nie, zebym przepadal za "weszlo"...

Data: 2012-05-29 22:38:14
Autor: danpe_
nie, zebym przepadal za "weszlo"...

ALe ciekawa informacja o rotmistrzu Pileckim i marszu w Lodzi.

http://www.weszlo.com/news/10608-Patriotyzm_przed_Euro_-_wartosci_we_krwi_i_na_koszulkach

Z dedykacja dla niektorych tutaj, na tej grupie. Sami sie domysla :)

danpe_
gg:827748

Data: 2012-05-30 19:17:42
Autor: Przemek Budzyński
W dniu 2012-05-29 22:38, danpe_ pisze:

[...]

A ja odpowiem - naziści w swoim przekonaniu byli głębokimi niemieckimi patriotami, marzącymi o wielkości Wielkich Niemiec. Dla tego celu byli gotowi wymordować inne narody.

Zachowując wszelkie proporcje - patriota, który gotowy jest zaj.....ać każdemu inaczej myślącemu patriocie to dla mnie bandzior, a nie patriota. Dziękuję za uwagę.

Data: 2012-05-30 19:55:20
Autor: DysoN
W dniu 2012-05-30 19:17, Przemek Budzyński pisze:

A ja odpowiem - naziści w swoim przekonaniu byli głębokimi niemieckimi
patriotami, marzącymi o wielkości Wielkich Niemiec. Dla tego celu byli
gotowi wymordować inne narody.

ROTFL, przyrownac patriote do nazisty to moglby tylko taki durny trep jak ty.

..

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadĂłw, az

Data: 2012-05-30 23:03:43
Autor: Pablo
W dniu 2012-05-30 19:55, DysoN pisze:

ROTFL, przyrownac patriote do nazisty to moglby tylko taki durny trep
jak ty.

Niestety, jeśli najpierw się śpiewa hymn a potem demoluje autobusy, pociągi i stadiony  to trzeba być tępym trepem Ĺźeby nie zauwaĹźyć analogi. Tyle o motyce

Data: 2012-05-30 23:08:34
Autor: grzeda
W dniu 2012-05-30 23:03, Pablo pisze:

ROTFL, przyrownac patriote do nazisty to moglby tylko taki durny trep
jak ty.

Niestety, jeśli najpierw się śpiewa hymn a potem demoluje autobusy,
pociągi i stadiony to trzeba być tępym trepem żeby nie zauważyć analogi.
Tyle o motyce

Widze, ze nie dociera do Ciebie, ze to tylko kilku prowodyrow, ktorzy w kazdym spoleczenstwie sie znajduja;)

pozdr
PG

Data: 2012-05-30 23:40:14
Autor: danpe_
Dnia Wed, 30 May 2012 23:03:43 +0200, Pablo napisał(a):

W dniu 2012-05-30 19:55, DysoN pisze:

ROTFL, przyrownac patriote do nazisty to moglby tylko taki durny trep
jak ty.

Niestety, jeśli najpierw się śpiewa hymn a potem demoluje autobusy, pociągi i stadiony  to trzeba być tępym trepem żeby nie zauważyć analogi. Tyle o motyce

Podaj prosze linka do informacji o zniszczeniach po tej demonstracji, oraz
moze po tej w Krakowie.
Chyba ze chcesz prowadzic dyskusje na poziomie Budzynskiego tudziez
angielskich bulwarowek to napisz od razu, nie bede tego czytal.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-05-31 17:33:04
Autor: UGI
nie, zebym przepadal za
danpe_ <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Podaj prosze linka do informacji o zniszczeniach po tej demonstracji, oraz

Skoro nazywacie siebie patriotami to najlepszym przykładem manifestacji, w
której braliście udział, będzie ta z okazji odzyskania niepodległości.
Pamiętasz co tam się działo czy już Ci wypadło z głowy? To właśnie Ci
najgłośniejsi i najbardziej nazywający siebie patriotami bili się z policją
bez powodu i palili samochody stacji telewizyjnej. Patrioci jak ja pierdole.

Data: 2012-05-31 21:21:23
Autor: AJK
nie, zebym przepadal za
Dnia Thu, 31 May 2012 17:33:04 +0000 (UTC), UGI napisał:

[...]

UGI, ale to właśnie na tym polega i do tego się sprowadza: do
deklaracji. Jestem patriotą, bo mówię, że jestem patriotą, a tym
większym patriotą jestem, im głośniej i częściej o tym mówię[1].
Oczywiście, ktoś, kto nie łazi po ulicach/forach/ /usenecie/whatever i
nie wrzeszczy, że jest patriotą w _oczywisty_ sposób patriotą nie jest,
bo gdyby był, to by o tym mówił zawsze i wszędzie, a zwłaszcza w
warzywniaku oraz przy okazji obchodów jakieś kolejnej rocznicy (co za
rocznica - nie ma znaczenia, bo i tak dobierane są w sposób dowolny,
przypadkowy i... tak, jest zgadłeś - tylko po to, by po raz kolejny
pokrzyczeć, że jest się patriotą możliwie wiele razy :-)).

