"nie-zdolność" kredytowa

Data: 2010-08-11 02:07:38
Autor: Animka
"nie-zdolność" kredytowa
W dniu 2010-08-11 01:53, Feromon pisze:
Witam!
Tęsknię za czasami, kiedy można było w banku pogadać z żywymi ludźmi.
Teraz jedynie komputery. Odmówiono mi kredytu 4000 na 4 raty, bo komputer
pozwala wprowadzić jedynie od 6 rat wzwyż.

Trzeba było wziąc ten kredyt. Nadwyżkę odkładać i po 4 m-cach splacić całość, czyli oddać pozostałość pożyczki. Odsetki powinny się zwrócić.

--
animka

Data: 2010-08-11 02:15:49
Autor: Feromon
"nie-zdolność" kredytowa

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i3spkr$22t$1node1.news.atman.pl...
[...]

przecież ODMÓWILI bo system nie pozwalał na wprowadzenie liczby 4 w polu ilości rat...

Feromon

Data: 2010-08-11 07:45:55
Autor: Kenny
"nie-zdolność" kredytowa
Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c61ec27$0$27031$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ehh, wziac na 6, splacic po 4. Comprendo? ;)

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2010-08-11 11:41:48
Autor: Feromon
"nie-zdolność" kredytowa

Użytkownik "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> napisał w wiadomości news:4c623914$1news.home.net.pl...
[...]

Ehh, nie napisałem, że 6 nie chcieli dać bo mi się umowa o pracę
kończyła za 4 miesiące...

Feromon

Data: 2010-08-12 02:22:47
Autor: Animka
"nie-zdolność" kredytowa
W dniu 2010-08-11 02:15, Feromon pisze:

[...]

Jeśli piszesz o ratach na więcej niż 4 to ja o tym właśnie napisałam.

--
animka

"nie-zdolność" kredytowa