i last but not least - kredyt dostaniesz kiedy go nie potrzebujesz.
Kiedy potrzebujesz - jeste¶ automatycznie podejrzany :).

p. m.

Data: 2010-08-12 01:26:36
Autor: Feromon
"nie-zdolno¶ć" kredytowa

Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c62e22c$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
On 2010-08-11, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:

[...]

[...]

Dokłdnie, wydzwaniaj± jak nie potrzebuję - mówię: pod koniec paĽdziernika mam
wesele, proszę zadzwonić w połowie miesi±ca. I jako¶ do dzisiaj ciasza - a powinni sie prze¶cigać...

Feromon

Data: 2010-08-11 22:02:32
Autor: witek
"nie-zdolno¶ć" kredytowa
Feromon wrote:

Dokłdnie, wydzwaniaj± jak nie potrzebuję - mówię: pod koniec paĽdziernika mam
wesele, proszę zadzwonić w połowie miesi±ca. I jako¶ do dzisiaj ciasza - a powinni sie prze¶cigać...

Nie no¶ głowy tak wysoko w chmurach, bo się wywalisz.

"nie-zdolność" kredytowa