--
AJK ([1]  w "Limes inferior" byli "zerowcy", pamietasz? Ten, który miał
dwunastokąt, byl lepszy od tego, który miał kwadrat. Z tym "forumowym

Data: 2012-06-01 13:02:35
Autor: Andrzej Zbierzchowski
nie, zebym przepadal za
On 2012-05-31 21:21, AJK wrote:
[...]

Dziwisz się?
Masa ludzi reaguje na hasła nie żądając żadnego ich poparcia w konkretach bo konkrety sa nudne. A byc patriotą można w prosty sposób, najprostszy: Nauczyć się historii swojego kraju, nie tej, którą uczą w szkole tylko tej prawdziwej (a to wymaga dociekliwości, siedzenia w ksiażkach i umiejętności którą mało kto posiadł: Kojarzenia faktów pozornie z sobą niezwiązanych) i uczenie jej innych. Zaskoczy Cię opór z jakim się spotkasz. I zaskoczy Cię, kim się okażesz być. I jak trudno będzie Ci post factum udowodnić że nie jestes wielbłądem :).

Data: 2012-06-01 13:15:32
Autor: Cavallino
nie, zebym przepadal za

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

A byc patriotą można w prosty sposób, najprostszy: Nauczyć się historii swojego kraju, nie tej, którą uczą w szkole tylko tej prawdziwej

Coś konkretnego masz na myśli?
Czy może coś zmienili w nauce historii i teraz uczą, że to Polska dokonała rozbioru Niemiec?

Data: 2012-06-01 13:22:00
Autor: Andrzej Zbierzchowski
nie, zebym przepadal za
On 2012-06-01 13:15, Cavallino wrote:

[...]

Masz dzieci? To zajrzyj do ich podręcznika do historii. A jak nie masz to pożycz od sąsiadów.
NIGDY nie uczono tak po łebkach jak dziś.

Data: 2012-06-01 13:43:01
Autor: Cavallino
nie, zebym przepadal za

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqa8l0$cc3$1@inews.gazeta.pl...
On 2012-06-01 13:15, Cavallino wrote:

[...]

Bez jaj, mam powtarzać tyle lat historii, żeby sprawdzić o co Ci chodzi?

NIGDY nie uczono tak po łebkach jak dziś.

Aaaa, czyli tylko o to idzie?
Może i dobrze, jak kogoś to interesuje to doczyta, a jak nie, to na cholerę mu ta wiedza?
Będzie mniej Kaczorów przynajmniej.....

W każdym razie już niedługo będzie tego mało przydatnego w dalszym życiu bezsensu jeszcze mniej.

Data: 2012-06-01 23:24:13
Autor: Andrzej Zbierzchowski
nie, zebym przepadal za
On 2012-06-01 13:43, Cavallino wrote:
W każdym razie już niedługo będzie tego mało przydatnego w dalszym życiu
bezsensu jeszcze mniej.

Historia zawsze kołem się toczy. Zawsze się powtarza.

Data: 2012-06-03 20:59:48
Autor: Cavallino
nie, zebym przepadal za

On 2012-06-01 13:43, Cavallino wrote:
W każdym razie już niedługo będzie tego mało przydatnego w dalszym życiu
bezsensu jeszcze mniej.

Historia zawsze kołem się toczy. Zawsze się powtarza.

Nauczycielem historii jesteś?

Data: 2012-06-04 19:37:52
Autor: Pablo
nie, zebym przepadal za
W dniu 2012-06-01 13:15, Cavallino pisze:

[...]

No coś Ty, rozbiory były... tylko dokonane przez lewaków, żydów i PO :)

Data: 2012-06-04 19:54:17
Autor: Cavallino
nie, zebym przepadal za

Użytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortun.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fccf271$0$26697$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No tak, że też się sam nie domyśliłem co znaczy prawdziwa historia.....

Data: 2012-06-01 16:14:45
Autor: AJK
nie, zebym przepadal za
Dnia Fri, 01 Jun 2012 13:02:35 +0200, Andrzej Zbierzchowski napisał:

[...]

Nie, nie dziwię się. Konstatuję.
[...]

Ech, gdyby to było takie proste... Niestety, przeżyte lata i napotkane
osoby uczą, że poziom głośno deklarowanego patriotyzmu i posiadanej
naprawdę wiedzy nie tylko nie idą w parze, ale powiedziałebym, że poziom
wiedzy raczej pędem od tego głośno deklarowanego patriotyzmu ucieka.
Zostaje parę przypadkowo wybranyh haseł, parę "urzędowo kanonicznych"
postaci i wydarzeń traktowanych jako wyznanie patriotycznej wiary i pała
do walenia po głowie tych, którzy nie deklarują głośno (co nie znaczy,
że nie są), ale kiedy już poskrobać takiego "patriotę akustycznego" po
ośrodku mózgu odpowiedzialnym za wiedzę i kojarzenie... Bida z nędzą i
nagłe przejście do agresywnego "A bo ty/wy..."
Zaskoczy Cię opór z jakim się spotkasz.

Jeśli uczący przejawia postawę "Co prawda rozmawiamy o  nowej książce
Eco i filmach Russa Meyera, ale ja mam misję i zaraz nauczę was
patriotyzmu, i wytłumaczę, jak to było z historią, martyrologią i
żołnierzami wyklętymi, a kto jest przeciw i chce dalej rozmawiac o
filmach ten jest europedał i zaprzaniec"... to ten opór wcale mnie nie
dziwi. Sam go wielokrotnie przejawiam (bo też i wielokrotnie się z takim
właśnie "apostolstwem" spotykam), tłumacząc, że wolność słowa nie
oznacza przymusu słuchania, więc albo na temat, na który aktualnie toczy
się rozmowa, albo na drzewo. Oczywuiśćie, dowiaduję się wtedy, że...
no?... tak jest!  - że nie jestem patriotą, a raz nawet usłyszałem, że
jestem kosmopolitą :-)
I zaskoczy Cię, kim się okażesz być.

Jeśli uczący przejawia postawę jak wyżej, to nie jest żadnym patriotą,
tylko nachałem, by nie powiedzieć, że bucem. A jeśli jeszcze dany uczący i deklarujący jest łatwy do rozpykania
merytorycznie, bo znajomość historii (rozumianej jako coś szerszego niż
tylko zbiór ciekawostek i fakcików o dwóch-trzech dyżurnych postaciach)
współczesnej i naszej-polskiej ma najwyżej na poziomie ambitnego
gimnazjalisty, ktory spędził tydzień na wikipedii i linkach stamtąd...

I jak trudno będzie Ci post factum udowodnić że nie
jestes wielbłądem :).

Na razie jednak to cała reszta musi udowadniać "patriotom akustycznym",
że ich rozumienie słów i pojęć wielosylabowych nie jest jedynym
możliwym, ba! czasem nie jest nawet zbliżone do prawidłowego/rozsądnego,
poziom patrtiotyzmu nie zależy od decybeli, a fakt, że ktoś nie łazi po
mieście, drąc twarz, że jest och-jakim-że-to-patriotą nie oznacza, że
nim nie jest, a jedynie, że nie łazi i nie drze twarzy. I wiesz, że w dużej części przypadków nie da się im tego wytłumaczyć?
Nie wierzą. W pale im się to nie mieści. --
AJK

Data: 2012-06-04 12:21:13
Autor: Przemek Budzyński
nie, zebym przepadal za
W dniu 2012-06-01 13:02, Andrzej Zbierzchowski pisze:

 A byc patriotą można w prosty sposób,
najprostszy: Nauczyć się historii swojego kraju, nie tej, którą uczą w
szkole tylko tej prawdziwej

a to ci nowina.......

Data: 2012-06-01 19:20:42
Autor: danpe_
nie, zebym przepadal za
Dnia Thu, 31 May 2012 17:33:04 +0000 (UTC), UGI napisał(a):

[...]

Nie pamietam aby taka demonstracje organizowali kibice, mozesz podac
zrodlo?
Przegladnalem strony Widzewa i Wisly, kilka demonstracji bylo, ale akurat
takiej nie. Na tych manifestacjach, ktore znalazlem (bylo ich kilka w ciagu roku) bylo
spokojnie. Uczestnikami byli kibice, oraz przypadkowi przechodnie.
Nie wiem jaka demonstracje opisujesz, moze sie pisiory z po pozarly, a
zwalasz wine na kibicow.
danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-01 18:42:08
Autor: UGI
nie, zebym przepadal za
danpe_ <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Nie pamietam aby taka demonstracje organizowali kibice, mozesz podac
zrodlo?

Nie pamiętam, żeby mówił o demonstracji, którą _organizowali_ kibice.

Przegladnalem strony Widzewa i Wisly, kilka demonstracji bylo, ale akurat
takiej nie.

"W Warszawie obecna bardzo liczna grupa kibiców łódzkiego Widzewa wyróżniająca
się z żółto czerwonymi flagami w barwach Łodzi. Zapraszamy wszystkich w
przyszłym roku!"

źródło: http://kutnotylkowidzew.pl/2011/11/marsz-niepodleglosci-warszawa-11-11-11/

Nie wiem jaka demonstracje opisujesz,

Serio nie wiesz, czy głupa udajesz? Nawet na swoim forum masz temat
http://wislakrakow.com/forum/showthread.php?t=8342

Data: 2012-06-02 12:35:40
Autor: danpe_
nie, zebym przepadal za
Dnia Fri, 1 Jun 2012 18:42:08 +0000 (UTC), UGI napisał(a):

danpe_ <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Nie pamietam aby taka demonstracje organizowali kibice, mozesz podac
zrodlo?

Nie pamiętam, żeby mówił o demonstracji, którą _organizowali_ kibice.

ale o tym jest ten watek.

[...]

Dzieki za linka, za obal inki. Nie bbylo mnie  na tej demonstracji. Sorry ale w takich przypadkach sie nie bede wypowiadal - nie widzialem, a o
etosie rzetelnego dziennikarza dawno zapomnialem.
Tylko tak nie bardzo rozumiem, co Twoje linki maja dowodzic. Byli kibice i
beda na marszach, bo zostali jedna z nielicznych grup spolecznych ktora
jawnie demonstruje swoje przekonania. Jak chcesz udowodnic mi, ze to przez
obecnosc kibicow byly burdy - nie uda Ci sie to, bo od tamtego czasu bylo w
Krakowie kilka takich manifestacji i bylo bardzo spokojnie.
Tylko z mala roznica - tu nie bylo nikogo z pisiorow, nikogo od matola,
oraz nikogo od gasipsa.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-04 12:17:56
Autor: Przemek Budzyński
[...]

a co, uważasz, że naziści tak o sobie nie myśleli, tak?

Data: 2012-06-04 17:38:12
Autor: danpe_
Dnia Mon, 04 Jun 2012 12:17:56 +0200, Przemek Budzyński napisał(a):

[...]

A co ma do rzeczy to, o czym sobie mysleli? To upowaznia do stawiania znaku
rownosci?
Co za idiotyzm.
danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-04 18:36:06
Autor: Przemek Budzyński
W dniu 2012-06-04 17:38, danpe_ pisze:

A co ma do rzeczy to, o czym sobie mysleli? To upowaznia do stawiania znaku
rownosci?
Co za idiotyzm.

ta, upoważnia. Nie do stawiania znaku równości, tylko do uświadomienia (oczywiście nie tobie, bo to nie dla tępych kibolków) że zachowaniami pozytywnymi nie da się zamaskować zachowań negatywnych.

Data: 2012-05-30 23:38:51
Autor: danpe_
Dnia Wed, 30 May 2012 19:17:42 +0200, Przemek Budzyński napisał(a):

[...]

skonczony idiota.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-04 12:17:21
Autor: Przemek Budzyński
W dniu 2012-05-30 23:38, danpe_ pisze:

A ja odpowiem - naziści w swoim przekonaniu byli głębokimi niemieckimi
patriotami

skonczony idiota.

a potrafisz mi, tępy kibolku, wskazać bład logiczny w tym zdaniu?

Data: 2012-05-31 19:07:14
Autor: Andrzej Zbierzchowski
On 2012-05-30 19:17, Przemek Budzyński wrote:
[...]

Budowali tez drogi, pili piwo i wcinali wursty.

Zakazać?

Data: 2012-06-04 12:20:09
Autor: Przemek Budzyński
W dniu 2012-05-31 19:07, Andrzej Zbierzchowski pisze:

[...]

aha. Czyli per analogiam - jak kibol raz do roku da na Dom Dziecka, albo pomodli się za duszę Pileckiego, to potem może łamać innemu kibolowi kości, demolować pociąg, albo nap...ać racami? Kupił rozgrzeszenie?

Data: 2012-06-04 17:40:24
Autor: danpe_
Dnia Mon, 04 Jun 2012 12:20:09 +0200, Przemek Budzyński napisał(a):

[...]

Pokaz w ktorym miejscu ktos pisze, ze moze.
A jak nie to zamknij morde trolu.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-04 18:36:51
Autor: Przemek Budzyński
W dniu 2012-06-04 17:40, danpe_ pisze:

Pokaz w ktorym miejscu ktos pisze, ze moze.
A jak nie to zamknij morde trolu.

Ty w ogóle nie odpsiuj, bo rozumienie pewnych konstrukcji myślowych przekracza granice możliwości tępych kibolków.

nie, zebym przepadal za "weszlo"...